9. Niespodzianka od Sylwka

186 11 33
                                    

|| Perspektywa Konopskiego ||

  Z dobrym humorem po wczorajszym dniu wróciłem do domu. Odkąd obudziłem się w ramionach Sylwestra, miałem bardzo dobry humor, którego nawet nie psuł mi fakt, że Sylwester odezwie się do mnie dopiero późno w nocy, o czym mnie wcześniej uprzedził.

  W sypialni natknąłem się na dużą paczkę, którą przyniósł mi kurier, zanim wyszedłem na spotkanie z Sylwestrem. Postanowiłem ją teraz otworzyć, a dopiero później coś zjeść, o co prosił mnie Sylwester, mało tego, nawet prosił, żebym wysłał mu zdjęcie jedzenia, które miałem zjeść na obiad, żeby mógł się upewnić, że to, co jem, jest na pewno pożywne.

  Rozerwałem czarną stretch taśmę, po czym otworzyłem karton. W środku był sporych rozmiarów miś ubrany w jedną z koszulek Sylwestra wypsikana perfumami mężczyzny oraz flakonik z jego perfumami, a na dnie leżała karteczka z wiadomością od mężczyzny.

Następnym razem, jak będziesz czuł się samotny,
przytul się do tego misia i nie zmuszaj śpiącej Channelki
do przytulania, daj się wyspać córce 

Sylwester  : )

  Wyszczerzyłem się jak mysz do sera. Ta paczka, ten miś, koszulka mężczyzny, jego perfumy i własnoręcznie napisana wiadomość od Sylwestra była jak miód na moje serce. To była najsłodsza rzecz, jaką ktokolwiek, kiedykolwiek dla mnie zrobił.

  Na dnie kartonu jeszcze znalazłem kolejną kartkę. To była kartka urodzinowa, w której również były napisane własnoręcznie przez Sylwestra życzenia urodzinowe.

  Od razu wtuliłem się w misia od Sylwestra zaciągając się zapachem perfum, które kojarzyły mi się jedynie z Sylwkiem. Zapach lasu, cytrusów i mięty.

  Zrobiłem sobie zdjęcie z misiem od mężczyzny, które mu wysłałem.

Mikołaj Kociara😸
Wysłałeś(aś) zdjęcie.
Bożeeeeeeeee
Jesteś taki uroczy Sylwek!
To takie słodkie
Dziękuję
❤️❤️❤️

  Długo tuliłem misia od Sylwestra, myśląc o wczorajszej nocy, którą spędziłem właśnie z mężczyzną. Każdy pocałunek i dotyk z jego strony uderzał we mnie z podwójną mocą, kiedy docierało do mnie, że to nie był sen.

Boże, ja go dotykałem... wszędzie.

  Zacząłem się zastanawiać nad swoją orientacją seksualną. Wpisałem w Google frazę ,,test na orientację seksualną". Kliknąłem w link z tym samym tytułem. Test składał się z piętnastu pytań, nie miałem najmniejszego problemu na odpowiedzenie na te pytania, wynik wykazał, że znajduję się w kwadrancie homoseksualności. 

  Jestem gejem.

  Od razu zaakceptowałem tę myśl. W końcu bycie osobą homoseksualną nie było końcem świata. Albo myślałem tak przez to, że byłem zaślepiony euforią, która towarzyszyła mi przy uczuciu, którym darzyłem Sylwestra. Nie zastanawiałem się nad tym, kiedy i w jaki sposób powiedzieć bliskim, że jestem gejem i mama nie spodziewa się innych wnuków poza Channelką.

  Z kłębiącymi się w głowie myślami odgrzałem sobie catering, wysłałem zdjęcie jedzenia z pudełka do mężczyzny.

Mikołaj Kociara😸
Wysłałeś(aś) zdjęcie.
Obiecuję, że to jedzenie z pudełka jest pożywne

Kordęga || Konopski x WardęgaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz