Merhabalar arkadaslar yine ben
Date yaptircam yine bunlara ve olaylar geliscek dateden sonra
Bolumde bir kisim var arkadaslar dikkat o kisma ~ isareti koyarak basliycam
BISMILLAH
ㅡ
Jungkook - 3D (Feat. Jake Harlow)
ㅡ
・
Jeongin, hala çatık kaşları ile ikiliyi süzerken, onlar hala birbirine panikle bakıyordu.
"Bir açıklama bekliyorum."
Ikili, ecel terleri dökerken Jeongin, iyice meraklanıyordu. "Hey! Size diyorum. Niye bu kadar gerildiniz?"
"Gerilmedim, duyduğunda dalga geçersin diye."
"Küçücük aklınla bana akıl vermeye çalışırsın diye." Hyunjin ve Minho, aynı anda konuşmuştu.
"Hyunjin niye dalga geçeyim ya! Ayrıca sen Hyung! Kavga ettin değil mi!?" Jeongin, normal bir ses tonunda konuşmasına başlarken, sonlara doğru sesi yükselmişti.
"Mühim bir şey yok, eski bir ortakla minik bir tartışma yaşadık."
Jeongin, derin bir nefes aldı. "Hyung hatırlat, yarın kavga edelim, şu an yorgunum. Neyse, peki sen?"
Hyunjin, anında oyunculuk mooduna girmişti. "Pratik yapıyordum, oda biraz dağınıktı. Sonra elektrikle alakalı sorun olmuş, ışıklar söndü. Ben de odadan çıkayım derken, kabloya takılıp düştüm. Üzerime de bir kaç bir şey düşürmüş oldum."
Jeongin, dikkatle onu dinliyordu. Minho ise bir yandan oyunculuğuna ve yalan kabiliyetine hayret ederken, bir diğer yandan da gülmemek için kendini sıkıyordu.
"Iyi misin? Kafanı falan vurabilirdin aptal! Dikkat et."
Minho, kardeşine iç geçirerek baktı.
"Iyiyim, endişelenme Jeongin."
"Iy, yeter! Önümde flörtleşmeyin." Minho, odadaki atmosfere dayanamayıp ayağa kalkmıştı. "Saat geç oluyor, uyuyun. Hyunjin gel, sana odanı göstereyim."
Jeongin, hemen ayağa kalkıp abisinin önüne geçti. "Gerek yok hyung, sen hiç yorulma. Ben gösteririm, sen odana gidebilirsin."
"Ama- neyse. Saçma sapan şeyler yapmayın hemen uyuyun."
Hyunjin, sahte bir kahkaha attı. "Ahahah, ilahi Minho! Ne yapabiliriz, uyuyacağız tabii." diyip Jeongin'e gizliden göz kırptı.
Jeongin ise yaptığı imayı anlayıp gözlerini büyüttü.
。
Minho gittikten sonra Jeongin, baş başa kalmalarını fırsat bilip Hyunjin'in omzuna yumruk attı. "Ya! Hyungun yanında saçma sapan konuşup ima yapma! ."
"Ne yaptım yaa!"
Jeongin, Hyunjin'in arkasına geçip kemikli, ince ve uzun elleri ile iterek onu odadan çıkardı.
"Nerede kalacağım?"
"Yan odada kalacaksın. Şu karşıdaki oda, abimin eski sevgilisinin odası, oraya girmek yasak. Geriye iki misafir odası kalıyor. Biri bu, diğeri üst katta, abimin odasının olduğu katta yani, istersen orada da kalabilirsin."
Hyunjin, ellerini önünde kaldırıp salladı. "Yok, yok! Burası iyi, hem.. Sana daha yakın~"
"Ya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TASTE
FanfictionJeongin, sürekli ünlü idol Hwang Hyunjin'in videolarını paylaşarak onun dikkatini çekmeye çalışıyordu. Günün birinde, hikayesine bir video ekleyip "Tadına bakmak istiyorum" yazarak paylaştığında şans eseri bunu Hyunjin görür. Hyunjin, karşısına çıka...