nasiliz bakim gencler
Huzun yapmiycaktim ama biraz Minho'nun kalbine inelim dedim
Gecen bolum Nisan'in son haftasiydi simdi 17 Mayis
Onceki bolumleri okumussunuzdur ins
Yorum yapin biraz lutfen
Baslayalim bitchlerim
ㅡ
Minho ve Jisung'un ilişkisini medyadaki gibi hayal edin
ㅡ
20th Century Girl (Ost) - The Finale Of Goodbye
ㅡ
Hyunjin ve Jeongin o gün karar verip şirketin hesabından Hyunjin'in yazdığı metni yayınlamasıyla ilişkilerini resmi olarak açıklamışlardı. Bu olay ilk iki hafta tüm manşetlere konu olsa da, şu an o kadar fazla büyütülmüyordu. Zamanla sıradan bir şey haline de gelecekti.
Mayıs ayı gelmişti sonunda, Mayıs, kaybedenlerin ayıydı...
Saat yediye geliyordu ki Minho sonunda şirketten çıkabilmişti. Yaklaşık yirmi dört saattir uyanık olduğu ve gece boyu çalıştığı için kendini fazlasıyla yorgun hissediyordu.
Arabasını "20th Century Florist" adlı çiçekçinin önüne parkedip hoş dükkandan içeri girdi. Onu gören kırklı yaşlara yeni basmış kadın gülümsedi. "Günaydın Minho~"
"Günaydın noona~" dedi Minho, aldığı kuruvasan ve amerikanoları masaya koyarken.
"Erkencisin bu gün."
"Şirketreydim, yeni döndüm."
"Holding sahibi Lee Minho da olsan kaytaramıyorsun ha?"
"Bence sen yeni ortağım olmalısın ha 'Ceo Na Bora' ne dersin? Mükemmel olur, daha az çalışırım."
Bora kahkaha attı. "Kalsın, ben ve çiçeklerim beraber çok mutluyuz, çiçek demişken senin buketi de hazırlayayım."
Minho, bir süre buruk bir gülümseme ile düşündü. "Bu gün tam üç yıl oluyor..."
Bora, hüzünle Minho'ya baktı. "Zaman çok hızlı geçiyor."
Minho, dolmaya başlayan gözlerini Bora'ya dikti. "Noona.. Hatırlıyor musun?"
"Neyi?" Diye merakla sordu.
"Woonho Hyung'un kokusunu..?"
Bora, burukça gülümsedi, adını duyunca bile o günki gibi gözleri doluyordu.. "Unuttum, elimde değildi."
"Korkuyorum!" Düğümlenen boğazı engel oluyordu Minho'ya. "Unutmak istemiyorum. Kokusu yavaş yavaş siliniyor zihnimden ve ben buna engel olamıyorum.."
Onların karşılaşmalarının nedeni benzer hikayeleriydi. Bora'nın yirmi üç yıl önce Woonho'yu kaybettiği gibi Minho da üç yıl önce Jisung'u kaybetmişti.
Minho ve Jisung da onlar gibi okulda tanışmış ve bir sürü güzel anı biriktirmişti. Fakat bir gün Hyunjin'in yaptığı alçakça plan yüzünden Minho ile kavga etmişti.
Jeongin, abisinin aldatıldığını öğrendiğinde, ona bağırıp çağırıp kovmuştu. Jisung ise Jeju'ya ailesinin yanına gitmek için yola çıkmıştı. Minho da her şeye rağmen peşinden gitmişti fakat, geç kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TASTE
FanfictionJeongin, sürekli ünlü idol Hwang Hyunjin'in videolarını paylaşarak onun dikkatini çekmeye çalışıyordu. Günün birinde, hikayesine bir video ekleyip "Tadına bakmak istiyorum" yazarak paylaştığında şans eseri bunu Hyunjin görür. Hyunjin, karşısına çıka...