〔Ep.22〕Takık (M??)

209 13 89
                                    

Selamin aleykum

Sey bide bana cok kizmayin ve bolumu anlasmaya calisin onceki olaylarla birlestirin

DIKKATLI VE ONCEKI OLAYLARI DUSUNEREK OKUYUN LUTFEN ONEMLI

Yorum ve oy yapin tamam mi

EVET

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

EVET

Koskoca 21 bölüm oldu sonunda anladınız. (sadece bunu anlasanızda olsun, bu da bir şey..)

Şimdi açıklamak gerekirse, noktalar Jeongin'in kişiliğini belirtiyordu, yani Jeongin'in çoklu kişilik bozukluluğu var.

" 。" işareti Jeongin'in psikopat kişiliğini yansıtıyor, bu kişilikteyken diğer kişiliğinden ve yaptığı her şeyden haberdar.

" ・ " işareti Jeongin'in diğer insancıl kişiliğini yansıtıyor, bu kişilikteyken diğer kişiliğinden ve o kişilikteyken yaptığı şeylerden habersiz.

Sabit bir kişiliği olmadığı için dengesiz davarnışları normal.

Başlayalım

Iyi okumalar


Xdinary Heroes - X-MAS



。・

"Geldim!" Diye bağırdı Felix kapıya doğru adımlarken. "Haeso?" Kapıyı açtığında gördüğü beden ile şaşkınlıkla dudakları aralandı. "İyi misin, neyin var?"

"Haeso deme artık bana." Kendini içeri atıp anlını Felix'in omzuna yasladı. Felix hemen kollarını etrafına sarmıştı. "Tamam.." Dedi saçlarını okşarken. "Sen nasıl istersen Jeongin." Bir eliyle kapıyı kapatırken içeriye yönlendirdi Jeongin'i. "Neyin var peki?"

Koltukta otururken iyice sokuldu Felix'e. "Hyunjin benden ayrıldı, her şeyi öğrenmiş."

Felix uzunca okşadı onu. "Her şeyi..?"

"Bizi öğrenmedi ama heykelleri söyledim.."

"Jeongin.." Tereddütle dudaklarını araladı. "Geçen seferki gibi bir şeyler yapsak ona? Hafızasını bozabilecek ilaçlar versem?"

"Hayır." dedi kafasını kaldırıp. "Beni bir kere daha unutmasını istemiyorum."

"Bitmiş işte Jeongin, vazgeçsen ondan? Ben.. Ben buradayım, seni asla yalnız bırakmam, her halinle seviyorum seni."

Doğruldu. "Olmaz Felix."

"Benim yanımda olma sebebin, onda aradığın gerçek sevgiyi bende bulmandı Jeongin, biliyorum. Ben asla sana istemediğin şekilde davranmadım, hep sevdim, seninleyken çok dikkat ettim, incinme diye. Bilmiyorum. Senden tek istediğim, gerçekten olmasa dahi beni sevmendi."

TASTE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin