GENCLER TARIH ATIN BEN 13.11.23 TARIHINDE AKSAM SAAT 8 CIVARI THE PENTHOUSE'I BITIRDIM DURUMU HALA ALGILAYAMIYORUM VE PSIKOLOJIM IYI DEGIL
Hoiii selam alekum misafirlikteyim oluyom (sadece yemek icin geldim)
Bu bolum de biraz huzun var ama yazarken egleniyom valla
Ama soz bidaki bolum eski enerjimize geri donuyoruz kizlar
Umarim skici olmazKafaniz karismasin simdi Jeongin'in Minho Hyunjin ile fight atarken ne yaptigini fln anlattim
ㅡ
BIBI - KAZINO
ㅡ
・
Minho'nun oldukça düşmanı vardı, bunların bir kısmı ise, babasının düşmanlarıydı. Babası ile artık aralarında neredeyse hiç bir bağ olmamasına rağmen, hala onun yüzünden zorluk çekiyordu. Çekiyorlardı.
Babasının, zamanında dolandırdığı şirketler, mafyalar, yatırımcılar ve çeşit çeşit iş insanları gelip parayı, bazıları ise paradan vazgeçip bedelini ödemesini, istiyordu Minho'dan.
Işte Minho, bu yüzden Jeongin'in üzerine çok fazla düşüyordu. Ona gelecek zararı engellemeye, en azından minimuma indirmeye çalışıyordu.
Jeongin'in gizlice kaçması ise onlar için tamamen tehlikeydi. Bu konu üzerine birkaç kere ciddi kavga ettikleri bile olmuştu.
Bu sefer de Jeongin, kendince takip edilmeden, tek başına kafa dinlemek için tıpkı geçen sefer olduğu gibi evden gizlice çıkmış ve sahile inmişti. Gün batımını izledikten sonra loş ışıkta şarkı dileyerek eve dönerken, kafasına yediği darbe ile bilincini kaybetmiş uyandığında ise kendini bir şirketin arşiv odasında bulmuştu.
Oda, mavi loş ışıkla aydınlatılmıştı ve oldukça soğuktu. Jeongin, nefret derdi bundan.
Uzandığı yerden doğrulup önünde açık olan dosyaya baktı. Ilk sayfada "Lee Minho" başlığı, ikinci sayfada "Yang Jeongin" başlığı. Sıra dışı bir şey yoktu. Üç ve dördüncü sayfalara kadar. "Lee Minhyuk" ve "Lee Eunji"
Jeongin'in okudukları aklında çocukluk travmasının canlanmasına neden oluyordu.
Bir sayfa daha çevirdi. "Lee Eunji Cinayeti"
Fotoğrafları görmesi ile başına yoğun bir ağrı saplandı ve gözleri karardı.
-Flash Back-
Jeongin, odasında abisinin okuldan gelmesini bekliyordu. Kapının açılması ile onun geldiğini sanarken gördüğü yetimhane müdürü ile şaşırmıştı.
Kırklı yaşlarındaki adam, umursamaz tavırla küçük çocuğa kapıyı işaret etti. "Baban gelmiş, seni annenin yanına götürecek."
Jeongin, içinde oluşan heyecan ile hızla kapıya adımladı. Nasıl heyecanlanmasın ki, yılda sadece bir defa gördüğü babasını ve hiç görmediği annesini görecekti.
Annesi, Jeongin henüz daha bir yaşına girmeden, evini, eşini, ülkesini ve çocuklarını terk etmişti. Bunun sebebi ise Jeongin'in ihanet sonucu doğan bir çocuk olduğunun ortaya çıkması olmuştu. Bunun üzerine babası, Jeongin ve Minho'yu, müdüre rüşvet vererek, yetimhaneye bırakmıştı.
Müdür, Jeongin'i Minhyuk'un yanına getirdiğinde Minhyuk, adamın cebine para sıkıştırıp omzunu patpatlamıştı.
"Baba! Abimi de alacak mıyız?"
Minhyuk, umursamaz bir tavırla arabaya doğru yürümeye başlarken konuştu. "Abin annenin yanında, bizi bekliyorlar. Eğer yanlarına gitmek istiyorsan sessiz olmalısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TASTE
FanficJeongin, sürekli ünlü idol Hwang Hyunjin'in videolarını paylaşarak onun dikkatini çekmeye çalışıyordu. Günün birinde, hikayesine bir video ekleyip "Tadına bakmak istiyorum" yazarak paylaştığında şans eseri bunu Hyunjin görür. Hyunjin, karşısına çıka...