Kalbim de bin bıçak binin adı da Yamaç Baykam. kapıdan çıkmıştık. Arabaya doğru yürüyüp kapımı açtıktan sonra gelinliğim ile oturmama yardımcı olmuştu Burak. Son bir kez eve baktığım da Yamaç kapıda sigara içiyordu. Yedi aleme korkusuzluğu ile nam salmış Baykam aşktan korkmuştu işte. Başımı olumsuz ca sallayıp öne eğdim. Daha fazla bakamayacaktım ona. Burak ta yanıma yerleştiğinde nihayet yola çıkmıştık. Burak radyoyu açmıştı. Gökhan özen vardı. Bağırıyordu ağzının çıktığı kadar KORKAK ! BAŞIM OMUZLARINA AĞIR GELMİŞ YA ! Gözlerim doluyor boğazım düğüm düğüm oluyordu. Yutkunamıyor dum ...
Bu esna da Burak önümde duran elimi tuttu ve dudaklarının arasına götürdü. )
+ bitti artık benimsin. Bundan sonra sadece sen ve senin hayallerin için yaşayacağım daisy bana evet dediğin için tek bir gün bile pişman olmayacaksın. Hayatının en güzel dönemi bugün başlıyor.
- Burak ( sessizce çıkmıştı adı dudaklarımdan ona söylemek istiyordum. Onunla evlenemezdim )
+ evimizi çok beğeneceksin. Bir de köpek aldım. Sen hiç bir şeye dahil olamadın biliyorum ve bunun için senden özür diliyorum. Ama telafi edeceğim eve girince istemediğin ne varsa değiştireceğiz. Hem sana küçükte bir sera yaptım envayi çeşit çiçek aldım hepsini birlikte büyüteceğiz.
- Burak lütfen bi dinle ( Burak bir anda susmuş bana çevirmişti bakışlarını anlam veremiyor du. Bu gördüğü onu seven daisy değildi biliyordu )
+ birşey olmuş
- Burak ben ( lafım önümüzde ard arda duran lüks arabaların fren sesleri ile kesilmişti. Kimdi bunlar ? Burak elimi bırakıp kafamı torpidonun altına doğru sokarken arka arkaya patlayan silah sesleri ile çığlık çığlığa bağırıyordum. Burağın Kafamı tuttuğu eli gevşeyip düştüğünde vurulduğunu anlamam çokta geç olmamıştı. Kafamı kaldırıp ona baktığımda göğsünde kan vardı. Adamlar hızla arabalarına binip ilerlerken burağa dogru eğilip ağlamaya başladım) Burak Burak Burak bana bak bana bak
- daisy a abi ara abim
( kelimesini tamamlayamadan bilinci kapanmıştı. Burağın cebinden alelacele telefonunu çıkarıp yamaçı aradım ) yalvarırım Burak ( ağlamalarım feryada dönmüştü)
+ efendim Burak
- Yamaç yamaç ( nefes nefese acı ile feryad ediyordum )
+ noldu lan !!!!
- bura Burak vurdular onu
+ daisy kendine gel neredesiniz
- yol dayız ben ben bilmiyorum
+ hemen konum at sakin ol geliyorum korkma sakın
- Yamaç yalvarırım hızlı ol
( telefonu kapatıp ona konum yolladıktan sonra arabadan inip burağın kapısını açtım. Ne yaptığımı bende bilmiyordum gördüğüm tek şey Burak hareketsiz bir şekilde yatarken benim ellerim gelinliğim onun kanı ile bezenmişti. ) Burak aç gözlerini lütfen Burak beni duy ne olur ne olur. Kimse yoktu yolda yardım edecek tek kişi Görememiştim. 15 dakika geçmeden sayısız araba arabamızın yanında durdu. Gelen yamaç tı. Devasa şekilde açılan gözleri ile bana bakıp koşarken) hayır hayır korkma ben yaralı değilim Burak ( ceketini çıkarıp üzerime geçirdikten sonra bakışları rahatlamıştı yanımdan geçip burağa ulaştı. Boynundan nabız kontrolü yaptıktan sonra arabadan onu çıkarıp arka koltuğa oturttu. ) - BENI TAKIP EDIN HADI
( ben geçirdiğim şok ile sadece bakıyordum. yamaç kolumdan tutup uzunca alnımdan öptü ve Beni alıp ön koltuğa oturttuktan sonra kendisi de şoför koltuğuna geçti. Öyle hızlı sürüyordu ki her şey film şeridi gibi geçiyor bana gerçeklik algımı yitirtiyordu. ) nasıl oldu ?
