13.

103 5 0
                                    

Mé srdce tlouklo jako o závod a nepomohlo k tomu ani to, když Justinova ruku vyjela mezi mým rozparkem na noze těsně do blízkosti lemu mých kalhotek. "C-co ti Abby řekla?" Zeptala jsem se, i když jsem odpověď věděla. Za tohle jí ještě zabiju. "Řekla mi, co skutečně cítíš a já chci, aby si mi to řekla ty. Chci to slyšet od tebe. Chtěl jsem to slyšet hned, když jsi to začala pociťovat, abych ti tak hloupě jako právě teď neublížil."
Ruku nechával stále na lemu mých kalhotek a druhou mě chytil za tvář a nebezpečně se ke mně sklonil. "Řekni to Em." Šeptl blízko mých rtů a já si přála, aby to delé neprodlužoval. "Co se změní Justine? Stejně si dovolil Camile, aby se tě dotkla, aby tě líbala na krku a na rtech, které měly podle tvých slibů, patřit jen mně, protože tě žádná jiná holka teď nezajímá." Povzdechla jsem si a upřeně se dívala do jeho očí. "Nevěděl jsem, jak moc to myslíš vážně. A přiznávám, že jsem si ani nechtěl dovolit, abych to bral tak vážně já. Říkal jsem si, že spolu budeme spát a trávit nějaký čas a..." přerušila jsem ho v jeho řeči, protože se mi nelíbilo, jakým stylem to říkal. "Jako vážně?! Nevěděl si? Řekla jsem sice, že to necháme otevřené a nebudeme to nějak nazývat, což vlastně prvotně vyšlo z tvým úst, ale hálo...já byla ještě nedávno panna. Tobě jsem dovolila, aby si mě o to připravil a ty si myslíš, že jsem to brala jen tak? Ne, udělala jsem to, protože tě mám ráda Justine, protože tě mám víc než ráda.." byla jsem zoufalá a mé nohy se začaly podlamovat. "Hej klid, notak. Proč si mi to neřekla hned, jak si to začala cítit? Mluvili jsme o tom spolu přece."
Přišpendlil mě ke zdi svým tělem a já se tak nemohla sesunout k zemi jako hromádka neštěstí. "Bála jsem se." Odpověděla jsem a začala se ztrácet v jeho očích, ve kterých se mísil karamel s čokoládou. "Ale proč? Neměla si důvod." Povzdechl si a neustále se mi díval do očí. "Protože jsem si myslela, že to nepřijde tak rychle. Ale jak jsme spolu začali trávit čas i sami, tak jsem to začala pociťovat. Abby mi vlastně řekla, jestli to náhodou už necítím jinak. Nechtěla jsem to přiznat, protože to bylo hrozně rychlé i na mě a co teprve, kdybych ti to řekla." Justin se pousmál a sjel pohledem na mé rty. "Rozhodně si mi to měla říct hned, protože by ses z mé strany dozvěděla dost podobnou informaci. Chtěl jsem ti to říct dnes na plese, při tom prvním tanci, ale nějak se to nepodařilo a já se místo toho naštval a udělal jsem kravinu." Rukou si prohrábl vlasy a zatahal za konečky. "Ale teď jsi přece tady.." řekla jsem a chytila ho za tváře. "Jo to jo, ale nevím co teď.." Vydechl zoufale a já si ho přitáhla blíž k sobě. "Teď už mě sakra polib." Hned jak jsem to dořekla, tak se mi přitiskl na rty a oba jsme spokojeně vydechly. Z našeho malého polibku se to změnilo v nekontrolovatelné líbání, které vedlo k tomu, že Justinovy ruce vjely pod mé šaty a začaly mi stahovat kalhotky dolů. "Mohl bych.." Jeho hlas se v půlce zadrhl z toho jak byl nervózní. "Mohl bych tě pomilovat?" Zkousla jsem si ret z toho, jak sexy byl. "Myslím, že teď bys mě mohl spíš pořádně vobtáhnout.." byla jsem překvapená z toho, jak moc odvážná jsem byla a Justin vypadal taky dost překvapeně.
"Myslím, že to mi Shawn výslovně zakázal." Řekl pobaveně a položil mě na žíněnky, které byly za námi." A ty vždy poslechneš, když ti někdo něco zakáže?" Zeptala jsem se provokativně a on si rozepl pásek. "Nikdy neposlechnu, spíš naopak.." rukama jsem si vyhrnula šaty o něco víš a on si vlezl mezi mé nohy. "Naopak co? Asi pořád nechápu, jestli uděláš co chceš ty." Bavilo mě, jak jsme se provokovali. Justin si stáhl kalhoty společně s boxerkama a já na svém stehnu cítila, jak moc je vzrušený. "Vždycky udělám, co chci já"
