Probudila jsem se s mírnou bolestí v podbřišku a protřela si oči. Moje první myšlenka se vrátila do včerejší noci, kdy jsem Justinovi po roce řekla, že ho miluju. Nic mi na to neřekl a vlastně celý zbytek večera nic neřekl. Cítila jsem se hrozně. Byla jsem zmatená a věděla jsem, že si potřebujeme promluvit, ale jediné co jsme včera zvládli byly 4 kola sexu. Chtíč byl silnější než my a možná tomu pomohl i alkohol, který nám koloval v žilách.
Byla jsem tak zabraná do svých myšlenek, že jsem si ani nevšimla, že se Justin objevil ve dveřích. "Dobré ráno." Řekl nejistě a přešel k posteli, ze které jsem se zrovna zvedala.
Mým tělem najednou projela vlna mírné za to nečekané bolesti a proto jsem se chytila za břicho a malém bych upadla, kdyby mě Justin nechytil kolem pasu. "Co se děje?" Zeptal se polekaně.
"Máš asi moc velkýho ptáka." Řekla jsem se sarkasmem v hlase a posadila se zpátky na postel.
"Včera jsme to asi přehnali koukám." Poškrábal se na zátylku a vypadal trošku provinile. "Hmm" Vydechla jsem a nervózně si strčila vlasy za ucho.
"Nenapadlo mě, že by tě to mohlo teď bolet. Možná jsem byl moc hrubej." Řekl starostlivě a já se uchechtla. "Ne, jen jsem prostě neměla rok sex a teď přijdeš ty a obtáhneš mě za jednu noc 4x, tak to se není čemu divit víš." Povzdechla jsem si a znovu se postavila. Tentokrát už to bylo lepší.
"Neměla? Já myslel, že si s tím italem spala." Nadzvedl obočí a kousl se při tom do rtu.
"Jo, jen jednou ale, protože jsem byla zlitá jak váza a nevěděla jsem, co dělám. Respektive bylo mi to jedno." Pokrčila jsem rameny jakoby nic a vydala se do koupelny s doměním, že mě Justin nechá, ale kráčel hezky za mnou.
"Jedno?! Nemělo by ti to být jedno." Řekla už trochu naštvaně.
"Jo, bylo mi to jedno. Jeden večer jsem chtěla myslet na něco jiného, než na tebe." Povzdechla jsem si a přes hlavu si přetáhla jeho tričko. Bylo mi jedno, že mě uvidí. Moje tělo už stejně zná moc dobře. Prsa jsem si ale stejně rukama zakryla a vlezla do sprchy. Samozřejmě jsem viděla, jak zkameněl a přehltnul v puse přebytek slin.
"Já nemůžu za to, že si odjela. Nechtěl jsem to chápeš? Není fér, jak to teď podáváš, jako kdyby jsem to rozhodl já, že odjedeš." Řekl zoufale a dveře od sprchy otevřel. "Běž pryč Justine." Řekla jsem téměř nalomeným hlasem a pořád mu stála zády. "A proč bych měl? Sakra nemůžeme si promluvit? Myslím, že bych si zasloužil znát vysvětlení, proč si mě opustila!" Flákl naštvaně do dveří sprchového koutu až jsem nadskočila.
"Nechci to teď řešit jasný? Tak běž prosím, než se vrátí Shawn." Vydechla jsem klidně a on se uchechtl.
"Jasně a je to tu zase. Důvod proč ne, bude zase Shawn. Tak hlavně, že přišel šukací panák Justin a dal ti to co si chtěla, když jsou v Itálii nepoužitelný kluci!" Nevěřila jsem tomu co říká a po tváři se mi rozkutálely slzy. "Vůbec nevíš, o čem mluvíš Justine." Šeptla jsem a slyšela už jen třísknutí dveří.
No tak to ten můj návrat začal skvěle...
...
Ve sprše jsem strávila tak 20 minut a pak vyšla ven, abych se mohla převléknout do domácího oblečení. Na stolku mi zvonil telefon a tak jsem po něm hned skočila. "Ano?" Řekla jsem a čekala, až se Abby na druhé straně ozve.
"Brouku, vím, že sis to asi včera moc neužila a proto bych tě dnes chtěla vzít ven. Nic velkého procházka, kafe a pak možná bowling a večeře s partou?"
Byla roztomilé, jak se snaží a proto se na mé tváři objevil úsměv. "Abby jsi hodná, ale nemusíš mít strach. Včera to bylo super." Řekla jsem i když to nebyla úplně pravda. Především kvůli Camile a Justinovi, ale to nebyla její chyba.
"Em, znám tě nějakou chvíli. Viděla jsem na tobě, jak se trápíš. Slibuju ale, že se tam dnes Camila neobjeví. Justin je pozvaný, protože chci, aby jste se usmířili a byli zase spolu. On Camilu nemiluje chápeš? Miluje tebe, ale nechce to přiznat."
Byla jsem překvapená tím, jak si je jistá.
"Abby, jsi vážně skvělá. Ráda se s tebou uvidím, ale nevím, jestli zvládnu tu společnou večeři. S Justinem jsme se už stihli pohádat, takže..." nechala jsem větu nedokončenou a čekala co na to řekne.
"A kdy jste to stihli ? Včera jste spolu vůbec nemluvili.."
Řekla překvapeně a určitě se poškrábala na hlavě., jak jí tak znám.
"No včera, když jste šli pryč, tak se vrátil. Kdyby jsme se stihli jen pohádat, ale já kráva se s ním vyspala a to několikrát." Povzdechla jsem si a slyšela, jak zalapala po dechu.
"Emily! To si děláš srandu! A říkáš mi to jen tak?! A proč jste se pohádali?"
Chrlila na mě jednu otázku za druhou, při čemž jsem jí musela zastavit, aby mě vůbec pustila ke slovu.
"Já jsem to neměla v plánu, ale prostě se to stalo. Nedokázala jsem to zastavit Abby. Já ho pořád miluju." Už jsem měla zase na krajíčku a ona mě hned zastavila.
"Za 20 minut buď připravená. Vyzvednu tě a všechno mi řekneš."
Řekla spěšně do telefonu a potom zavěsila.
Jen jsem si povzdechla a zvedla se z postele, abych se šla upravit.
ČTEŠ
Brother's best friend
FanfictionMoje jméno je Emily a žiju poměrně normální život 16ti letého teenagera. Nikdo by neřekl, že je můj život nějak zajímavý, ale možná spíš trochu nevšední. Rodiče mě často nechávají doma samotnou, tedy ne tak docela. Vždy pod dohledem mého staršího br...