+ be ben bilmiyorum biz gidiyorduk bir anda önümüzde durdular
- gördün mü adamları
+ hayır yamaç bu mu konu Burak ölüyor!
( yamaç bana bakıp derin bir nefes aldı. )
- Sen iyi misin ?
+ sen nasıl bu kadar sakin olabiliyorsun ya kaç delik var onun bedeninde ?
- daisy bu bizim ayda bir yaşadığımız olay nefes alıyor korkma kurşunlar da ölümcül bir bölge de değil.
+ sen nesin ya doktor musun mafya mısın sen kimsin kimsin ! Adam yaralı baygın bilinci yok
- korkma dedim
( daha önce hiç görmediğim dağ başında bir kliniğe gelmiştik. Biz gelmeden hazırlık yapılmıştı anlaşılan çünkü araba durduğu an hemen burağı alıp içeri doğru koşuşturma başlamıştı. Tabi bu esnada yamaç yanına gelen adamlara bin bir türlü talimatlar verip bir sigara yaktı. Sanki kimin olduğunu biliyordu. Bende yamaçın yanına gidip gözlerine baktım)
+ ne şimdi burası hastane lazım burağa
- burası dünyanın iyi cerrahların çalıştığı kendi ameliyathanem daisy bi sakin olur musun artık. ( cebinden telefonunu çıkarıp birini aralıktan sonra sesi hoparlöre verdi yamaç daha tek soru sormadan adam söze girmişti)
+ efendim ölümcül bir yara yok ameliyata aldık ama bir önce ki yaralar da tam iyileşmediği için bedeni yorgun bir hafta burda dinlemesi lazım. Arkadaşlarım kurşunları çıkarmaya başladı.
( sadece gözlerime bakıyordu. Öyle güzel bakıyordu ki beni kendine kör kütük aşık etmeye yeminliydi doktora cevap vermeden telefonu kapattı)
- duydun mu
+ hıhı
- rahatladı mi için avukat
+ hıhı
( beni tek kolunun altına alıp uzun uzun saçlarımı öptü)
- daha iyi misin
+ korkuyorum
( başını bana eğip gözlerini kıstı)
- sakın sakın benim Yanımda korkma. Sana kimse dokunamaz.
( gözlerine masum masum bakıyordum benim için telaşlanıyor du bunu da görüyordum. ) yine benim başıma kaldın desene. ( burnumdan ufak bir makas aldı)
+ yo yok ben ailemin yanına gideceğim
- anlamadım
+ duydun işte
-böyle bir şey olamaz daisy
+ ben seni huzursuz ettim yeterince daha fazla rahatsızlık vermek istemiyorum.
- huzursuz olmadım.
+ Olsun artık uygun olmaz
- Bırak ona da ben karar vereyim. Hadi gidelim burada yapacak bir şey yok adamlarım başında bekleyecek aklın kalkmasın.
+ herkes düğün için bekliyor ailesine ne diyeceğiz?
- Ben onları hallettirdim. Yengeme ne söylerler bilmiyorum ama amcamın haberi var
+ ve gelmedi mi ?
- daisy sen ne sanıyorsun bu işleri. Biz sokakta gezen iki üç serseri topluluğu değiliz. Babalarımız alışkın bu olaylara . Sıradan geliyor artık. Eğer ölüm yoksa ucunda gelmelerinin de bir manası yok
+ ya bir gün ölürseniz
- nişanlını bilemem tabi ama bizim azrail ile anlaşmamız var korkma erken ölmeyeceğim
+ saçmalama istersen
- nişanlının da kolay kolay öleceğini sanmıyorum.
( elimi tutup Beni arabaya bindirdi. Gelinliğim de ki kan kokusu midemi bulandırmıştı. Yamaç ta yerleştik ten sonra yola çıkmıştık. Sürekli telefon görüşmesi yapıyor Kimin yaptığını öğrenmeye çalışıyordu acaba yapan adamlar gerçekten kimdi ? Buraktan ne istiyorlardı ki ? Bana neden bir şey yapmamışlardı? Huzursuzca kıpırdadım yerimden yamaç bumu farketmiş olacak ki telefonu kapatıp bana baktı) noldu ?