Šeptl mi do ucha a zajel do mně až po kořen. Vzdychla jsem mu do ucha a omotala si kolem něho nohy. "Justine" vydechla jsem znovu, když mě kousl do krku a v rukou drtil mé boky. Rukama jsem mu zajela do vlasů, ale když jsem chtěla přejet po jeho zádech, začalo mi vadit jeho sako a košile. "Sako Justine.." Šeptl jsem a on si ho hned sundal. Já mu začala rozepínat knoflíky na košili a potom jsem mu jí i za jeho pomoci sundala dolů úplně. "Oh Em.." Vydechl mi do ucha, když jsem ho kousla do ramene a bokama přirazila proti němu. "Vydrž ještě.." Vydechl, když cítil, že to na mě jde. Ještě několikrát přirazil a pak jsme se oba udělali. Svalil se vedle mě a natáhl si kalhoty. "Tak tohle jsem nečekal." Vydechl a hlavu si podepřel rukou. "Já asi taky ne." Otočila jsem se na něho a oblékla si kalhotky, které měl pohozené u své košile.
"Chtěl jsem být romantik a vy jste to takhle nemravně překazila slečno Mendes." Mé tváře nabraly červenou barvu a on si mě přitáhl za boky k sobě. "Tohle na tobě zbožňuju.." usmál se a zastrčil mi pramen vlasů za ucho. "A taky tě asi m.." nenechala jsem ho dokončit větu, protože jsem se bála toho co chce říct. "Neříkej to.." koukala jsem prosebně do jeho očí a on na mě nechápavě koukal. "Teď ti asi nerozumím.." jeho obočí se nadzvedlo a nechápavě svráštěl čelo.
"Chci aby sis byl jistý, já nejsem asi připravená.." chtěla jsem mu ještě říct, že mám strach, co řekneme Shawnovi a že nechci, aby to říkal jen v návaznosti našeho předešlého rozhovoru, ale spíš jsem ho vytočila a celé to pokazila.
"Děláš si prdel?! Přijdu ti, že si nejsem jistej? Jak se mám chovat, aby si mi věřila, že tě jenom nepíchám pro svoje potěšení? Já tě chtěl pomilovat, ale ty si to otočila na něco jiného a na co nejsi připravená, však si to chtěla ne. Chtěla si to slyšet a teď chceš teda co? Rozmysli se, než začnu riskovat přátelství s mým nejlepším kámošem kvůli holce..." úplně zuřil a během chvíle se oblékl. "Justine počkej." Chtěla jsem ho chytit za ruku, ale vysmekl se mi. "Ne, já teď půjdu pryč, protože nechci říct něco, čeho bych pak litoval." S tímhle odemkl dveře a pak zmizel pryč.
Zůstala jsem jako přikovaná na místě a nemohla jsem se pohnout. Právě se stala ta nejhezčí, ale zároveň nejhorší věc. A mojí chybou byla ta nejhorší. Pokazila jsem něco, co mohlo dopadnout dobře. Teď je na mě naštvaný a to máme za tři dny odjíždět k moři. Povzdechla jsem si a z místnosti odešla taky. Došla jsem na dívčí záchody a trochu se upravila. V mé hlavě se pořád odehrávala situace, která mezi námi nastala, že jsem na chodbě nedávala pozor a do někoho narazila. Naštěstí to byla Abby.
"Kde jsi byla? Celou dobu tě hledám." Zvědavě si mě prohlídla a potom ukázala na můj krk.
"To asi nebylo v plánu viď?" Zeptala se a já hned rozrazila dveře na záchody a přemístila se k umyvadlu. "Jakto? Teď jsem tu byla a nevšimla jsem si toho." Měla jsem tam cucflek, sice ne velký, ale byl tam. "Takže, kde jste si to rozdali? Na záchodech? V učebně?" Šťouchla mě do ramene a já se uchechtla. "Ve skladu pro potřeby na tělocvik." Protočila jsem očima a můj úsměv zase opadl. "Nevypadáš ale moc šťastně." Starostlivě se na mě podívala a chytila mě za ruku. "Bylo to skvělý, ale já to pak pokazila, asi mi chtěl říct, co cítí. Což mi vlastně připomíná, že bych tě měla trefit za to, že jsi mu něco naznačovala, ale teď to přejdu prozatím." Pousmála jsem se a ona se nevinně usmála.
"Chtěla jsem ti trochu pomoct. A taky ho trochu sprdnout za Camilu." Pohladila jsem jí po zádech a děkovně se usmála. "Jsi hodná, zabralo to perfektně, ale já ho v půlce řeči pak zastavila, protože jsem se bála toho co řekne. Hlavně kvůli tomu, co bychom řekli Shawnovi a taky jsem nechtěla, aby to řekl jen na základě toho, co si mu řekla ty chápeš? Ale akorát se pěkně naštval."
Abby nevěřícně zakroutila hlavou a plácla se do čela. "Holka ty si to umíš udělat pěkně složitý teda. Půjdeme se něčeho napít a pak to vymyslíme."
...
Zbytek večera jsem strávila s Abby na parketu s drinkem v ruce. Sem tam, se k nám přidaly holky a někdy i Fredo s Ryanem. Shawna a Justina jsem párkrát zahlédla někde v davu, ale jinak jsem s nimi nemluvila.
Teď už sedíme s Abby a Fredem v taxíku a jedeme k nám, protože ostatní tam ještě chtěli zůstat, ale já byla už unavená a Abby zas moc opilá, takže se Fredo rozhodl, že pojede taky.

Brother's best friend Kde žijí příběhy. Začni objevovat