KEYİFLİ OKUMALAR ☺️
👉 Şarkıyı açmayı unutmayın 😉
👉 Mustafa Ceceli: İyi ki hayatımdasın
****** 20 YIL SONRA ****
Havaalanında yayılan Türkçe ve yabancı anonslar insanların seslerine karışıyor ortamda daha fazla ses oluyordu. Oradan oraya bir yerlere yetişmek için koşturan insanlar. Giden yolcular kadar gelen yolcular da eşitti. Hayatta böyle değil miydi. Herkesin bir gayesi vardı. Hep bir yere yetişebilmek için hayatları boyunca savaşıyorlardı.
Serkan ve Nehir içinde öyleydi. Yılların nasıl geçtiğini bilemedi iki genç. Gerçi şimdi yaşlarını almış birer ebeveyn olmuşlardı ama yine de ne sevdalarından ne de birbirlerine olan aşklarından ödün vermişlerdi. Aşkları hâlâ ilk gün ki gibiydi. Tek fark çocukları büyümüş her biri ülkelerine hayırlı birer evlat olmuşlardı.
Bora babasının yolundan gitmiş şirketin başına geçmişti. Burcu ise eğitimini tamamladıktan sonra istediği moda evini açmış yapmış olduğu kreasyonlarıyla tanınmış bir modacı olmuştu. Berfu ilk göz ağrısı kızı ise çok başarılı bir avukat olmuş kendine ayrı bir büro açarak şirkette avukatlık yapmayarak o da yolunu böyle çizmişti.
Çocuklarıyla gururlanan Serkan ve Nehir her biri için istedikleri ne olursa ikiletmiyor yapıyorlardı. İki gün önce çocuklarını tek tek arayarak Antalya'ya gelmesini hafta sonunu beraber geçirmek istediklerini söylemişlerdi.
Emekli olan Serkan şirketin tüm yetkisini oğluna vererek geri Antalya'ya taşınmışlardı. Lara' da villa alan Serkan tamamen geri dönmüşlerdi.
Burcu ve Bora erken gelerek sürpriz yapmış olsalar da Berfu'nun davaları onun geç gitmesine sebep olmuştu. Şuanda Serkan, Antalya havalimanın da kızı Berfu'yu bekliyordu. Çocukları için canını verirdi adam. Hele kızları onun için farklıydı. Oğlu da öyleydi ama kızlar evlenip birer birer evden gidecek olması adamı korkuttuğundan mı bilinmez kızlar ayrıydı işte.
Oğlu Bora aynı kendi gençliğinin minyatürüydü. Her hafta farkı kadınlarla gazetede boy gösteriyordu. Ve bundan en rahatsız Nehir'di. Bunu Serkan'a söylemekten de geri kalmıyordu.
Burcu' su...
Kızının şuan bir gönül işiyle ilgilenmediğini bilse de onunda yakında kalbi dolacağını biliyordu.
Berfu'su... bir tanecik kar tanesi....
İşte onu biliyordu adam. Her ne kadar kızı belli etmemeye çalışsa da moralinin bozuk olması onu ele veriyordu. Birazda Nehir'in ağzından laf alarak öğrendiği gerçeklerle kesin emin olan adam yine de Berfu'ya bildiğini belli etmiyordu.
Küçük kalbî imkansızı seçmiş hiç kendine acımadan bir umut imkansız sevdasını bekliyordu. Kızının geldiğini gören düşüncelerine ara vererek Berfu'nun önüne yürüdü.
" Hoş geldin bebeğim"
Berfu her ne kadar yirmi beş yaşına gelse de söz konusu ailesi olunca dolan gözlerine engel olamıyordu.
" Hoş buldum yakışıklım" diyerek babasının yanaklarına sulu öpücük kondurdu.
Serkan kızının hareketine gülmüş elinde ki valizi alarak çıkışa yönelmişlerdi.
" annenin gözü yoldadır şimdi hadi geç kalmayalım. Babaannen ve anneannenler de gelmiştir. "
Genç kız, babasının cümlesiyle derin bir iç çekti. O da özlemişti herkesi.
" ben de özledim hepinizi babacığım"
Kısa süre de yola koyulan baba kız trafiğin dolu olması sonucu yarım saatlik yolu bir saatte anca aşabilmişlerdi. Eve varan ikili kapıda bekleyen kadını görünce gülümsediler. Annesini gören Berfu hızla arabadan inerek annesine koşmuş ayların özlemiyle birbirilerine sıkıca sarılmışlardı.
" Hoş geldin evine kar tanem " diyen kadın kızının yanaklarını öptü.
Berfu da annesinin ellerini öperek " sizi çok özledim sultanım" dedi.
