10.

129 3 1
                                    

"Neměl si tolik pít." Řekla jsem Shawnovi, když jsem si sedla vedle něho a on se na mě zamračil.
"Za to může Abby." Ukázal na ní prstem a potom opět zabořil hlavu do gauče. "Hele, já tě nemusela ani přemlouvat, aby ses napil." Řekla na svojí obranu a všichni se zasmáli, protože to byla pravda. Svým pohledem jsem opět zabloudila k Justinovi, který mě stále pozoroval. Mírně jsem se pousmála a na jeho tváři se také hned objevil úsměv. V tu chvíli mě to dost uklidnilo, jelikož jsem si myslela, že je na mě naštvaný, protože se předtím ani nepohnul. "Bro co je s tebou, od rána si toho moc neřekl. A to je dost divný, jindy tu hubu nezavřeš." Shawn přesměroval pohled na Justina a ten hned svou hlavu otočil na něho.
"Jsem úplně mrtvej, moc jsem toho nenaspal."
Na malý moment otočil hlavu na mě a ušklíbl se, ale potom se opět věnoval Shawnovi. "Kde si vůbec spal? Si toho moc z večera nepamatuju."
Já toho Justina zabiju, proč si nevymyslel jinou výmluvu. "Pověřil si mě, abych hlídat Emily, tak jsem spal s ní, ale hrozně se roztahovala, takže jsem si nakonec lehl do křesla." Otevřela jsem pusu do O a nevěřila vlastním uším. "Tak hele, já se neroztahuju!" Řekla jsem na svojí obranu a překřížila si ruce na prsou.
...
Po ranním klábosení nám Ava s Ryanem oznámili, že spolu oficiálně chodí. Bylo to roztomilé a já jsem jim to moc přála. Celý den jsem s Justinem nepromluvila. Bylo to asi tím, že jsme věděli co se stalo a báli jsme se, že by to někdo poznal. Bylo mi to líto, protože jsem ho chtěla mít ve své blízkosti, ale strach z toho, že by Shawn něco poznal byl veliký.

Než jsem se nadála byly tři hodiny a máma už stála venku před chatou a netrpělivě podupávala nohou. "Děkuju, že si přijela Em. Uvidíme se ve škole." Ryan mě obejmul a věnoval mi vlídný úsměv. Já se potom rozloučila i s ostatními a nasedla do auta. "Jaký to bylo?" Zeptala se máma a já byla z její otázky překvapená. "Bylo to dobrý, užila jsem si to." Odpověděla jsem a snažila se na včerejší noc moc nemyslet. Určitě ne teď před mámou. Cesta domů trvala poměrně krátkou dobu a než jsem se nadála, vystupovala jsem z auta u nás před barákem.
Rozhodla jsem se, že navštívím fitko, jelikož jsem si potřebovala vyčistit hlavu a tak jsme si hned zabalila tašku a šla jsem.
...
O týden později....
Uběhl dlouhý týden, ve kterém jsem se především věnovala škole a párkrát jsem se stavila za Jeremym ve studiu. Dnes je pátek a čeká nás rodinná večeře u Bieberů. Jsem hodně nervózní, protože jsem se ze celý týden s Justinem nepotkala a ani mi nenapsal. Byla jsem trochu zklamaná, protože jsem tajně doufala, že by mi mohl napsat, ale asi jsem čekala hodně.
Mám teď pocit, že dosáhl toho co chtěl a už se nemusí zajímat. Řekla jsem si ale, že na to nebudu myslet. Příští týden je poslední, co musím ve škole přežít a pak už nás čekají jen exkurze a výlety. Jako bonus k tomu, dnes po večeři máma s tátou opět odjíždí pryč. Tentokrát na celý měsíc.
"Emily odcházíme za 15 minut!" Houkla na mě máma z chodby a já si doupravila make-up.
Na sebe jsem si oblékla jednoduché černé šaty na tenkých ramínkách a vyrazila jsem dolů ze schodů. "Ségra ty jsi kus." Řekl Shawn, když mě uviděl a nastavil na mě foťák. "Usměj se." Řekl a já udělala první výraz co mě napadl.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Brother's best friend Kde žijí příběhy. Začni objevovat