2. Łysina Wardęgi

281 14 10
                                    

|| Perspektywa Konopskiego ||

  Z rana otrzymałem parę wiadomości od Justyny z którą rozmawiałem o całej sytuacji. Tłumaczyła, że była na policji i chciała wszystko zgłosić, ale nie miała wystarczających dowodów, a w dodatku nie była osobą pokrzywdzoną w tej sprawie, więc policja nie brała jej zgłoszenia pod uwagę i chętnie pomoże nam w tej sprawie. Choć nie miała dowodów na rzeczy, których mógł dopuścić się Stuart, same wiadomości, które z nim wymieniała były dość obciążające i sugerujące, że mógł przekroczyć pewne granice. Za zgodą Justyny przekazałem screeny Sylwestrowi.

sawardega_wataha
Na razie to tyle?

konopskyy_
Tak

sawardega_wataha
Ok

konopskyy_
👍
wyświetlono

  No aha, nie odpiszesz nic?

  W sumie wysłałem najbardziej pustą, bez wyrazu i zarazem wkurwiającą emotikonę...

  Odłożyłem telefon na bok i wlepiłem wzrok w monitor komputera. Zacząłem przeglądać internet w poszukiwaniach jakiś afer o których potencjalnie mógłbym nagrać filmik, ale nic nie rzucało mi się w oczy i ciągle myślałem o Sylwestrze.

  Naprawdę byłem niedojrzałym chłopcem za jakiego miał mnie Wardęga? A jeśli tak, to po co proponował mi współpracę?

  Zaprzątałem sobie głowę niepotrzebnymi myślami i postanowiłem zrobić coś pożytecznego, między innymi kupić zapas karmy, saszetek i smaczków dla Channel, bo powoli jej menu się kurczyło.

  Przeważnie takie zakupy robiłem przez internet, ale tym razem postanowiłem wyjść z domu i zrobić zakupy stacjonarnie.

  W sklepie zoologicznym szukałem ulubionej karmy i saszetek Channel, krążyłem między regałami z akcesoriami dla zwierząt domowych. Poczułem, jak mój telefon zawibrował. Powiadomienie z Instagrama.

sawardega_wataha
Co robisz?

  Pytasz, jakby cię to interesowało.

konopskyy_
Jestem w zoologicznym, kupuję karmę dla kota. A co?

sawardega_wataha
Nic, byłem po prostu ciekawy

  O, więc jednak go to interesuje.

konopskyy_
A ty co robisz?

sawardega_wataha
Myślę o tej całej sytuacji i o tym, czego jeszcze możemy nie wiedzieć

konopskyy_
Myślisz o niewiadomym. Ambitnie

sawardega_wataha
I denerwująco. Jeśli miałbym sobie wyrwać jednego włosa z głowy po tym, jak tylko o tym pomyślę, byłbym już łysy

konopskyy_
Chciałbym to zobaczyć

sawardega_wataha
Co?

konopskyy_
Ciebie

  Sylwester zaczął coś odpisywać, a ja po chwili zrozumiałem, jak mógł to odebrać i szybko dopisałem kolejną wiadomość.

Kordęga || Konopski x WardęgaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz