16.

107 4 0
                                    

Když nám došel dech, tak jsme se od sebe odtáhli a já se opřela o jeho rameno. "Skoro jsme měli live porno." Řekl Ryan a Ava ho šťouchla do ramene. "Jsi vůl Ryane." Justin na něho stříkl vodu s upil ze své skleničky. "Řeknete to Shawnovi teda?" Zeptala se Ava a já se nervózně podívala na Justina. "Asi tomu dáme ještě chvíli čas, ale brzo mu to budeme muset říct, nechci se už omezovat." Řekl Justin a usmál se na mě. Já samozřejmě přikývla, protože měl pravdu.
"Jsem docela unavená." Řekla Ava a hlavu si opřela o Ryana. "A chceš si jít lehnout?" Zeptal se jí a ona přikývla. "Jo, na ostatní už čekat nebudu." Oba se zvedli a popřáli nám dobrou noc, takže jsme tu zůstali sami. "Konečně chvíli sami." Řekl Justin a otočil si mě směrem k sobě.
"Já jsem s nimi ráda." Zasmála jsem se a dovolila mu, aby si mě na sebe posadil obkročmo. "Jsi hrozně krásná." Šeptl mi do ucha a rukou mi začal stahovat ramínka od plavek. "Justine...co když, co když někdo přijde." Byla jsem nervózní, ale zároveň jsem chtěla, aby pokračoval. "Neboj, uslyšíme, když někdo půjde." Vycenil na mě své perličky a potom mi vrchní díl plavek úplně sundal. "Bože.."zavrčel a v rukou mi zmáčkl zadek. "Chci tě, tak strašně moc tě chci." Otřela jsem se o jeho bouli v plavkách a byl to úplně jiný pocit, když jsme byli ve vodě. Líbilo se mi to. Přitiskl se na mé rty a rukama začal bloudit po mém těle. Když se jeho prsty dostaly k mému vchodu, zakousla jsem se do jeho krku. "Já snad zešílím." Vydechl a trochu se nadzvedl, aby si mohl stáhnout plavky. "Vážně tady?" Zeptala jsem se udýchaně. "Bude se ti to líbit." Usmál se na mě a potom mi pomohl se přizvednout.
....
"Říkal jsem, že se ti to bude líbit." Šeptl mi udýchaně Justin do ucha a společně se mnou v náruči vylezl ven z vody. Sehnul se ještě k zemi, aby sebral můj vrchní díl plavek a pak se rozešel do apartmánu. "Miluju tě Justine." Řekla jsem tiše, když za námi zavřel dveře v pokoji a položil mě na zem. "Z tvých úst to zní tak sexy, ale zároveň stydlivě Emily, že bych si to přál slyšet ještě jednou." Usmál se od ucha k uchu a chytl mě pevně za boky. Zkousla jsem si spodní ret, na což se Justinovi zadrhl dech a přitiskl si mě více na sebe." Miluju tě." Vydechla jsem znovu a on se mi hned přitiskl na rty. "Taky tě miluju Em." Opřela jsem si čelo o to jeho a užívala si jeho přítomnost. "Půjdeme si lehnout, nebo chceš čekat na ostatní?" Zeptal se a sundal si plavky, které přehodil přes židli. Samozřejmě mě to překvapilo, protože na to nejsem zvyklá a celá jsem zčervenala, když můj pohled padl na jeho penis. "J-ja no a-asi spát půjdu." Vyblekotala jsem a on se mi samozřejmě hned začal smát.
"Jsi fakt roztomilá, když se stydíš." Pohladil mě po vlasech a oblékl si boxerky, které ani nevím jak se vzaly u mě v pokoji. "Ještě si pro něco dojdu dolů a přijdu." Řekl a dal mi pusu na čelo.

Já se zatím vydala do koupelny, kde jsem si dala sprchu a vyčistila si zuby. Převlékla jsem se do čistého spodního prádla a přes hlavu si přetáhla tričko. Když jsem vycházela z koupelny, tak se akorát otevřely dveře a uvnitř se objevila Abby s Fredem. "No to je dost, už se chystáme jít spát."
Řekla jsem a oni se na mě zaculili."Chystáte?" Fredo zavlnil obočím a Abby se tiše zasmála.
"Jo, Justin je ještě dole a přijde." Řekla jsem klidně a oni přikývli. "Potkali jsme ho, baví se teď o něčem se Shawnem, tak bude mít asi trochu zpoždění. Nicméně, nebuďte pak moc hluční." Popíchl mě Fredo a já na něho vyplázla jazyk.
"To stejné mohu říct o vás." Na to mi už samozřejmě neměli co říct a tak jsme si popřáli dobrou noc a zalezli jsme do pokojů.
Rozvalila jsem se na postel a vzala si do ruky mobil, kde jsem začala projíždět instagram.
Vyskočila na mě fotka, kterou zrovna přidala Abby. Byla z jednoho večera, než jsme odjížděli na dovolenou.
Moc nám to tam slušelo, Abby byla mezi mnou a Madison a smály jsme se do kamery, za kterou stála Ava.
Trochu jsem se pousmála a fotce dala like.
...
Už jsem usínala, když se dveře otevřely a potichu do nich někdo vešel. Postel se prohla a kolem mého pasu se omotala ruka. "Promiň, Shawn mě trochu zdržel." Usmála jsem se a otočila se na Jaye čelem. "To je v pohodě." Věnoval mi jemný polibek na rty a chtěl se odtáhnout, ale nedovolila jsem mu to. Přitáhla jsem si ho za zátylek více k sobě a začala se s ním pomalu líbat. "Mmm" zamručel mi spokojeně do rtů, když nám docházel dech a museli jsme se od sebe odtáhnout. "Tohle bych mohl dělat pořád." Šeptl mi do ucha a pohladil mě po tváři. Usmála jsem se a přejela mu prsty po krku, kde měl vytetovanou růži, kterou jsem mu navrhla. "Proč vlastně růže?" Zeptala jsem se tiše a podívala se mu do očí, které mě pozorovaly. "No, určitě sis všimla, že to není moje první růže." Řekl a pohledem zavadil o své levé předloktí. "To ano." Přikývla jsem a on pokračoval. "Růže má hodně významů a ta moje na krku má také svůj vlastní. Zobrazuje pro mě to, že krása může být nebezpečná a zrádná, i když je růže krásná a křehká můžeš se o její trny píchnout do prstu což bolí." Rukou mi zajel do vlasů a příjemně v nich jezdil. "Nevěděla jsem, že má pro tebe takový význam." Řekla jsem a sjela pohledem na jeho ruce. "Všechny má tetování mají význam."
Usmál se a lehla si na záda. "To bys mi o nich mohl teda něco povědět." Položila jsem si hlavu na jeho hruď a on mě hned obejmul rukou. "Na to budeme mít ještě hodně času." Řekl unaveně a přikryl nás dekou, protože tu byla docela zima od klimatizace. "Tak dobře." Odpověděla jsem unaveně a více se k němu přitulila.
...
Probudila jsem se na jemné doteky, které se objevovaly na mém břiše a rukou. "Vstávej šípková Růženko. Dnes nás čeká výlet lodí."

Brother's best friend Kde žijí příběhy. Začni objevovat