Selam nasilsinizzz ben cok iyiyim 🥰😅
AhahahNeyse ya ben niye boyle seyler yaziyorum ya
Onceki bolumlerden akliniza takilan yerler varsa soranilirsiniz
Onceki bolum hemen okuyup yorum yaptiginiz icin hizlica yazmaya calistim bu bolum de aynisi icin hwaiting!
Oy ve yorum verinㅡ
STRAY KIDS - Lonely St.
ㅡ
"Lee Minho'nun sevgilisi Han Jisung."
"Anlamıyorum Seungmin."
"Şimdi de benim hipotezime gelelim. Jisung'u da aynı kişi öldürdü ve Minho'nun bunu yapmak için sebebi yok, Minho olduğunu sanmıyorum. Bence Hyunjin yaptı. Olaydan sonra Jeongin ile sevgili oldular, popülaritesi ve hayranları arttı, çeşitli yetlere adına bağışlar yapıldı, elçilikler aldı. Böyle devam ederse 'Kore Prensi' lakabını da alacak. Neden kendini itmesi için birini tutmasın ki? İlk yüzyüze geldiğim anda hissetmiştim onda şeytan tüyü olduğunu. Ayrıca, biliyorsun; hayranlar ikisini çok yarıştırıyordu, neden ondan kurtulmak istemesin ki?"
"Peki.. Diyelim ki bu olay Hyunjin'in başının altından çıktı, ama Jisung'u neden öldürsün?"
Seungmin, çantasından çıkardığı dosyayı Gaon'a verdi. "Ölüp ölmediği belli değil, kayıp. Sebebine gelirsek ise; eskili, yenili en ufak magazin makalelerine kadar inceledim, gözüme çarpan haberleri görmelisin."
Gaon elindeki dosyayı merakla açtı.
Dispatch'in yayınladığı bir haberde Hyunjin ve Minho'nun ilişkisi olabileceği yazıyordu. Başka birinde Hyunjin ve Jisung'un tartışmalı olduğu, diğerinde Minho ve Jisung'un sevgili oldukları, sonrasında Hyunjin ve Jisung beraber olduğu bir fotoğraf karesi.. Ve Hyunjin'in şirketten ayrıldığı haberi.
"Baksana Gaon, sence de oldukça bariz değil mi? Minho ve Jisung'un ilişkisi var ve Hyunjin Minho'dan hoşlanıyor, ona yaklaşmaya çalışıyor. Ikisi hakkında haber çıkıyor ve Jisung ile tartışıyorlar. Sonra Minho Jisung ile ilişkisi olduğunu açıklıyor, yakın bir zamanda ise Hyunjin'in Jisung ile beraber bir barda içtiğinin fotoğrafı paylaşılıyor, bu olaydan bir hafta sonra Hyunjin'in şirketten ayrıldığı duyuruluyor, bir ay içinde Jisung ortadan kayboluyor ve üç yıl boyunca asla izine raslanılmıyor. Yıllar sonra Hyunjin çıkıyor ve Minho'nun kardeşiyle yakınlaşıyor ve sevgili oluyorlar, bu süreç içinde de önceki kaybolma olayı tekrarlanıyor. Yani Hyunjin Minho'nun çevresindeyken birileri kayboluyor."
Gaon şaşkına dönmüştü, tüm hipotezler birbirine girmişti, bu olay onun bile kafasını karıştırıyordu.
"Ben çıkıyorum." Seungmin, telefonundan bir mesajı yanıtlarken ayaklanmıştı.
"Nereye?"
"Sütüdyoya gideceğim."
"Tamam, haber verirsin bir şey olursa."
Seungmin kafasıyla onaylayarak ayrıldığında, sandalyesinde yayıldı Gaon. Herkes şüpheliydi, bir kişiyi belirleyebilecek net bir kanıt yoktu.
O gün verilen ifadelere dair dosyaları açtı tekrardan. Minho'nun ifadesiyle başladı. Dikkatini çeken yerleri not alıyordu. Sırayla tek tek inceledi, uzunca bir not tutmuştu. "Yang Jeongin, Lee Minho'dan ve Hwang Hyunjin'den kaçıyor. Çünkü Hyunjin onlarla beraberken ikili kavga ediyor. Bir yandan da Lee Felix tarafından takip ediliyor ama bunu farketmiyor. Ayrıca bir önceki gün Jeongin ve Hyunjin beraber, Felix Hyunjin'in evine Jeongin'i muayene etmek için gidiyor, Felix'in ifadesine göre Hyunjin, Jeongin'in vücuduna zarar veriyor. Olay günü ise sabah saatlerinde Hyunjin Jeongin'i eve bırakıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TASTE
FanfictionJeongin, sürekli ünlü idol Hwang Hyunjin'in videolarını paylaşarak onun dikkatini çekmeye çalışıyordu. Günün birinde, hikayesine bir video ekleyip "Tadına bakmak istiyorum" yazarak paylaştığında şans eseri bunu Hyunjin görür. Hyunjin, karşısına çıka...