7.

131 3 0
                                    

Koukala jsem na zprávu jak vyoraná myš. Ležela jsem v posteli jen v dlouhém tričku a sportovních kraťasech a rozhodně jsem žádnou návštěvu nečekala. Něco uvnitř mi ale říkalo, ať jdu ke dveřím a otevřu mu.
V ruce mi zabzučel znovu telefon a můj zrak padl na displej.

Justinbieber: nenechávej mě čekat moc dlouho, jinak si najdu vlastní cestu..

Mé nohy se daly hned do pohybu a zamířily ke vchodovým dveřím.
"Věděl jsem, že to zabere." Zasmál se a vmáčkl se do předsíně. "Co tu děláš Justine?" Zeptala jsem se a dveře zavřela. "Přišel jsem na návštěvu." Zazubil se na mě a sundal si boty. "Tvůj kamarád tu ale není." Řekla jsem, jakoby to sám nevěděl.
"Já jdu ale za tebou." Usmál se a potom si mě přeměřil pohledem. "Justine z tohohle může být malér. Nechci aby si Shawn něco myslel." Povzdechla jsem si a rukou si vjela do vlasů.
"Klid, přišel jsem radši pěšky a Shawn se od Madison ráno určitě brzo nevrátí. A kdyby, tak řeknu, že jsem přišel za ním. A čekám tu na něho." Měl to teda hezky vymyšlené, ale nevím, kde bere tu jistotu, že ho tu nechám spát. "A jak víš, že tě tu nechám spát?" Zašklebila jsem se a přešla do obýváku. "Přece by si mě nevyhnala ven." Udělal na oko uraženého a následoval mě do mého pokoje, kam jsem se vydala. "Já jdu ale stejně spát, tak nevím co tu budeš dělat." Řekla jsem a vlezla do postele. "Tak si pustíme film třeba? Zítra stejně školu nemáš, říkala si, že vám zrušili výuku." Byl opravdu dobrý manipulátor a já si řekla, že filmem nic nezkazíme. Kamarádi se přece na film koukají běžně. "Tak fajn" řekla jsem poraženecky a vzala ze stolu iPad, se kterým jsem vlezla do postele a přikryla se. Justin si sundal džíny a vlezl si hned za mnou. "Co pustíme?" Zeptala jsem se a iPad mu vrazila do ruky.
"Viděla si někdy Karate Kida?" Zeptal se a za hlavu si dal polštář. "Ne" odpověděla jsem a položila si polštář na jeho hruď. Jelikož se mi tak bude lépe koukat na film. "Tak si pustíme to."
Nijak jsem nenamítala, protože jsem věděla, že stejně dříve nebo později usnu.

Spokojeně jsme sledovali film a musím říct, že mě to dost bavilo, takže jsem do toho byla docela zažraná, ale když mi Justin sjel rukou na stehno nemohla jsem se už tolik soustředit. Doufala jsem, že nebude dělat něco víc, ale to by to nemohl být Jay.
"Nemůžu na tebe přestat myslet." Šeptl mi do ucha a donutil mě se na něho podívat.
"Od chvíle, kdy jsem tě poprvé políbil se něco změnilo." Zakroutila jsem hlavou a povzdechla si.
"Nedokážu tě brát už jen jako Shawnovu mladší sestru už déle tě tak nedokážu vnímat." Mé srdce tlouklo jako o závod. Nedokázala jsem ze sebe vydat ani hlásku, jediné na co jsem se zmohla, byla chabá výmluva.
"Byli jsme opilý Justine.." Samozřejmě se hned uchechtl a svou ruku přemístil na mou tvář.
"Ale teď nejsme.." podíval se mi do očí a začal se přibližovat. "Lhal bych, kdybych řekl, že jsem to udělal jen z opilosti, já to chtěl udělat. A teď to chci udělat znovu." Hned jak to dořekl, tak se jeho rty dotkly těch mých. Přitáhla jsem si ho automaticky k sobě a více se na něho natiskla.
"A vidím, že ty to chceš taky..." šeptl mi na rtech, když nám došel dech a museli jsme se odtáhnout.
"Ne, ale nemůžu se ovládnout." Řekla jsem rozrušeně a trochu se od něho odtáhla. "Mám ten stejný problém Em." Řekl klidně a poposedl si blíž ke mně. "Chci se s tebou vídat. Myslím to tak, že i bez ostatních. Trávit s tebou čas..." nechal větu nedokončenou a sledoval můj obličej, zda-li se nějak pohne. "Já...mám strach." Řekla jsem nakonec a sklopila hlavu dolů. "A z čeho?" Zněl překvapeně, ale zároveň smutně. "Nemůžu Shawnovi lhát o tom, kde jsem a s kým a nechci to ani po tobě. Zároveň mu to ale nemůžu ani říct." Pohodila jsem rukama a promnula si obličej. "Řekni mi, čeho se bojíš? Co ti Shawn udělá?" Stále nechápal, co je vlastně za problém.
"Jsi jeho nejlepší kamarád Justine a víš, co jsem provedla já před půl rokem. Vždyť to je postavený na hlavu. Zbláznil by se." Nevěděla jsem co víc bych na to měla říct. "Nebudeme říkat nic, vlastně spolu nechodíme, takže vlastně mu nic netajíme. Jen nás to k sobě táhne." V tomhle měl pravdu a proto jsem jen přikývla a poté si lehla na svojí půlku postele. "Dobrou noc Justine." Řekla jsem unaveně a otočila jsem se mu zády, protože mi bylo nepříjemné o tomuto tématu nadále mluvit. "Dobrou Em." Nijak neprotestoval, protože asi vycítil, že mi to není už příjemné. Jediné co si neodpustil byly jeho ruce, které se opět dostaly kolem mého pasu.
Nic jsem nenamítala, protože jsem byla opravdu unavená.
....
Vzbudila jsem se s příjemným pocitem do dalšího dne. Párkrát jsem zamrkala očíma a můj pohled padl na Jaye, který ležel vedle mě. Hruď měl odkrytou a levou ruku měl za hlavou. Byl k sežrání a já si ho musela vyfotit.

Brother's best friend Kde žijí příběhy. Začni objevovat