Arabayı park eden Serkan anne kızın yanına gelerek bir kolunun altına karısını diğer kolunun altına kızını alarak içeriye girdiler. Portmantoya çantasını astığı sırada mutfaktan gelen bağırışma sesiyle olduğu yerde sıçradı. Biran unutmuştu kız. İki gün de olsa kardeşleriyle olacaktı. Her biri yetişkin birer birey olsalar da birbirlerini yemekten geri kalmıyorlardı.
" sensin gerizekalı Bora" diye bağıran Burcu'nun ta kendisiydi.
Dudağının kıvrılmasına engel olamadı.
" Bak bana gerizekalı deyip durma bir gün elimde kalacaksın"
Daha fazla kavga sesi dinlemek istemeyen üçlü mutfağa yönelerek ikiliye baktılar.
" Neler oluyor burada?"
Soruyu soran Berfu'ydu. Ablalarını kapıda gören ikizler koşarak gelmişler Berfu'ya sarılmışlardı.
"ablaların kar tanesi gelmiş"
Bunu diyen Burcu'dan başkası değildi. Kısa bir görüşmenin ardından Nehir'in konuşmasıyla ayrıldılar.
" Hadi herkes iş başına birazdan misafirler gelecek "
İş bölümü yapan kardeşler de Bora'ya mangal düşerken, Burcu'ya salata yapmak düşmüştü. Son iş olarak da masayı hazırlamak Berfu'ya. Birazdan Aygül hanım, Kemal bey ve kayınvalidesi gelecekti. Geceye çok sonra Murat ve Melis de katılacaktı.
Kerem işi olduğunu söylemiş gelmek istememişti. Ama asıl sebebi herkes biliyordu. Kerem'in aslında Berfu için yaptığını kimse unutmazdı. Berfu'nun da Kerem'in de birbirlerinde yerleri hep ayrıydı. Görevlerini tamamlayan kızlar Bora'nın yanına giderek koyu sohbet etmeye başladılar. Bunu geriden izleyen çift birbirilerine aşkla baktılar.
" Hayatıma iyi ki girdin hatunum"
Alnına öpücük kondurarak saçlarına burnunu dayayan adam karısının kokusunu içine çekti. Nehir, Serkan'ın hâlâ ilk gün ki gibi taze olan aşkına ayrı bir ölüyordu.
" sende benim hayatıma iyi ki girdin sevgilim. Seni çok seviyorum" diyen adam gençlere kısa bir bakış atarak dudaklarını karısının dudaklarıyla birleştirdi.
Kısa bir öpüşmenin ardından bakışlarını yine mangal başında birbirini yiyen çocuklarına baktılar. Her ikisinin de gözlerinde ki gurur görünmeye değerdi.
Bu görüntü İKİ KALBİN OYUNU idi.
İki kalbin başarısı aşkı zaferiydi. Nehir yıllar öncesi şirkette başladığı asistanlık sonrası Serkan'nın teklifi üzerine böyle bir hayatı yaşayacağı aklının ucundan bile geçmezken şimdi tüm acısıyla tatlısıyla yaşanmıştı. Sevgileri galip gelmiş yapılan haksızlıklara boyun eğmemişler aşklarına sahip çıkmışlardı.
İyi ki çıkmışlardı yoksa böyle bir güzelliğe hiç bir zaman sahip olamayacaklardı. Şükretti Nehir. İyi ki o gün iş görüşmesine gitmişti. İyi ki evlenmişlerdi. Herşey için öyle çok iyikileri vardı ki. Gözünden akan bir damla yaş mutluluğun simgesiydi. Artık büyükleriyle,çocukları ve dostlarıyla mutlu bir hayat onu bekliyordu. Ve mutluluğu sonuna kadar hak edenlerdendi.....
*******SON******Galiba ağlayacağım 😟😟😟
İlk göz ağrım 😍😍😍
İşte tamamen bitti. İyi kötü bitirdim. Diğer bölümde söylemiştim ama yine söyleyeyim. Bir yıllık sürecimde yanımda olan ve kitabıma destek veren herkese teşekkür ediyorum 😉🤗🥰
Sevgiliyorsunuz.
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın arkadaşlar lütfen 🙏🤗😂😂
DİĞER KİTABIM DA GÖRÜŞMEK ÜZERE ARKADAŞLAR. KENDİNİZE İYİ BAKIN
İYİ GECELER 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ KALBİN OYUNU (KALP SERİSİ 1)
RomanceHerşey küçük bir oyunla başlamıştı.Ama karşılarına çıkan büyük oyundan bir haberlerdi. İki genç hem yaralı hem korkakken bu oyun herşeyi silmişti. Annesine karşı çevirdiği oyun bir gün gelipte canını yakacağını bilse belki de hiç bu işe girmezdi. Fa...