1.

222 4 0
                                    

Všechny vás tady zdravím a vítám. Ráda bych se nejdříve představila.

Moje jméno je Emily Mendes a je mi 16 let. Chodím teda do druhého ročníku na střední ekonomické škole.
Bydlíme s rodiči na předměstí Los Angeles v rodinném domku se zahradou a bazénem. Typická americká rodinka no ne?

Tak takhle to opravdu není. Respektive moje rodina se tak tváří, ale ve skutečnosti nejsme dokonalá rodina. Mám staršího bráchu Shawna a tomu je 21 let. Stále bydlí s rodiči, ale nedivím se mu, nic mu tady nechybí. Jediná nevýhoda je, že mě má pořád na krku, protože rodiče hodně jezdí pryč. Někdy to je pracovní cesta, někdy dovolená a někdy to je výlet s přáteli.

Se Shawnem jsme vždy měli dobrý vztah, vyrůstali jsme spolu a měli jsme vlastně jen sebe.
Rodiče nás vždy šoupli k chůvám a nebo k různým přátelům a dali jim pěknej balík peněz, aby se starali. Teď ty prachy cpou nám, protože Shawn je dospělý a já skoro taky.

Teď si řeknete, že to musí být super. Rodiče nejsou pořád doma, tak to je pařba za pařbou, ale bohužel tohle prochází jen Shawnovi. Mě hlídají i na dálku. Musím mít dobré známky a pořád se učit. Chtějí abych byla jednou právník, ale to já nechci.
Bohužel můj názor nikoho nezajímá. Někdo by řekl, že druhé dítě má volnější výchovu, ale u nás je to přesně naopak. U Shawna se jim nepovedlo nic jak si představovali, takže se rozhodli, že nalajnuní život mně. Nejvíc smutný je, že nás vůbec neznaj. Shawn si otevřel vlastní autoservis a rodiče to ani neví a nebo je to spíš nezajímá.

Ve finále jsme si na tenhle život zvykli, takže nám to už přijde normální, ale před půl rokem se všechno posralo. Respektive jsem udělala něco co mi změnilo život. Doteď jsme to táhli spolu se Shawnem, ale teď?
Teď jsem na všechno sama...

Brother's best friend Kde žijí příběhy. Začni objevovat