Sakndal Kaos ep
YILIN SON BOLUMU
Amk adam gibi sakin bolum yok yeminle
Basini okulda yazdim sizin icin
Bu bolum orosbucocu Jeongin'in bazi duygularini gorucez
Taste'nin su ana kadarki en soft Hyunin'i olacak sanirim
ㅡ
Blackpink - You Never Know
ㅡ
・
"Ne?" Şaşkınlıkla baktı Jeongin."Bilmiyorum." Jeongin'in elini tutup kalbine koydu. "Sen kimsin ve neden kalbimin bu denli hızlı çarpmasını sağlıyorsun?"
"Sen beni hatırlamıyor musun?" Hyunjin'in onu unutma ihtimali ürkütü -bu- Jeongin'i.
"Son bir kaç ay hafızamdan silinmiş... Üzgünüm. "
"Anlıyorum... Peki ne oldu da bir anda beni sevmeye başladın..? En başta sadece cinsel çekim hissediyordun. "
Hyunjin şaşırdı. "Cinsel çekim mi?"
"Evet hatta.. Bir kaç gün önce seviştik ve..." yavaşça üzerindeki sweatshirtü sıyırıp göğsünün altındaki "Hj's" imzasını gösterdi. "Bana sadece sen sahip olabilirsin demiştim, sende öyle yaptın." Arkasını dönüp sırtındaki izleri gösterdi. " Bunları da sen yaptın, açıkçası öyle bir anı unutman büyük kayıp... "
Hyunjin, tanıyamadığı bu çocuk ile aralarında ne gibi bir ilişki olduğunu sorguladı. "Biz biribirimiz için kimiz, ilişkimiz ne?"
"Ben, senin için sadece ilgi duyduğun ve sevişmek istediğin biriydim." Dürüsttü.
"Peki ben senin için kimim?"
"Sen mi..? Sen, benim başlangıcım ve sonsuzluğumsun." Hyunjin'in yanına oturdu. "Yaşamışsın. Bu yaşam ki hep seni sevdi ve sen onu asla bilemedin. Sana, beni asla tanımamış olan sana hep aşıktım. Ben sana her zaman yakındım, ama sen bana hep uzaktın. Her daim yaptığın hayran bulunmalarına ve konserlerine gelirdim. Gözlerin bazen beni bulurdu, gülümserdin fakat hep unuturdun. Ben senin için kimdim ki? Binlercesi arasında sadece birisi, sonrasız sürüp giden zincirde tek bir halka." Jeongin, konuşurken göz yaşlarına engel olamıyordu. "Onlarcası sevdi beni, fakat ben her daim sevgiye açtım. Senin sevgine ihtiyacım vardı fakat... Sadece sen, evet bir tek sen sevgilim, yalnızca sen beni sevemedin. "
Hyunjin, Jeongin'in yüzünü avuçları arasına alıp nazikçe dudaklarını birleştirdi. Sakin ve duygu yüklü ve tuzlu göz yaşlarının eşlik ettiği bir öpüşmeydi. Yavaşça dudakları ayrılırken Hyunjin, yüzündeki ufak tebessümü eşliğinde, baş parmaklarıyla Jeongin'in göz yaşlarını sildi ve sol gözünün kenarına ufak bir öpücük kondurdu. "Geçmişi düzeltemem fakat.." Jeongin'in başını göğsüne yaslayıp kollarıyla sarmaladı. "Gelecekte seni hep seveceğim. "
Jeongin, başı Hyunjin'in göğsüne yaslıyken göz teması kurdu. "Beni kullanmaya kalkarsan, o zaman gerçekten tanıyamadığın birine dönüşürüm..."
ㅡ
Bazen iyiden bir kötü, kötüden de bir iyi doğar. O gün de böyle olmuştu. Yaşanan kötü olaydan sonra Jeongin'in hisleri karşılık bulmuş ve ikili, kalplerini birbirlerine açmıştı.
Takvimler, yavaş yavaş mayıs ayına yaklaşırken, geçen bir ay içinde birçok şey değişmişti.
Polisler, Hyunjin'i iten suçlunun Changbin olduğu kanısına varmış ve bunun sonucunda mahkeme kararı ile Changbin, dokuz yıl sekiz ay hapis cezasına mahkum edilmişti. Felix, onu tehdit eden kişinin piyonu konumuna gelmişti. Hyunjin, yavaş yavaş bir şeyler hatırlamaya başlamıştı. Minho, Hyunjin'e olan kinini ve düşmanlığını bitirmese dahi arada Jeongin olduğu için -Hyunjin gözüne batmadığı sürece- hiçbir sorun çıkarmamıştı. Jeongin, Minho ile artık pek fazla tartışmıyor ve başına buyruk davranmıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TASTE
FanfictionJeongin, sürekli ünlü idol Hwang Hyunjin'in videolarını paylaşarak onun dikkatini çekmeye çalışıyordu. Günün birinde, hikayesine bir video ekleyip "Tadına bakmak istiyorum" yazarak paylaştığında şans eseri bunu Hyunjin görür. Hyunjin, karşısına çıka...