〔Ep.5〕Pişmanım

361 45 181
                                    

SELAM GENCLER

LUCIFER GELDI BEBEGIM

Bu hafta iki yb aticaktim ama yorum az geldigi icin bir tane attiyorum

Mekanlar ve outfitler fln yine bolum sonunda

He bu arada onceki bolumler cok soft olmus bu bolum ana baci sovun diye kaos yaptim 🥰

Ha bakin simdi bu " " ve bu "・" kullandigim iki nokta bir seyi ifade ediyor ben soyleyene kadar tahmin yurutun

STRAYKIDS - Side Effects

"Jeongin, ne oldu?" Minho, sinirle etrafa bakınan Jeongin'in yanına gitti.

"Telefonumu hiç bir yerde bulamıyorum!"

"Bir yerde unutmuş olabilir misin?"

"Hayır, evdeydi."

Minho, Ceketinin iç cebinden gelen titreşim sesi ile, dış cebindeki telefonu çıkardı. Tekrar Jeongin'e döndü. "Gitmem gerekiyor, önemli bir toplantım var. Sen etrafa bakın, bulamazsan geldiğimde yardımcı olurum."
"Tamam, görüşürüz."

"Görüşürüz Jeongin~"

Hyunjin, ögleden sonra mesaj atıp erken buluşup daha fazla vakit geçirmekte ısrarcı olmuştu, Minho'ya göre hava hoştu, bir an önce Hyunjin'e hesap sormak istiyordu, kabul etti.

Minho, arabasına binip şirketine bağlı olan otele giderken, Hyunjin'e kendi otelinin konumunu konumu atmış ve otelin kafesine gelmesini söylemişti, Hyunjin ise onaylamıştı.

Hyunjin, konuma vardığında, güneş gözlüklerini çıkartıp "Hotel Del Luna" ismini taşıyan, lüks ve sanat kokan oteli inceledi, çok hoştu.. Sanki her an, bir yerden bir opera sanatçısı, ressam, heykeltraş vesaire çıkacakmış gibi hissettiriyordu.

"Tam olarak onu yansıtıyor." Hyunjin, kendi kendine mırıldanırken merdivenlere adımladı. En so Unda kafeye vardığında, Jeongin'e geldiğine dair mesaj atmıştı. Etrafta bakıp onu göremeyince, aramaya karar vermişti. Numarası olmadığı için instagramdan arayacaktı.

"Jeongin neredesin, göremiyorum?"

"Ben seni görüyorum ama Hyunjin, karşına bak."

Hyunjin, sesteki farklılığı sorguladı ama telefondan dolayı da olabileceğini düşüşündü.

"Göremiyorum.."

"Karşındayım."

"Jeongin, sesi-"

Hyunjin'in sözünü kesen şey, otlede yankılanan keman ve pianonun karışmış, hoş ve kısa melodisiydi. Kafedeki herkes birer birer ortamı terk ederken, en sonunda bomboş kafede iki kişi kalmıştı.

Elindeki telefonu kulağına tutarken, karşısındaki masada oturan, mor saçlı adama şaşkınlıkla bakan Hyunjin ve bacak bacak üzerine atarak oturan, sahte ve bir o kadarda itici gülümsemesi ile uzun boylu adamı süzen Minho.

"Karşındayım Hwang Hyunjin."

Minho'nun sert sesinden sonra telefonun kapanma sesini işitti Hyunjin.

"Sen.."

"Lee Minho karşında, bir zamanların L-Rhino Modeli Hwang Hyunjin."

Hyunjin, ilk idol olduğu zamandan yirmi bir yaşına kadar Minho'nun şirketinin alt şirketi olan "L-Rhino" adlı model şirketinde başarılı modellerdendi.

TASTE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin