Part 16

62 4 0
                                    

A gdyby tak zniknąć  ponownie?  - pomyślał  mając przed oczami
Wzrok wpatrującego się w niego przeznaczonego.

Nie dopuszczał do siebie myśli że   skończyło się coś co mogłoby mieć  szczęśliwe  zakończenie.

Pluł  sobie w twarz że  chociaż  z nim nie  zamienił słowa.  A tak bardzo tego pragnął.

Przymknął  na chwilę swoje powieki aby zapomnieć o twarzy swojego ukochanego.

Chwycił mocniej kierownice a następnie otworzył oczy aby już normalnie funkcjonować.

Po poliku  poleciały  mu parę  kropli łez, które wyleciały nieświadomie.

Skręcił na  swoją  posiadłość  a następnie  zaparkował obok samochodu starszego z rodziców.

Wysiadł a następnie skierował się w szybkim tempie w stronę wejściowych drzwi.

Wszedł do środka  nie przejmując się niczym innym jak sobą  i myślą  która  zajmowała mu myśli.  ''Pokoj 'to tam się kierował.
Kochał samotność ale po odnalezieniu przeznaczonego już go nie miał.  Myśli krążyły  wokół  jednej osoby.  I nie chciały się zmieniać.

Co z jednej strony go ucieszyły.

Wszedł do salony  aby podejść do schodów  które prowadziły  na górę gdzie był jego pokój  zwanym ''Azylem''  nie docierało  do  niego nic prócz przyjemnych myśli o przeznaczonym o którym myślał  co chwilę.

Będąc już w swoim azylu,  pierwsze co zrobił to włączenie głośników  i  piosenki która ostatnio wpadła mu w ucho '' Tini -Te Pido'' 

Kochał latynoskie piosenki, do których mogłyby się poruszyć.

Odłożył klucze oraz portfel na biurko a następnie rozebrał się  do naga aby móc  iść do łazienki wziąć  prysznic.

OmegaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz