〔Ep.18〕Bu Davanın Kapanması Uzun Sürecek Gibi Duruyor

153 15 59
                                    

Baslamak bitormenin yarisidir diyip basliyirum

Yorumlarinizi ve oylarinizi eksit etmeyiiinnn

Daglar taslar baslayalim bad bitchler

(G) I-DLE - DARK (X-file)


Adımlarını karşısındaki oldukça yüksek olan duvara yöneltti. Gözleriyle hafifçe süzdü duvarı, Çin Seddi'ni katlardı. Edindiği bilgiye göre dokuz metre kadardı. Tırmanması imkansız derecede zordu, anında yakalanırdı. Bu yüzden gelmeden önce kendine birden fazla yol oluşturmuştu.

Cep telefonunu alıp anlaştığı kişilere mesaj attı. plan basitti:
İçeride biri yaralanacak ve onu hastaneye götürmek için ambulans gelecekti. Ambulansta da onun kiraladığı doktorlar olduğundan, rahatlıkla ambulansa binip onlarla beraber cezaevinin içine girecekti.

Cezaevi dağ başında olduğundan tek bir yol vardı. Oraya ilerleyip ambulansı bekledi.

Bir saat sonra gelen ambulansa bindi ve çantasını açıp içinden Lateks Maske, peruk, trençkot, etek pantolon, eldiven, yüksek tabanlı ayakkabı ve lens çıkratıp tüm parçaları üzerine geçirdi. Artık tamamen başka birine dönüşmüştü.

Ambulans durduğunda polisler gelmeden hızla araçtan indi. Gecenin karanlığında adeta bir yarasa gibi süzülüyordu.

Cezaevinin krokisini ezberlediğinden nerede ne olduğunu çok iyi biliyordu.

Gizlice kiliseye yönelip oradaki arka kapıdan ilk kata girip merdivenleri çıktı ve olması gereken kata ulaştı.

Rahatça hareket edebiliyordu çünkü Bu kattaki kişilerin yemeklerine anlaştığı kişi aracıyla "Klonezepam" katılmıştı.

Bu ilaç yaklaşık on beş dakika içinde etki eder ve etkileri yaklaşık dört saat kadar sürebilir. Çok kuvvetlidir. Az bir miktar bile büyük bir etki yaratır. Etkileri; gevşeme, sarhoşluk, baş dönmesi, bulantı, görüş bozukluğu, bilinç kaybı, hafıza bulanıklığı, nefes sorunu, titreme, terleme, düşük kalp atışı, hatta koma ve ölüme bile yol açabilir.

Yaklaşık bir saat önce akşam yemeği yenmişti. Yani etkisi tam kırk beş dakikadır sürmekteydi. Aşağıda olay çıktığı için ise kimse farkına varmamıştı. Geriye kalan yaklaşık üç saat içinde de işini rahatça halledebilir ve buradan yakalanmadan ayrılabilirdi.

Koğuşun önüne geldiğinde kısık sesle "Viski." diye mırıldandı.

Buğday tenli, yapılı mahkum, duyduğu sesle maskesini takıp ayaklandı ve bir şekilde çaldığı anahtarla koğuşun kapısını açtı.

"Bunu taşımam zor olacak, bana yardım et."

Adam sırıttı ve kıyafetinin göğsündeki numaraları söktü. "Sırtıma almama yardımcı olsanız yeter, bunun gibi kaçını taşıdım."

Sonunda cezaevinin yüksek duvarlarının ardındaki engebeli araziye ulaştıklarında arabayı açıp Buğday tenlinin, sırtındaki adamı koymasını bekledi.

"Buraları halledersin." Diyip elineki çantayı verdi.

Adam sırıtarak çantayı açıp içindeki yeni tarihli banknotlara ve parlayan eroinlere göz gezdirdi. "Gözünüz arkada kalmasın."

"Ne yapıyorsun?" Hyunjin, belindeki havluyla duştan çıkıp mutfakta uğraşan sevgilisinin beline sarıldı.

TASTE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin