Gecen bolumden sonra nasiliz gencler
Ha bide smut tarzi bir sey yazmistim iyi miydi eger begendiyseniz tam smut da yazicam cunkuSimdi ben sekizinci bolumu yazayim derken yanlislikla daha ilerki bir bolumu yazdim o bolum de bir kac bolum sonrasi gelir insallah
Gecis bolumu tadinda olcak
Hyunjin ocu hala hoslanmiyor bu veletten yazik ya cocuga
Minho da gina geldi Ona da uzuluykm
ㅡ
ENHYPEN - Drunk-Dazed
ㅡ
Minho, Beomgyu'nun arayıp şitkette sorun çıktığını söylemesi ile hazırlanıp Jeongin'e haber vermek için odasına inmişti fakat seslense de odasında bulamamıştı. Ardından Hyunjin ile beraber olabileceği aklına gelmiş ve yan odaya ilerlemişti. Kapıyı hızla çalıp açmasını bekledi. "Jeongin, orada olduğunu biliyorum, açın kapıyı."
Minho, kapıyı açıp sahte bir gülümseme ile ona bakan Hyunjin'i itip içeri girdiğinde, kanepenin uyuya kalmış bir Jeongin görmeyi beklemiyordu. Hyunjine döndü. "Ne yaptınız?"
Hyunjin, kanepenin yanındaki yarılanmış şarap ve tekila şişelerinin olduğu sehpayı gösterdi. "Beraber içip sohbet ederken sızdı."
Minho'nun inanası yoktu ama inanmayı seçti. Ilk önce ayakta dikilen Hyunjin'i ardından da yüzü gözü kızarmış, kolu kanepeden sarkmış olan kardeşini süzdü.
Hyunjin, Minho'nun tepkisini beklerken Minho, Jeongin'in yanına ilerlemişti ve onu kucağına alarak odadan çıkmıştı. Hyunjin ise arkalarından bakarak kalmıştı.
Minho, Jeongin'i yatağına yatırıp odadan ayrılmış ve görevlinin yanına gitmişti. "Bayan Ha, ben çıkıyorum. Misafire ve Jeongin'e dikkat edin. Eğer birbirlerinin odasına giderlerse haber verin, kolay gelsin."
"Emredersiniz efendim. Sağolun, size de kolay gelsin."
Jeongin, gün boyunca hasret kaldığı telefonuna sonunda kavuşmuş ve Hyunjin'e mesaj atmıştı.
〜
yang.in.dolabi
Hyun
Çarşafları çöpe at
Dolapta yenileri var onları serhynjnnnn
Tamam sakin ol da abin işe gidiyordu herhalde
Gitti mi peki?yang.in.dolabi
Evet gitti az öncehynjnnnn
Tamam buraya gel o zamanyang.in.dolabi
Olmaz
Hyung ajummaya haber vermiştir
Dikkat çekmeyelimhynjnnnn
Şimdi aynı çatının altındayız ama yan yana değiliz
Hiç hoş değilyang.in.dolabi
Uyu Hyunjin uyuhynjnnnn
Sen rahatlattın mı kendini?yang.in.dolabi
Yok Hyunjin sikim havada geziyorum
Bu nasıl soru yahynjnnnn
KOWKSOWLKOWSLKyang.in.dolabi
Uykum var sal benihynjnnnm
Tamam tamam
Iyi geceler~yang.in.dolabi
Iyi geceler^〜
Ertesi sabah Hyunjin, Minho gelmeden Jeongin ile vakit geçirebilmek için erkenden kalkıp bahçede hoş bir kahvaltı hazırlamıştı ki tam kahvaltılarının ortasında Minho da gelip onlara katılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TASTE
FanfictionJeongin, sürekli ünlü idol Hwang Hyunjin'in videolarını paylaşarak onun dikkatini çekmeye çalışıyordu. Günün birinde, hikayesine bir video ekleyip "Tadına bakmak istiyorum" yazarak paylaştığında şans eseri bunu Hyunjin görür. Hyunjin, karşısına çıka...