Taste ep
Onceki bolumleri de okumayi unutmayin
Yani bolumun full smut olcagini anlamissinizdir artik ama yinede uyarimi yapiyim degisik fantazilerime maruz kalabilirsiniz ve gul yapraklari var, aydinlatma da kirmizi ve su ayna ve adini unuttugum masa gibi seyler yok
Onun disinda yatak da camin onunde herkes izlesin diye
Saka
Neyse basliyalimㅡ
DanceRACHA - TASTE
ㅡ
。
『Tanrısal Bakış açısı』
Jeongin, yatak odasındaki geniş küvete buz ve şarap dolduruyordu... Hyunjin'in geldiğini farkedince kafasını kaldırıp ona baktı ve gülümsedi.
"Hoş geldin Hyun.."
Hyunjin, kırmızı loş ışıkla aydınlatılmış odanın içinde adımlayıp küvetin yanına yaslandı ve sahnede dans ederken kullandığı çiçeği Jeongin'e uzattı. "Hoş buldum Jeong.. Hem de fazlasıyla."
Jeongin, çiçeği alıp odanın diğer ucundaki masaya bıraktı ve tekrardan Hyunjin'in yanına geldi. "Zarar gelsin istemeyiz değil mi?"
Hyunjin kıkırdadı. "O kadar iddialısın?"
"Yoksa sen değil misin?"
"Seninle iken iddialı olamayacağım hiç bir konu yok."
Jeongin, son olarak taze gül yapraklarını, şarap dolu küvetin içine dölerken kıkırdadı. "Hmm.."
"Kötü, kırmızı güller.." Hyunjin, yaslandığı yerden doğrulup Jeongin'in dibine girdi ve ona yukarıdan bakarken, bir elini ince beline yerleştirip kendine yaklaştırdı. "Indirelim aramızdaki mesafeyi milimlere." Alt vücutları birbirine değiyordu. Uzun parmakları altındaki ince beli okşuyordu nazikçe. "Karışsın nefeslerimiz birbirine, kavuşsun hakikate..." Yavaşa dudaklarına yaklaşırken mırıldanmıştı.
Hissettikleri nefeslerle ikisi de yummuştu gözlerini.
Jeongin, hafifçe mırıldandı gözleri kapalıyken. "Öp ya da terk et beni, istemiyorum arada kalmak. "
Buna karşılık Hyunjin, dudaklarını birleştirdi ve geri çekilip elleri Jeongin'in yanaklarındayken gözlerine bakarak fısıldadı. "Öp ya da nefret et benden, bu hoş anda bana bak bebeğim."
Bu sefer dudaklarını birleştiren Jeongin olmuştu.
Hyunjin, öpüşme sırasında Jeongin'i yatağa doğru götürürken ellerini onun ceketine atıp yavaşça çıkardı. Jeongin de aynısını Hyunjin'in gömleğine yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TASTE
FanfictionJeongin, sürekli ünlü idol Hwang Hyunjin'in videolarını paylaşarak onun dikkatini çekmeye çalışıyordu. Günün birinde, hikayesine bir video ekleyip "Tadına bakmak istiyorum" yazarak paylaştığında şans eseri bunu Hyunjin görür. Hyunjin, karşısına çıka...