〔Ep.19〕Nefesin Kadar Yakınım

129 15 22
                                    

Selam bad bitchlerim
Beni ozlediniz mi
Nasilsiniz

Sonunda yb

Finally Yeongro Finally Finally

Key - Bad Love

"Sevgilim~" Uyanıp salona inen Jeongin, şok içerisinde televizyona bakan sevgilisine seslenmesine rağmen yanıt alamamıştı. "Hyunjin?" Tekrar yanıt alamayınca, yanına ilerleyip omzuna elini atarak dürttü. "Hyunjin neyin var, iyi misin?"

"Jeongin?"

Kendisine dönen buz kesilmiş bedenle beraber gözlerindeki meraklı bakışlar endişeyle doldu. "Ne oldu Hyunjin, bir sorun mu var?"

Ona endişeyle bakan, keskin ve büyük gözlerle kendi gözleri buluştuğunda burukça gülümsedi. "Bebeğim.. Changbin hapisten kaçmış ama kor-"

"Hyunjin!"

Kollarının arasına giren bedenle lafı kesilmişti.

"Hyunjin ya sana bir şey yaparsa, ya buraya gelmeye çalışırsa, peki ya seni benden alırs-"

"Korkma." Kollarını, ona sımsıkı sararak gözyaşlarıyla göğsünü ıslatan sevgilisine sardı. "Bize dokunmasına müsaade etmem." Bir eliyle saçlarını okşuyordu nazikçe. "Sadece dikkatli ol, en ufak bir şeyden şüphe edersen beni ya da abini ara ve telefonların daima açık olsun."

Hyunjin fazlasıyla panik içerisindeydi ama hissettirmemeye çalışıyordu. Jeongin kafasını avuçlarının arasına alıp dudağına bir öpücük kondurdu ve gülümsedi, "Sana bitki çayı yaptım, gel onu ısıtalım." diyip elinden tutarak mutfağa götürdü.

O gece yatağa girip birbirlerine sımsıkı sarıldılar, bir kaç öpüş ve sevgi cümlesinden sonra Jeongin kendini çoktan uykunun kollarına bırakmışken, Hyunjin tetikteydi. Endişe ettiği için uyuyamıyor, duyduğu en ufak sese odaklanıp ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

Tüm bu endişesi, korkusu Jeongin içindi.

Çok uzun bir zaman dilimi değil, hemen bir kaç ay öncesi olsa, kendi kuyruğunu kurtarmak için her şeyi yok sayabilecekken, bu gün Jeongin için kendinden ödün verip yok sayabilirdi.

Bir anda hisleri değişip Jeongin'e aşık olduğu için böyleydi fakat, hisleri kendiliğinden bu yöne çekilmemişti ki. Felix sayesindeydi.

Felix o amelyatta Hyunjin'in hormonlarıyla oynamasaydı, belki de Jeongin'e karşı hiç bir zaman romantik bir şeyler hissetmeyecek, aşık olmayacaktı.

Hafızasını silip sadece hisler yüklemiş ve Jeongin'e aşık olup bağlanmasını sağlamıştı...

『Hyunjin'in Gözünden』

Saatlerdir içimdeki kaybetme korkusuyla Jeongin'i izliyordum. Içim ölesiye titriyor, gözüme bir dirhem uyku girmiyordu.

Changbin'in bana karşı neden düşman kesildiğini hiç anlayamıyordum. Sırf kıskançlık ya da hırs için arkadaşını öldürmeye çalışacak kadar gözünün döndüğünü de sanmıyorum.

Ayrıca Yoongi.. Changbin'in hapisaneden kaçmasına yardım ettiği söyleniyordu fakat, o Changbin'den saatler önce kaybolmuştu. Her şey bir yana, kaçacak olsalar yanına bir şeyler alırdı, en azından para. Ama herhangi bir para çekme işlemi olmamış.

TASTE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin