'Leave the table if respect is no longer served'
Drum! Drum!
Kedengaran seperti enjin kereta Porche 718 spyder memasuki ruang rumah agam milik mereka. Amira tertawa pelan. Nampaknya drama king sudah pulang. Dia meneguk air kosongnya dengan rakus lalu meneruskan kembali senaman push up di kawasan kolam renang peribadi itu. Sengaja dia mahu bersenam disini kerana katanya lepas bersenam terus dia mahu berendam ke dalam kolam. Lagipun sudah lama dia tidak masuk kedalam swimming pool ini.
"Assalamualaikum sayang."
"Little pumpkin where are you? Your hubby dah pulang" Laung Chairil sedikit kuat apabila tidak menampakan sosok tubuh Amira. Kakinya berjalan ke sekeliling rumah ingin mencari kekasih hati tetapi terhenti apabila dia sudah berjumpa insan yang dicarinya.
Gulp!
Tangan Chairil mula bergerak melepaskan ikatan tali leher dan cufflink baju kemejanya.
"What a hottie hottie?" umpat Chairil perlahan. Dia bersiul seksi apabila melihat tubuh genit Amira yang hanya tersarung singlet putih dan seluar fit hitam itu sedang melakukan push up. Otot yang menimbul pada lengan putih Amira membuatkan dia terpegun. Bangga mempunyai isteri sebegini rupa.
Bagaikan predator kakinya bergerak perlahan kearah Amira. Baju kemeja yang telah dibuka dibiarkan diatas lantai. Kini, dia bertelanjang dada berdiri dihadapan Amira.
Chairil menunduk dihadapan Amira. Amira mendongakkan wajahnya apabila merasakan ibu jari kasar itu bermain pada dagu mulusnya. Chairil menghapuskan jarak diantara mereka dan memberikan pandangan intens kepada Amira
Amira hanya menatapnya bingung. Bibir Chairil berkedut menahan senyuman apabila melihat wajah polos sang isteri.
Ouh, adakah benar polos ataupun pura-pura polos?
"What are you doing sugar?" Tangan Chairil menyelitkan helaian rambut Amira kebelakang cuping telinga.
"Work out"
"I see. Why not kita work out together?" Bisik Chairil dengan sensual.
Amira hanya terdiam membisu. Namun ianya tidak lama apabila Amira bangun berdiri menghadap suaminya yang tinggi lampai. Chairil pula hanya memandang lunak wajah Amira yang hanya berukuran pada dada bidangnya sahaja.
"Are you sure husband?" Suara Amira mengalun merdu ditelinganya. Manik mata mereka bertatapan. Chairil menggigit bibir tebalnya apabila merasakan tangan mulus Amira bermain pada tali pinggang seluarnya.
Tap
Terjatuh tali pinggang itu setelah berjaya dibuka oleh Amira. Tersenyum lebar Amira dibuatnya apabila melihat rona wajah Chairil yang sudah memerah. Tangan Amira mengelus rahang tajam Chairil dengan lembut, mendapatkan sentuhan dari sang isteri membuatkannnya berderau panas.
Jujur. Tiada siapa yang mampu buatkan dia merasa begini. Hanya isterinya, bidadarinya iaitu Amira sahaja yang mampu lakukan. Kalau dengan melihat sahaja sudah menggoda, apatah lagi bila sudah bersentuhan.
KAMU SEDANG MEMBACA
His Happiness ll COMPLETED ✅️
RomanceSHORT STORY Pertemuan mereka bermula ketika ia berada di majlis sahabat karibnya. Pertemuan yang boleh membuatkan hatinya berdegup kencang. Dari situ, dia mula memendam rasa kerana dia berfikir, mungkin ini hanyalah permainan syaitan. Tapi tanpa dij...