18.

104 5 0
                                    

Od chvíle, co jsem odešla od Shawna se courám po jedné z pláží sem a tam a stále přemýšlím nad tím, co Shawn řekl. Vážně si Justin myslí, že jsem dítě? A že jsem na něho moc mladá, co když mě nemiluje...
V hlavě jsem měla obrovský zmatek a nevěděla jsem, co mám dělat. Z přemýšlení mě vytrhl hlas, který na mě volal. "Emily..." byla to Abby s Avou a šly směrem za mnou. "Kde jsi? Celou věčnost tě hledáme." Řekla udýchaně Ava a chytila mě za rameno.
"Potřebovala jsem chvíli klidu." Povzdechla jsem si s promnula si spánky. "A nechceš si s námi o tom promluvit?" Zeptala se Abby a posadila se vedle mě." Já nevím holky." Hrála jsem si s prsty na ruce a dívala se na vlny, jak naráží o útesy.
"Určitě se ti uleví, když o tom budeš mluvit." Povzbudila mě Ava a posadila se vedle mě z druhé strany. "Já jen nevím, co mám vlastně dělat. Cítím se hrozně kvůli Shawnovi, ale zároveň si myslím, že jsem neudělala to co on tenkrát. Nebaví mě, se k tomu pořád vracet. Zároveň ale vím, že to Justinovi neodpustí a to mě ničí. Je to jeho nejlepší kamarád." Abby mě pohladila po zádech a Ava se na mě smutně podívala. "Co má ale dělat, když se zamiloval, když jste se oba zamilovali." Řekla a rozhodila rukama. "Co když se Justin nezamiloval, ale je jen chvilkově omámený." Povzdechla jsem si.
"Co to říkáš? Justina znám dlouho a věř, že poznám, když je zamilovanej. Nikdy se takhle na žádnou holku nedíval. A pokud vím, tak to mezi vámi netrvá chvíli." Pousmála se a Abby přikývla.
"Souhlasím s Avou, viděla jsem, jak se na tebe kouká, to není jen tak. Takhle na mě snad nekouká ani Fredo." Řekla na oko smutně a šťouchla mě do ramene. "Shawn říkal, že jsem pro něho dítě a že jsem nezkušená." Sklopila jsem hlavu a Abby se zamračila. "Na Shawna se vyser. Nejsi dítě! Rozhodně se tak nechováš a to, že ti je 17? No a! Kolikrát se chováš víc dospěle, než my všichni dohromady." Trochu jsem se pousmála a potom si utřela slzu. "Když on to Justin přiznal. Taky si myslí, že jsem dítě." Ava se nadechla a vypadalo to, že začne nadávat, ale zastavila jsem jí. "Myslel to asi tak, že mi není ještě osmnáct."
....
S holkama jsme si povídaly ještě tak půl hodiny a pak jsem se pomalu zvedly a vydaly se zpět do apartmánu.

Když jsme dorazily, tak se holky rozhodly, že půjdou do bazénu, ale já jsem nechtěla, takže jsem zalezla do pokoje a odmítala vylézt.

"Nepůjdeš se projít?" U dveří se objevil Justin a povzbudivě se na mě usmál, ale se mnou to ani nehlo. Jen jsem zakroutila hlavou a otočila se na druhý bok. Slyšela jsem povzdechnutí a zavření dveří. "Bejb notak, netrap se takhle." Na mých bocích se objevily ruce a já za sebou ucítila jeho svalnaté tělo. "Netrápím se, jen se mi nikam nechce." Řekla jsem a otočila se na něho čelem.
"Užíráš se tím. Tohle poznám. Hele, taky mě to trápí, ale nenechám si od Shawna mluvit do věcí, který nejsou jeho věc. To, že tě miluju je pravda a nechci, aby si o tom pochybovala. Nevím, co ti Shawn řekl, nebo ne, ale určitě si to teď vyčítáš, což bys neměla. Je to hlavně moje chyba, ale jak jsem říkal, tak toho nelituju." Pousmála jsem se a rukou ho pohladila po tváři. Hned jak jsem si ale vzpomněla na to, co Shawn říkal, tak mě úsměv přešel. "Copak?" Zeptal se Justin a starostlivě si mě prohlížel. "Řekl mi, že si přiznal, že jsem dítě a že jsem mladá a nezkušená... co dělám špatně?"
Podívala jsem se mu do očí a on se zamračil.
"Takhle to nebylo. Přiznávám, že jsem řekl, že jsi mladá a nezkušená, ale to bylo předtím, teď si to nemyslím. Jo dobře, jsi mladá, ale to nevadí. Líbí se mi, že jsi mladší a můžu ti všechno ukázat já. A pokud se jedná o to dítě....to řekl Shawn a já to přiznal, ale myslel jsem to tak, že ti není ještě osmnáct a ne tak, že se jako dítě chováš." Jen jsem přikývla a dál se koukala do jeho karamelových očí. "Zvládneme to žejo?" Zeptala jsem se po chvíli, co jsme na sebe jen koukali.
"No jasně, že to zvládneme." Pousmál se na mě a přitáhl si mě blíž k sobě. "K večeru máme jít na tu loď, tak si chvíli odpočiň a až budeš chtít, tak přijď za námi k bazénu jo?" Věnoval mi pusu na čelo a potom odešel z místnosti. Úplně jsem zapomněla, že máme jít dnes na tu loď a vůbec nevím, jak to bude v tomto rozpoložení fungovat, ale doufám, že to nedopadne katastrofou.
...
Uběhlo několik hodin a my se právě přemístili na loď. Zatím je to všechno tak nějak v pohodě. Shawn mě a Justina úplně ignoruje, což mě hrozně trápí. Mě ať klidně ignoruje, přežila jsem to skoro rok, tak to zvládnu i teď, ale vidím, jak to trápí Justina a to mě ničí.

Brother's best friend Kde žijí příběhy. Začni objevovat