14.

131 5 4
                                    

O dva dny později...
Pohled Emily
Dnes je čtvrtek a to znamená, že jedeme k moři.
Za poslední dva dny byl v celém domě zmatek a to hlavně proto, že se tu neustále točilo několik lidí. Jednou tu spali kluci, protože dlouho do večera řešili věci ohledně cesty a včera tu spala Madison, Justin, Abby a Fredo. S holkama jsem totiž dělaly nějaké jídlo na cestu. Těstovinový salát a muffiny, pokud mám být konkrétní. Byla to docela sranda, protože se později přidali kluci a nakonec bylo těsto všude, jen né ve formách na muffiny. S Justinem jsem za celé dva dny neprohodila ani slovo, jednak nebyl čas a druhak mi přišlo, že se mi záměrně vyhýbá. Jak pohledem tak i přítomností. Mrzí mě to a to hodně, ale rozhodně za ním nepolezu.

No jinak teda máme vyrážet v pět hodin a teď je půl 4, takže je ještě chvíle času, ale už tak jsou u nás všichni a kluci nakládají věci do auta.
Poprosila jsem Abby, jestli bych mohla jet s ní a Fredem a naštěstí souhlasili. Ještě s námi pojede Madison a s Justinem pojede Shawn,Ryan a Ava.
Samozřejmě jsem se dohodli, že tak v půlce cesty se nějak protočíme, jinak by se Ava sama s klukama zbláznila a s námi by se zase zbláznil Fredo.

V pokoji jsem si vybrala outfit, ve kterém pojedu.
Protože přece jenom,pojedeme asi 15 hodin.
A budeme určitě dělat i několik zastávek.
Na sebe jsem si oblékla bílé kraťasy a velkou šedou mikinu.

Do kufru jsem ještě hodila nabíječku s iPadem a zavřela ho

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Do kufru jsem ještě hodila nabíječku s iPadem a zavřela ho. "Připravená?" Do pokoje mi vešel Shawn a vzal mi kufr, abych ho nemusela tahat.
"Jo asi jo." Usmála jsem se a potom ho následovala dolů.

Za takovou půl hodinu jsme se všichni vyprdelili z domu a posedali jsme do aut. "Tak jo, vyrážíme." Zavelel Fredo a rozjel se směrem na dálnici. "Nemůžu se dočkat." Řekla nadšeně Abby a já kývla. "Bude to skvělý." Usmála jsem se a ujala se mobilu, ze kterého se pouštěly písničky.
...
První dvě hodiny uběhly docela rychle, hodně jsme si povídali a Fredo neustále vyprávěl nějaké vtipy, takže jsme se skoro pořád smáli, ale teď už jedeme další dvě hodiny a začíná všechny bolet pěkně zadek a nálada na povídání opadla.
"Dal bych pauzu, mám docela hlad a bolí mě zadek. Mohl by mě někdo z kluků vystřídat." Řekl najednou Fredo a vytočil číslo na Shawna.
Párkrát to píplo a na druhé straně se ozval hlas.
"Ano příjem." Musela jsem se uchechtnout, byli jak malý. "S holkama jsme se schodli, že dáme pauzu. Máme hlad a budu chtít vystřídat." Řekl a odbočil do pravého pruhu, protože za tři kilometry by měla být benzinka.
"Jasný, tak na první benzince zastav, jedeme za tebou." Odpověděl Shawn a pak to položil.
Já se nemohla dočkat, až vylezu z auta a trochu si protáhnu nohy. Asi tak za 5 minut sjel Fredo z dálnice a zastavil na odpočívadle. My se s holkama hned vydaly na záchod a potom jsme se vrátily k autům. "Tak kdo jede místo mě?" Zeptala se Ava a ukázala na Justinovo auto.
"Zlato já se vyměním s Fredem, tak můžeš jet se mnou vpředu." Do naší konverzace se připletl Ryan a Avu vzal kolem ramen, která hned přikývla. "Tak jo, jestli jste všichni vylulaný, tak zpátky do auta. Vyndala jsem salát, tak si můžete dát po cestě. Větší zastávka bude až k ránu." Řekla Madison a sedla si na sedadlo spolujezdce.
"Tak pojď Em." Řekl Shawn a já se rozešla do Justinova auta. Sedla jsem si na zadní sedadlo a za chvíli se vedle mně objevil Justin. "Ty neřídíš?" Zeptala jsem se, protože jsem si myslela, že bude řídit. "Ne, vyměnil jsem se se Shawnem." Řekl jednoduše a uvelebil se do deky, kterou si vyndal z kufru. "Můžeme vyrazit?" Zeptal se Shawn, když si sedl do auta a podal Madison pytlík bonbonů, které si byl koupit.
"Jasně táto." Řekla jsem jedovatě, ale pak ho šťouchla do ramene. "Je po deváté, neměla bys už spát?" Zeptal se hravě a podíval se do zpětného zrcátka. "Už se chystám neboj." Vyplázla jsem na něho jazyk a snažila se nevnímat Justina, který seděl vedle mě.

Brother's best friend Kde žijí příběhy. Začni objevovat