4.

148 3 0
                                    

Lehla jsem si do postele a skleničku položila na noční stolek. Když už jsem začala usínat dveře od mého pokoje se potichu otevřely. "Em?" Byl to Justin. Mé srdce začalo zrychleně tlouct a tělo vyletělo do sedu. Natáhla jsem se po lampičce, kterou jsem rozsvítila. "Děje se něco?" Zeptala jsem se potichu a on za sebou zavřel dveře. Bylo vtipné jak se snažil jít rovně k mé posteli, ale moc mu to nešlo. "Můžu tady zůstat? Nemám kde spát." Řekl roztomile a podíval se na mě svýma karamelkama. Nikdy jsem si nevšimla, jak krásný jeho oči jsou. "A co pokoj pro hosty, nebo u Shawna?" Zakroutil nesouhlasně hlavou.
"U Shawna je Madison, takže by mi asi nepoděkoval, kdybych mu tam teď nakráčel. V pokoji pro hosty je Fredo a Abby a Ryan s Avou jsou dole na gauči. Napadlo mě jít do ložnice vašich rodičů, ale to by mě Shawn asi zabil a myslím, že pak i vaše máma. Stejně tak jako naše pozná, když jí někdo ležel v posteli a z nějakého důvodu to nemůžou vystát." Společně jsme se tomu zasmáli, protože to bylo fakt divný. "Tak dobře, ale Shawn se to nesmí dozvědět." Řekla jsem přísně a on přikývl. Začal si sundavat mikinu a hned na to i tričko. Nemohla jsem odtrhnout zrak od jeho hrudníku, nejen kvůli jeho vypracovanému tělu, ale i kvůli kérkám, které ho pokrývaly. "Chceš si sáhnout?" Zeptal se pobaveným hlasem a posadil se na postel. "Ne, já promiň." Zablekotala jsem nervózně a on mě chytl za ruku. Projela mnou zvláštní vlna energie a proto jsem ruku rychle stáhla. "Klid, neublížím ti." Řekl a více se na mě natočil. "Já vím, že ne." Šeptla jsem a znovu se podívala do jeho očí. "Když to víš, nechtěla by si dokončit to, co jsme dole začali,než nás tvůj bratr přerušil?" Kousla jsem se do rtu, protože moje hlava křičela ano, ale můj rozum říkal v žádném případě. "My už ale nehrajeme." Řekla jsem nakonec, ale stále se nepohla ani o centimetr. Za to Justin byl už nebezpečně blízko. "Nikdo neřekl, že hra skončila." Šeptl mi na rtech a jeho ruka se dotkla mé tváře. "Myslím, že to není dobrý nápad." Nervózně jsem polkla, ale znovu mě omámila vůně jeho parfému a mentolu. "Já mám většinou jen špatné nápady a řekl bych, že tenhle je jeden z nich, ale potřebuju ho nutně zrealizovat." Když to dořekl, jeho rty se dotkly těch mých. Nejprve se jen otřely, ale pak do sebe zapadly jako puzzle. Justin si mě přitáhl za pas blíž k sobě a nevypadalo to, že by se mě chystal brzo pustit. Když nám došel dech museli jsme se od sebe odtáhnout. Byla jsem v šoku z toho, že se to opravdu stalo. "Abby nelhala, fakt líbáš skvěle." Řekl a zastrčil mi za ucho pramínek vlasů. Nedokázala jsem nic říct a proto jsem si lehla a otočila jsem se mu zády. Slyšela jsem jak se uchechl a potom jak si rozepl pásek a kalhoty odhodil někam na zem. "Můžu pod deku?" Zeptal se a než dostal odpověď už si pod ní vlezl. "Proč ses ptal, když si stejně nepočkal na odpověď?" Musela jsem si do něho trochu rýpnout.
"To jen aby si dostala náskok a mohla s tím počítat." Řekl a otočil se na bok mým směrem.
Cítila jsem jeho ruku, jak se omotala kolem mého pasu. Celá jsem se napnula a nedokázala jsem se uvolnit. "Uvolni se, nebudu dělat nic, co nechceš." Šeptl mi zezadu do ucha a víc se na mě přitiskl. Na svém zadku jsem náhle cítila jeho výbavu, ale snažila jsem se na to neupozorňovat. Myslím, že to sám věděl a troufám si říct, že to dělal naschvál. "Tohle bys neměl dělat." Šeptla jsem do ticha, když nic neříkal. "Co myslíš?" Zeptal se a přitáhl si mě ještě blíž. "No ležet tady a-a objímat mě a..." chtěla jsem pokračovat dál ve vyjmenovávání věcí ale přerušil mě. "A líbat tě?" Otočila jsem se na něho a přikývla. "Shawn se to nemusí dozvědět." Řekl a znovu přeskakoval pohledem z mých očí na mé rty. "Nemůžu mu znova ublížit." Řekla jsem a otočila se zpět ke zdi. Justin si jen povzdechl a znovu se na mě přitiskl.
"To co se mezi vámi stalo, nebyla jen tvoje chyba. Tak si to nedávej za vinu. Shawn tě má pořád rád, tím si jsem jistý." Stiskla jsem víčka k sobě a snažila se potlačit všechny emoce v sobě.
"Já si tím jistá nejsem." Šeptla jsem a on si mě otočil čelem k sobě. "Co všechno ti řekl?" Zeptala jsem se a snažila se vyčíst něco z jeho tváře, ale moc jsem toho nerozpoznala. "Řekl mi všechno Em a popravdě nevím, co si o tom mám myslet. To co si udělala bylo hodně hnusný, ale asi si byla fakt zoufalá. Nedokážu se do té situace vžít, nejsem holka. Ale na druhou stranu, ti lhal, lhali ti oba a to nebylo správný." Po tváři mi stekla slza a on jí hned palcem setřel. "Neplakej prosím, pokus se usnout a já si o tom se Shawnem promluvím. Je to dlouho co jsme se o tom naposled bavili a věř nebo ne, taky ho to trápí."
Byla jsem vděčná za to co říkal, nevěřila bych, že se o tom s ním budu moct bavit. Přecejen je to jeho nejlepší kamarád a tak bych si myslela, že bude na jeho straně. "Děkuju" mé koutky se trochu zvedly a pak jsem ho obejmula. Vypadal trochu zaskočený, ale objetí mi vrátil.
...
Ráno jsem se probudila na mírný hluk, který vycházel od Shawna z pokoje. Máme ho vedle sebe, ale naštěstí má postel u druhé zdi, protože kdyby neměl, tak bych si jí musela přemístit já.
"Oh Madison.." oni to fakt musí dělat i ráno.
"To si dělá prdel.." Šeptla jsem a snažila se dostat z Justinova sevření. "On fakt mrdá i ráno?!" Zabručel Justin a stisk povolil tak, abych se mohla dostat ven. "Očividně.." vydechla jsem a zvedla se z postele. Přešla jsem ke skříni, kde jsem si vybrala věci, které si na sebe obleču a odešla jsem do koupelny.
Dala jsem si krátkou sprchu a nemohla dostat z hlavy náš včerejší polibek s Justinem. Určitě za to mohl alkohol, jinak by to neudělal. Znám kluky jako je Justin a ti tyhle věci neřeší. Takže budu dělat, že se to nestalo. On si to taky určitě nebude pamatovat, ostatně jako celou naší konverzaci.

Brother's best friend Kde žijí příběhy. Začni objevovat