bim deil Sok ep
YORUM YAPIN LUTFEN
Kurgu populerlessin istiyorumBu arada 2K okunmayi gecmisiz bad bitchlerim tesekkurler
ㅡ
BTS - Fake Love
ㅡ
。
Ertesi gün iki polis, tekrar gelip yaklaşık sekiz saat önce uyanan Hyunjin'in ifadesini almak için odaya girmişti.
"Geçmiş olsun Bay Hwang."
"Teşekkürler."
"Yorgunsunuzdur, uzatmadan konuya giriyorum. Olay anına dair hatırladığınız herhangi bir şey var mı, şüpheliye dair herhangi bir eşya yada onun fiziksel özelliklerini gördünüz mü? "
"Dediğiniz şeylerle alakalı herhangi bir anım yok. Buraya gelmeme neyin sebep olduğunu bile bilmiyorum."
Polisler birbirine baktı ve arkada olan Hyunjin'in önüne adımladı. "Bu günün tarihini bize soyleyebilir misiniz?"
"04.01.23"
"Bay Hwang.." Genç polis yutkundu. "Bu günün tarihi 24.03.23"
"Ah.." Hyunjin afallamıştı. "Anladım, peki neden buradayım? "
"Sokaktaki merdivenlerden itilmişsiniz, suçluyu bulmaya çalışıyoruz"
"CCTV görüntüleri?"
"Kameraları devre dışı bırakan bir sistem kullanılmış, sadece beş dakika. Yapan kişi profesyonel olmalı. Sadece bir kamera görüntüsü var elimizde. O da, sadece sizi ve şüphelinin gölgesini gosteriyor. Fakat çok kısıtlı. Kamera uzakta ve gölge net değil, bu nedenle şüpheliye dair herhangi bir çıkarım yapamıyoruz. O görüntüler sayesinde itildiğiniz kanısına vardık, onlar da olmasa düştüğünüzü düşünecektik."
"Anlıyorum.."
"Bay Hwang, değinmek istediğim önemli bir ayrıntı var... Bu iş planlanmış olmalı. Herhangi bir düşmanınız var mı?"
Hyunjin, bir süre düşündü. "Uzun zamandır yok. Sasengler ya da antiler olmaz mı?"
"Sanmıyoruz. Siz dinlenmenize bakın, biz şüphelileri soruşturacağız."
Hyunjin'in kaşları çatıldı. "Şüpheliler?"
"O sırada olay yerinde olan dört kişi. Aslında tanık listesine aldık ama onlar da şüpheli."
"Onları görebilir miyim, belki hatırlarım?"
"Sorgudan sonra görebilirsiniz, zaten yakınlarınızmış."
Hyunjin bir kez daha kaşlarını çatıp düşünürken, polisler müsaade isteyip ayrılmıştı.
Dörtlü, çapraz sorgu için karakola götürülmekteydi. Karakola vardıklarında kayıt altına alınan dört farklı odaya konulmuştu.
"Yang Jeongin, tam o sırada olay yerinde ne yapıyordunuz?"
Jeongin, derin bir nefes alıp yorgun göz bebeklerini otuz beş-kırk yaşlarında olan polisin gözlerine çıkardı. "Kaçıyordum."
Polis meraklandı. "Neyden?"
"Her şeyden."
"Açıklar mısınız? "
"Düşüncelerimden ve abim ile Hyunjin'den."
Kaşları havalandı. "Hyunjin mi? Peki neden, bir sorun mu oldu? O günü detaylıca anlatın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TASTE
FanfictionJeongin, sürekli ünlü idol Hwang Hyunjin'in videolarını paylaşarak onun dikkatini çekmeye çalışıyordu. Günün birinde, hikayesine bir video ekleyip "Tadına bakmak istiyorum" yazarak paylaştığında şans eseri bunu Hyunjin görür. Hyunjin, karşısına çıka...