"Shawne ne!" Vykřikla jsem, když jsem si uvědomila, kdo to byl. Samozřejmě mě vůbec neposlouchal a pral se dál s Justinem. Ulevilo se mi, když jsem viděla, že má Justin větší sílu a nedostává moc velkou nakládačku. "Vyser se na to brácho!" Snažil se ho uklidnit, ale to samozřejmě na Shawna vůbec neplatilo. "Děláš si prdel? Líbáš mojí sestru ty hovado!"
Kolem nás byl hlouček lidí a naštěstí se tu už objevil Fredo s Ryanem a holkama. "Odveďte je pryč." Řekla jsem rychle a kluci hned popadli Shawna i s Justinem a vedli je pryč, mimo skupinu lidí, kteří na nás zvědavě koukali.
Rozutekla jsem se za nimi a snažila se mezi ně vecpat. "Shawne dost!" Povedlo se mi dostat mezi ně a na chvíli přerušit jejich rvačku. Ryan s Fredem chytili Shawna, aby se trochu uklidnil a Justin zůstal stát v mé blízkosti. "Co to jako má být?! Seš moje sestra a on můj nejlepší kámoš!" Řekl naštvaně a utřel si krev, kterou měl pod nosem. "Promiň kámo, to je moje chyba..." začal Justin, ale já se na něho podívala a zakroutila hlavou. "Tak počkat, tohle doprdele...tohle se nestalo poprvé, mám pravdu?!" Shawn měl zatnuté ruce v pěst a vypadalo to, že brzo na Justina zase skočí. "Jak dlouho?" Zeptal se najednou a já nebyla schopna jediného slova.
"Ptám se, jak dlouho to trvá!" Vyštěkl a Ryan mu zatlačil do hrudi, aby ho trochu umírnil.
"Od doby, co u vás doma byla ta párty, na které se k nám Emily poprvé připojila." Řekl Justin a dotkl se mojí ruky. "Ale to jsou skoro tři měsíce! Nebo čtyři? Já nevím....Ty sráči! Říkal jsem ti, že na mojí sestru nemáš sahat!" Ryanovi se vytrhl ze sevření a než ho stihli zase chytit skočil po Justinovi a mě odstrčil stranou. "Šukal si s ní ?!" Vyštěkl naštvaně a chytil ho za triko. "Shawne to stačí." Řekla jsem najednou a dotkla se jeho ramene. "Ne! To teda nestačí! Chrápala si s ním nebo ne?!" Pevně mě chytil za ruku, až to začalo být nepříjemné. "Shawne pusť mě." Řekla jsem a snažila se mu vytrhnout, ale nešlo to. "Na něco se ptám, tak odpověz!" Podíval se mi hluboko do očí a v těch mých se už objevovaly slzy. "Jo spala! Spala jsem s ním." Řekla jsem a on neustále drtil mojí ruku." Shawne to bolí." Řekla jsem a Justin naštěstí už zareagoval a do Shawna strčil." Pust jí!" Shawn to samozřejmě nečekal a mojí ruku pustil. Justin mě hned přitáhl k sobě a starostlivě se na mě podíval. "Jsi v pořádku?" Šeptl mi do ucha a já kývla, i když mě to zápěstí fakt bolelo."Víš co je vtipný? Když jsem šukal s tvojí nejlepší kámoškou, tak ses mohla zbláznit a zachovala ses jak totální kráva, ale když ty šukáš s mým nejlepším kámošem, tak mám být v klidu?!" Uchechtl se a rozhodil rukama. "Já ti to celý odpustil a ty pak uděláš tohle? Justin není kluk pro tebe, jen si s tebou hraje. Víš moc dobře, jakej je. Tak proč se mezi nás musíš srát. Neměl sem ti to nikdy dovolit. Všechno si pokazila. A pokud jde o tebe..." otočil se na Justina, který mě držel pevně za boky." Ty si u mě skončil." Věděla jsem, že jsem to pokazila, vyloženě jsem to posrala, ale Justin si tohle nezaslouží. "Já s Justinem ale nejsem jako ty tenkrát s Tylor! Nikdy jsem ti nelhala o tom kam jdu! Nikdy jsem ti nezrušila plány. Justin se na tebe nikdy nevykašlal nebo si nikdy nevymyslel něco, aby mohl být se mnou za tvými zády! A víš co hlavně? My spolu jenom nespíme pro zábavu." Řekla jsem ubrečeně a bylo mi jedno, že to ostatní slyší. "Tohle mi nevykládej Emily. Proč by s tebou Justin jinak spal? Z lásky?!" Zeptal se pobaveně a zkřížil si ruce na prsou.
"Jo Shawne, budeš se divit, ale zamiloval jsem se. Je to blbý, ale zamiloval jsem se do tvojí sestry a nelituju toho." Řekl Justin a sebejistě se na Shawna podíval. Ten se jen uchechtl a zatahal se za konečny svých vlasů. "To je sračka! Tohle nejde. Mě si téměř zabila za to s Tylor a teď tohle?! Ne tohle fakt nedám. Se vším je konec! Se mnou už nepočítejte! Ani jeden!" Řekl naštvaně a rozešel se směrem pryč.
"Shawne počkej!" Chtěla jsem se za ním rozběhnout, ale Justin mě chytil. "Ne Emily, nech ho." Smutně se na mě podíval a já pokroutila hlavou. "Je to můj brácha!" Řekla jsem rozklepaně a Madison mi položila ruku na rameno. "Půjdu za ním, neboj on to kousne."
ČTEŠ
Brother's best friend
FanfictionMoje jméno je Emily a žiju poměrně normální život 16ti letého teenagera. Nikdo by neřekl, že je můj život nějak zajímavý, ale možná spíš trochu nevšední. Rodiče mě často nechávají doma samotnou, tedy ne tak docela. Vždy pod dohledem mého staršího br...