2.

157 4 0
                                    

Vzbudila jsem se na hluk, který přicházel z dolní části domu. Nejspíše se rodiče zase balí na cestu pryč. V podstatě mi to bylo vlastně jedno. Změnila jsem polohu, ve které jsem zrovna ležela a našla si vhodnější, která mi byla více pohodlná.
Na chodbě jsem náhle slyšela kroky, které mířily směrem k mému pokoji. Bez zaklepání dotyčná osoba vtrhla do pokoje a sebrala mi deku.
"Emily vstávej, s tátou za 10 minut odjíždíme a chceme s tebou a se Shawnem ještě mluvit."
Byla to moje matka. Neochotně jsem se zvedla z postele a došourala se po schodech dolů do obýváku. "Jak jistě víte, jedeme na dva týdny pryč. Jako vždy apeluji na tebe Shawne, aby si dohlédl na svojí sestru. Nejpozději do osmi ať je doma a jestli někam půjde, budeš vědět kde je. Věci do školy si ohlídám sama přes školní systém." Řekla přísně máma a na oba se podívala. Shawn bez zájmu přikývl a já byla radši potichu. Dřív by se mě zastal, ale teď už se o to nesnaží.
Když nám skončila přednáška zavřely se za nimi dveře a už jich nebylo. Chtěla jsem jít zpět do pokoje a připravit se do školy, jelikož je už půl osmé a já dnes začínám v devět, ale zastavil mě ještě Shawnův hlas. "Jelikož je dneska pátek, přijdou mi kámoši. Chci aby si byla v pokoji a nechodila po baráku." Vadilo mi, jak se mnou mluvil. Choval se jako můj třetí rodič. "Tak si jděte jinam. Mám konečně chvíli klidu tak se chci taky nadechnout a ne ještě poslouchat tvoje diktátorský sklony jako má naše matka!" Byla jsem vytočená a proto jsem už téměř křičela.
"Takhle se mnou nemluv! Udělala sis to sama, nemuseli jsme spolu válčit, ale ty sis to vybrala. Uděláš to co říkám, nebo ti to u rodičů ještě zavařím." Věděl co na mě použít. Proto jsem jen sklopila hlavu a přikývla.
Vydala jsem se do pokoje, kde jsem se oblékla do outfitu, který je pohodlný a můžu ho mít celý den.

 Vydala jsem se do pokoje, kde jsem se oblékla do outfitu, který je pohodlný a můžu ho mít celý den

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Venku bylo teplo, půlka dubna byla za námi a já se nemohla dočkat velkých prázdnin.
Přešla jsem do koupelny, kde jsem si vyčistila zuby a lehce se namalovala. V pokoji jsem si vzala batoh a dala do něho všechny potřebné věci na dnešní den.
Potom jsem se rozešla po schodech dolů a vyrazila do školy. Do uší jsem si dala sluchátka a zapla si svůj oblíbený playlist.
Bylo 8:15 a já to měla do školy tak 20 minut chůze takže jsem úplně v pohodě stíhala.
Po cestě jsem se zastavila v jedné kavárně kde dělají ovocné smoothie a objednala si náhodný mix ovoce. Jako snídaně je to ideální.
...
Když jsem dorazila do školy, vydala jsem se ke svojí skříňce. Vyndala jsem si učebnice, které budu potřebovat na první hodinu a rozešla se do učebny dějin a umění. Byla jsem ráda, že takový předmět na naší škole existuje, protože bych se jinak z těch všech čísel a ekonomických nesmyslů zbláznila. Když jsem vešla do třídy přešla jsem úplně do zadních lavic a posadila se. Vytáhla jsem z kapsy mobil a najela na Instagram.
Už dlouho jsem přemýšlela, jestli bych měla vydat nějakou fotku a rozhodla jsem se, že ano.
Vybrala jsem jednu, která mi v paměti zůstává už nějakou dobu a poté ji vydala.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Brother's best friend Kde žijí příběhy. Začni objevovat