15.

112 4 1
                                    

Po tom, co nás Abby načapala se od nás Justin odpojil a my zůstaly samy na terase.
"Kdybych nepřišla, tak by jste si to tady normálně rozdali viď." Uchechtla se Abby a šťouchla mě do ramene. "Možná..." řekla jsem rudá až na prdeli a zastrčila si pramen vlasů za ucho. "A jak to teda vypadá?" Zeptala se a sedla si vedle mě.
"No asi spolu chodíme.." řekla jsem šeptem a ona se začala usmívat od ucha k uchu. "Tak to je skvělý!" Myslím, že z toho snad měla větší radost jak já. "Jo to jo, ale nevím, jak to mám Shawnovi říct." Řekla jsem smutně a ona mě povzbudivě chytila kolem ramen. "Řekni mu to tak, jak to je. Nemůže se na tebe zlobit za to, že ses zamilovala Emily." Chápavě jsem přikývla, ale v hlavě mi pořád běhaly scénáře toho, jak moc špatně to může dopadnout. "Teď už ale pojď. Půjdeme si nachystat věci na pláž." Zatáhla mě za ruku a společně jsme odešly do pokoje.
...
Oblékla jsem si bílé plavky a do tašky naházela pár nezbytných věcí. Pak jsem si vzala lehké šaty a mohlo se vyrazit.
Šli jsme jen na pláž, která je kousek od našeho ubytování, takže jsme nemuseli jet ani autem, což bylo dobře, jelikož nás všechny ještě bolel zadek ze sezení. "Tak pojď Em." Houkla na mě Abby a já se za ní rychlým krokem vydala.

Na pláži jsme byli během pár minut a hned jsme si rozložili ručníky na písek. Kluci se samozřejmě hned rozeběhli do vody a pokřikovali na nás, ať jdeme za nimi. S holkama jsme nad nimi zakroutily očima a rozeběhly se za nimi.

Chvíli jsme s nimi dělaly blbosti ve vodě a pak jsem se vrátily na ručník, kde jsme se začaly opalovat.
"Koukej co tam dělají." Vyjekla Madison a já se vyhoupla do sedu, protože mé oči ozařovalo sluníčko a já tak nic neviděla. "Blbosti, co jiného." Zasmála se Ava a já přikývla. "Jsou jak malý." Uchechtla jsem se a Abby na mě natočila mobil. "Koukej, docela dobrý ne."
Telefon jsem si od ní vzala a zaměřila se na displej. "Tyjo, jak si tohle dokázala vyfotit." Zasmála jsem se a obdivovala její fotografické schopnosti. Na fotce jsem byla já, jak koukám do dálky. Konkrétně na kluky, samozřejmě.

"Jsem prostě fotograf od přírody

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Jsem prostě fotograf od přírody." Zasmála se a telefon zase uklidila. "To teda jsi." Odpověděla jsem a položila se zpátky na záda a užívala si paprsky sluníčka.
...
Na pláži jsme strávili ještě tak 3 hodiny a pak se kluci rozhodli, že je už voda nebaví a chtějí nějakou aktivitu. "Tak půjdeme dřív do města. Dáme si někde jídlo a pak uvidíme." Řekla Madison a my s holkama přikývly. "Nojo, to asi můžeme." Přikývl Fredo a tak jsme se pomalu odebrali do apartmánu.
"Jdu do sprchy, tak pak budete mít volno." Řekla jsem Abby, která hned přikývla. "V pohodě, Fredo tu stejně ještě není." Zavřela jsem se v koupelně a sundala si mokré plavky z pláže, které potom budu muset pověsit venku, aby uschnuly. Vlasy jsem si troubu rozčesala a zalezla do sprchy, kde jsem ze sebe začala smývat mořskou sůl a písek.
Dveře od koupelny se otevřely a já si myslela, že to bude Abby, protože ta nikdy neklepe, ale nemohla jsem se ujistit, protože v mých očích byla právě pěna od šampónu. "Asi se musím zamykat, co kdyby mi sem vlezl třeba Fredo." Řekla jsem v domění, že je to skutečně Abby, ale když jsem dlouho neslyšela odpověď a místo toho, se na mém pasu objevily dvě velké ruce, přestala jsem mít pochyby o tom, kdo mě vlastně přišel navštívit. "Jestli by tě měl vidět Fredo nahou, tak by to bylo to poslední co uvidí." Šeptl mi do ucha Jay a přitiskl se mi na rty. "C-co tu děláš." Řekla jsem, když jsme se od sebe odtáhli.
"Přišel jsem se vysprchovat." Na jeho tváři se objevil úšklebek a já si ho hned sjela pohledem.
"A Shawn?" Měla jsem obavu, aby mu to nepřišlo divné. "Tomu jsem řekl, že jdu sem. Dole je fronta. Navíc má teď co dělat s Madison."
Uchechtl se a hladově se mi zadíval na prsa.
"Ani na to nemysli Justine." Řekla jsem přísně a snažila se od něho poodstoupit, ale držel mě pevně. "Ale notak, chceš to stejně jako já. Abby nás bude krýt. Koukej, jak jsem zoufalej." Udělal na mě psí oči a sjel pohledem dolů na svého kámoše, který byl už v očekávání. "Načala si mě už ráno a teď na té pláži? Jako promiň, ale měl jsem co dělat, abych si tě neodtáhl někam do křoví." Musela jsem se zasmát, protože byl fakt rozkošnej. "Počkej si na večer, stejně budeš spát tady ne? Nikomu neřeknu že místo na gauči budeš spát se mnou v posteli." V jeho očích se zalesklo a hned přikývl. "Večer si to vyberu. A to dvojnásobně." Přitáhl si mě do polibku a potom mě propustil ze svého sevření. Omotala jsem se ručníkem a vyšla ven z koupelny.
"Už?" Zeptala se překvapeně Abby, která netrpělivě seděla u dveří od apartmánu, jako kdyby hlídala, až někdo přijde. "Co už?" Uchechtla jsem se a rozešla se do svého pokoje.
"Myslela jsem, že vám to bude trvat déle." Zakroutila jsem nad její poznámkou hlavou.
"Jen jsme se sprchovali Abby." Otevřela jsem skříň, ze které jsem si začala vybírat, co si vezmu na sebe. "Bude tu večer spát jak říkal?" Opřela se o dveře a pozorovala mě, jak vytahuju různé kousky oblečení. "Jo, dost se těším. Jen to asi budeme muset říct Fredovi. Jakože to o nás. Mám celkem strach, ale musí to vědět, když tu bude spát. Třeba nám i pomůže vymyslet, jak to říct Shawnovi." Povzdechla jsem si a posadila se na postel s černým topem a žíhanou sukní.

Brother's best friend Kde žijí příběhy. Začni objevovat