〔Ep.24〕Çok Tatlı Bir Ölü Olacaksın

87 8 88
                                    

Yine ben yine ben yine ben
Of nabersiniz kizlar

Jeonglix pedofili oldu ama bu bolum icinde Jeonglixin iliskisi bulunan son bolum

Insallah watty bisey yapmaz fice icerikten dolayi

Oy yorum fln yapin tamam mi
Baslayak

Tw ⚠
〔Rahatsız Edebilecek Birçok Unsur〕

Kesha - Cannibal

『Gaon'un Gözünden』

Bir haftadır, tam bir haftadır.. Hiç bir şekilde ne Seungmin'e, ne de Chan Hyung'a ulaşamamıştım. Ekiple beraber aramalara hala devam ediyorduk.

Arkalarında bıraktıkları tek bir ize rastlamıştık, Chan Hyung'un telefon sinyalinden ısız bir mahalle ye gitmiştik böylece, çıkmaz bir sokağın sonuna vardığımızda yerlerin kana bulandığını görmüştük ne yazık ki..

Test sonucu sayesinde bu kanın Seungmin'e ait olduğunu öğrendik. O an nefesim kesilecekti. Ölmüş olmasından korkuyordum.. Fakat bir haftadır ortalıkta olmadığından yavaşça kendimi bu düşünceye alıştırmaya başlamıştım, ama yinede içimde minik bir umut vardı. Çaresizce bir yerlerde yaşıyor olmasını umuyordum ikisininde.

Ama işte imkansız gibi bir şeydi....

『 Tanrısal Bakış Açısı』

"Jeongin onlar ne?" dedi mutfakta uğraşan Jeongin'in yanına giderken Felix.

Jeongin gülümseyerek omuz silkti. "Hep yanımda olup bana destek olduğun için bu akşamki yemeğimizi sana ben hazırlayacağım."

Felix tebessüm etti. Planının işe yaradığını, Jeongin'i Hyunjin'den uzaklaştırıp sonunda kendine çekebildiğini düşünüyordu, bu düşünce onu mutlu etti çünkü Jeongin de mutlu görünüyordu, en geniş gülümsemesi vardı yüzünde.

Yanına adımlayıp kollarını beline sarıp boynuna öpücükler kondurdu ve çenesini omzuna yasladı. O an farketti de Jeongin ile sevgili olmayı çok isterdi.. Fakat Jeongin'i korkutup kaçırmamak için sessiz kaldı, öylece sarıldı ve etleri doğrayışını izledi. "Teşekkür ederim Jeongin, burda olman bile bana yetiyordu aslında."

Kafasını çevirip Felix'e baktı. "Sen geç içeri, sofra hazır zaten, biraz dinlen. Yemekler hazır olduğunda sana haber vereceğim. Hem.. Bu akşam sana bir süprizim var." Kocaman gözlerle gülümserken, Felix, dudaklarını öptü onun ve sırıttı. "Hmmm.. Neymiş?"

"Sssht!" Dedi göz kırpıp. "Süpriz. Akşam göreceksin."

Felix Jeongin'in boynuna bir kaç öpücük daha bırakıp mutfaktan ayrıldı.

Yaklaşık iki saat sonra sofraya geçip yemeğe başladıklarında, "Bir dakika bekle." diyerek Felix'i durdurup mutfağa gitti Jeongin.

Elinde bir şarap şişesi ve farklı bir yemek bulunan tabakla gelip onları sofraya yerleştirdiğinde Felix'in kaşları havalandı. "Onlar ne güzelim?"

"Özel tarifim. Beğeneceksin."

Felix, sevimsizce kıkırdadı. "Süpriz bu muydu yoksa, bence daha özel bir şeyler vardı?"

TASTE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin