D-DAY
FINALLOzel bolum ve alternatif sonlardan vazgectim cunku final planimi degistirdim zaten panomda paylasmistim bunu
Not: Buradaki Seungmin Xdinary Heroes uyesi O.de yani Oh Seungmin kafaniz karismasin diye direkt Oh Seungmin diye yazacagim
Neyse neyse baslayalim
Oy ve yorum yapmayi unutmayin bad bitchlerim
ㅡ
Ic3peak - Kiss Of Death
ㅡ
"İyi akşamlar sayın seyirciler, ben SKZ NEWS'den Oh Seungmin. Bu gün Hayalet Kaybolma Davası'nın gerçek yüzünü sizlere aktaracağız. Yanımda dedektif Kwak Gaon var. Sunucu Oh Seungmin, Gaon'a dönüp kendini tanıtması için işaret verdi.
"İyi akşamlar, ben Gaon. Bu davadan sorumlu dedektifim ve aynı zamanda çok yakın bir gazeteci arkadaşımı ve sevgilisini Hayalet Kaybolma Davası'na kurban verdim." Oh Seungmin'e bakıp devam etmek için onay istedi, aldığı onay ile devam etti. "Kendisi Kim Seungmin.. Kafayı davaya takmıştı, birçok kanıta onun sayesinde ulaştım, beraber çalışmıştık. Açıkça söylemek gerekirse de dava onun sayesinde sonuçlandı.
Iki ay öncesiydi, onu son gördüğüm gün, davanın üzerinde teori üretiyorduk, sonra aniden yanımdan ayrılması gerekti. İşte o an zanlıya dair gerçek bir kanıt bulmuştu ve peşine düştü. Maalesef bu girişim olumsuz sonuçlandı ve zanlı tarafından katledildi.
Ekrandaki görüntüyü işaret etti. "O gün katil tarafından kovalanmış ve arkasında cep telefonunu bırakmış. İlk bulduğumuzda düşürdüğünü sandık fakat durum buna tersti."
Görüntüyü değiştirdi. "Telefon kapatılmış ve gördüğünüz telefon kulubesinin arkasına bizzat Seungmin tarafından bırakılmıştı. Daha erken bulsaydık, daha fazla kaybolma vakası yaşanmazdı ama ne yazık ki geç kaldık. Seungmin'in telefonu saklama nedenini merak ediyorsunuz, açıklayayım; Telefonun üzerinde bulunması risk taşırdı çünkü katil telefonu eline geçirseydi, yok ederdi. Çünkü içinde kanıtlar vardı.
Ekrandan bir video oynattı. "Ben Seungmin, bu videoyu ben tarafından izlemiyorsanız.. Büyük ihtimalle ölmüş olacağım." Nefes nefeseydi ama sakin kalmaya çalışıyordu. "Umarım Chan gelmiştir ve bu videoyu size ben izletiyorumdur." Oldukça kısık sesle konuşuyordu...
ㅡ
Bir Gün Önce
"Ahh! Hepiniz buradasınız demek." Sadece beyazdan oluşan stüdyodaki heykelleri süzdü ve hepsinin önünde sırasıyla tek tek eğildi. "Jisung görüşmeyeli bayağı olmuş! Özlettin kendini. Ah! Minho hyung... Sen yokken çok zorlandım.. " dudak büzüp ilerledi ve sırasıyla tüm heykellerle konuştu.
"Felix.. Çok aç gözlüydün ama güzel sevişiyordun ve verdiğin ilgi ne yalan söyleyeyim hoşuma gidiyordu. Ama biliyor musun, senin yerine gerçekten Hyunjin sevsin isterdim beni.." İlk önce yüzü düştü, ardından kıkırdayarak atölyenin ortasındaki dev standın önüne geldi ve beyaz örtüyü çekip altındaki heykeli gün yüzüne çıkardı.
"Selam sevgilim."
Hyunjin idi o heykel.
Jeongin, öldürdüğü kişilerin ilk önce kanlarını içer, kalplerini yerdi. Sonrasında ise tüm iç organlarını boşaltır, asitle imha eder ve kalan bedenlerin içini doldurup onları heykele dönüştürürdü.
Sıradan bir heykeltraştan çok, ceset sanatçısıydı, yani o kendini böyle adlandırıyordu.
Jisung'dan sonraki tüm cinayetlerinde Minho hep onun arkasını toplamıştı, kardeşi olduğundan kıyamamıştı bir defa bile. Zaten birbirlerinin tek aileleriydiler. Jeongin'in Minho'dan, Minho'nun da Jeongin'den başka kimsesi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TASTE
FanfictionJeongin, sürekli ünlü idol Hwang Hyunjin'in videolarını paylaşarak onun dikkatini çekmeye çalışıyordu. Günün birinde, hikayesine bir video ekleyip "Tadına bakmak istiyorum" yazarak paylaştığında şans eseri bunu Hyunjin görür. Hyunjin, karşısına çıka...