Hiç düşündünüz mü aşk ile sevgiyi ayıran özellik nedir ? Ben düşünmedim ama yaşayıp tecrübe ettim. Aşk tüm imkansızlıkların alev aldığı bir dip kuyu. Ruhun bedenden ayrılıp beşinci Mevsimde özgürlestiği bir tutku. Peki ben yanmayı göze alabilecek miydim ? Gelin geçmişten günümüze sevgi ve aşk arasında kalan bu kızın hikayesini beraber okuyalım.
1 şubat 2010
Bugün benim icin biz olma vakti sevgilim...
Heyecanımın en uç noktasından merhaba. Şey hızlı bir giriş yaptığımın bende farkındayım. Ben Daisy 25 yaşında 155 boyunda esmer 55 kilo genç bir ağır ceza avukatıyım. Bugün iki yıllık sevgilim Burak ile ailelerimizi tanıştırıp evlenme kararımızı bildireceğiz. Müstakbel kocam... ah ! Bu söze bayılıyorum doğrusu. Neyse nerede kalmıştık tamam tamam hatırladım Müstakbel kocam diyordum kendisi 30 yaşında esmer çekik gözlü 185 boyunda oldukça iri yapılı genç ve güçlü bir mafya. Ona böyle söylememi her ne kadar sevmese de tam olarak icra ettiği meslek maalesef bu. Ailesi yer altının tek güçlü ismi. Asıl başlarında olan ise kuzeni Yamaç Baykam...
Babaları tahtlarını iki kuzene devrettikten sonra emekli hayatına geçiş yapmışlar. Onları ilerleyen bölümlerde daha net tanıyacaksınız.Yatağımdan kalkıp telefonumdan en sevdiğim şarkıyı açtım. Hazırlan malıyım çünkü bugün ağır misafirlerimiz var. Aynanın karşısına geçip yansıyan muhteşem görüntümü uzun uzun izledim. sen harikasın kızım. Dans ede ede odam da bulanan banyo ya geçip elimi yüzümü yıkadım. Saçımı ve makyajımı hemen yaptırmak icin kuaföre gitmem gerekiyor. Zor beğenen bir tipimdir. Tıklanan kapım ile odama yeniden giriş yapmıştım ki açılan kapı ile anneciğim içeri çoktan girmişti.
+ günaydın güzelim ( tüm samimi tebessümü ile beni izliyor du şu an )
- Günaydın Fatoş hanımcım ( onu böyle seviyordum. anneme iyice yaklaşıp yanağından bir makas aldım )
+ deli kız heyecan var mı akşam için
- hemde nasıl heyecanlıyım
+ daha önce sen ailesi ile tanıştın mı burağın kızım ?
- Bende sizinle beraber ilk kez göreceğim annecim
+ babana ne iş yaptığını söyleyecek misin?
( uzun uzun gözlerine baktım annemin çünkü babam da benim gibi bir avukat. eminim ki Ona bunu söylersem asla izin vermez . Hem Burak sadece mafya değil ki 3 üniversite bitirdi. Hepsi de yurt dışında hatrı sayılır üniversiteler ayrıca holdingleri otel ve hastaneleri var. ) kızım nereye daldın öyle?
- hı ?
+ iki saattir sana söylüyorum daldın gittin Hülya lara babana diyorum söyleyecek misin aslında kim olduğunu
- hayır söylemeyeceğim anne Burağı iş adamı olarak tanıyacak. Üstelik bu yalanda değil.
+ kızım Baykamlar tanınmayan bir aile değil baban da avukat illa ki duymuştur isimlerini
- babam boşanma avukatı anne Burak gille ağır ceza ilgileniyor ( annemle sesli bir şekilde kahkaha atmamıza sebep olmuştu bu sözüm. )
+ inşallah Daisy inşallah tanımıyordur
- Sen bana güven annecim şimdi hazırlanmam lazım izninle kuaföre gideceğim
( annem yanağımdan öpüp)
+ tamam sen hazırlan bende mutfağa bir bakayım ikramlar ne alem de ( dedi ve odamdan çıktı. Komedinin üzerinde duran telefonumu elime alıp burağı aradım. )
- emret gülümmm
+ günaydın bir tanem
- bugün gün bize aydın karım olmana son adımlar
+ hala inanamıyorum Burak
- Bende güzelim seni ikna etmiş olmama bende inanamıyorum. Biraz daha ikna edemeseydim seni kendi kurallarıma göre yanıma almak zorunda kalacaktım.
+ şapşal.
- hazırlanıyor musun ?
+ evet aşkım
- yarım saate kadar sarp kuaför ve makgöz getirecek yanına
+ hayatım ne gerek var şimdi ben gidecektim zaten randevum var biliyorsun
- kurallarımı biliyorsun. Ya mekan kapanır ya hizmet evine gelir
+ anladım teşekkür ederim
- bozulma bana seni kendimden bile kıskanırken başkalarının seni görmesine tahammül edemiyorum.
+ aşkım bu kıskançlığın yüzünden çok sık problem yaşıyoruz. Devlet olmaz ofis dedin gittin ofis açtın. Babama hala söyleyemedim bunu. Muvekkillerimle sürekli senin tahsis ettiğin adamların yanında görüşme yapıyorum bu hiç etik değil. Kuaföre gidemiyorum alışveriş merkezlerine giremiyorum sürekli birileri ayağıma geliyor yada mekan kapatılıyor. İnsan yüzü görmeyi özlüyorum Burak. Sosyalleşmek istiyorum artık.
- daisy canımı sıkıyorsun bu hep böyle olacak böyle yaşamaya bir an önce alış. Yoksa canını yakacağım.
+ seninle tartışmak istemiyorum
- bence de keyfimi sikme. Şimdi benim için hazırlan çünkü bu akşam artık seni koynumda istiyorum.
( şaşkınlıkla açılan ağzımı kapatıp boğazımı temizledim )
+ be ben anlamadım
- artık benim kadınım olacaksın.
+ Burak ben
- yıllarca bekledim dur dedin durdum çok zorlandım ama yaptım. Sen istemeden sana dokunmayacağıma dair kendime yemin ettim ama artık bitti. Bu gece benim olacaksın. Kendini bana hazırla.
+ Burak lütfen ( inilti ile çıkıyordu şu an bu sözler dilimden )
- daisy beni azdırmak için yapıyorsun. ( sesi son derece kalınlaşırken nefes alışverişi de hızlanıyor du. ) akşam seni öyle bir sikeceğim ki sesin tüm şehir de yankılanacak
( telefonu alelacele suratına kapattım. Biraz daha ileri gitsem gelir Biliyorum. Bu yüzden kendimi frenlemeliyim. )
Bir Yeni Mesaj 📩