+ bu adamları bulunca ne yapacaksın
- neden soruyorsun
+ ya bulamazsan
- daisy
+ ya tekrar gelirlerse
- sakin ol bi
+ Bana neden hiç yönelmediler buraktan ne istiyorlar. Ya bu defa da benim için gelirlerse
( Arabayı öyle bir durdurmuş tu ki fren sesleri kulağımı resmen çınlatmıştı. )
- Bana bak ( çenemden tutup yüzüne doğru kaldırdı başımı.) Sana dokunacak adamın amına koyarım. 7 sülalesini sikerim. Saçının tek teli düşse üzerine basanın kafasına sıkarım daisy. O adamlar bulunacak cezaları kesilecek amma öyle amma böyle sen o arabadayken bunu hangi puşt yaptıysa beşiğinden mezarına ailesinde kim varsa hepsi kazınacak. En son o ölecek. Kafasına sıkıp onu ödüllendirmeyeceğim her gün bir uzvu gidecek. ( gözlerinden intikam nefret kin akıyordu. Sert nefes alış verişi gömleğinin düğmelerini zorluyor çene kasları geriliyordu sadece başımla onayladım onu. Arabayı yeniden çalıştırıp yeniden yola koyulduk. Yol boyunca telefon trafiği devam etmişti. Ve yeniden evime yamaçın güven veren çatısı altına gelmiştim. Araba durdu ikimiz de aynı anda indik. Yanıma gelip elimi tuttu ve eve girdik . İki eli ile yanaklarımdan tutup alnımdan uzunca öptü ) hadi çık duş al sonra da yat bugün çok yıprandın.
+peki
( asansörü çağırıp bindim. Allahım neydi bugün olanlar. Az kalsın burağa her şeyi söyleyecektim. Bu büyük bir aptallıktı. Bu ne cesaret daisy. Karşılığı bile gelmeyen bir aşk için az kalsın burağa neler söyleyecektin. Asansör durduğunda odama geçip soyundum ve kendimi duşa attım. Sıcak su ruhumu okşarken yamaçın benim için ne kadar endişelendiği gelmişti aklıma. Ne de çok korkmuştu öyle. Offf nasıl bir çıkmaz bu. Karşılıksız desem değil seviyor desem inkara dünden razı. Ne olacaktı böyle?
Duş beni iyiden iyiye yorduğunda suyu kapatıp çıkmıştım. Odama yeniden dönüp sabahki çıkardığım kısa saten elbise geceliği üzerime geçirdim. Saçlarımı havlu ile biraz kurulayıp ellerimle kabarttıktan sonra aşağı yamaçın yanına döndüm korkuyordum . Ona iyice yaklaştığım da Ellerini tezgaha dayamış biri ile görüntülü konuşuyordu. )
- benim söylediğim bu muydu ! Hayvan herif
( sanki biriyle kavga ediyordu. Salona dönmek için arkamı döndüğüm de yardımcı kızla çarpışmıstık)
+ efendim iyi misiniz
( Arkamdan yamaç gelip kolumdan tuttu beni ,gözlerinde merak vardı)
- Ne zamandır buradasın ?
+ şimdi indim telefonla konuşuyorsun diye bölmek istemedim
( sözüm bitince yamaçın gözlerine bir rahatlama geldi yeni dikkatini çekmiş olacak ki baştan aşağı beni uzunca süzdü daha sonra yardımcı kıza bakıp )
- Sen işinin başına
+ emredersiniz efendim
( kız yanımızdan geçip gittikten sonra belimden tutup beni kendine çekti başını hafif yana eğip dudaklarıma yaklaştı baygın baygın bakıyordu )
- üzerinde kiler çok yakışmış
+ be ben Rahat etmek için giydim
- Sen rahatsın ya ben ?
+ anlamadım
- neden indin aşağı
+ korktum uyuyamadım
- ee ne olacak peki
+ bilemedim belki film filan izlerim diye geldim
- ama uyuman lazım ufaklık
+ ben korkuyorum ( nefeslerimiz kontrol den çıkmıştı )
- benimle uyumak ister misin ?
+ anlamadım
- bu ev sana bugün güven vermez salon da yat desem en çok buradan korkarsın. Odan da da yatamamısşın. Benimle uyu istersen
( elini belimden çekip bir adım geriye attı) senin için söylüyorum korkma diye
+ bu yanlış olur olmaz
- peki sen bilirsin ben yatmaya gidiyorum sana iyi geceler avukat.
( yanımdan sıyrılıp odasına çıkmıştı. Çok korkuyordum. Sanki bir anda evi basıp bizi kurşuna dizeceklerdi. Anksiyete atağı geçiriyordum. Yok tek yatmam mümkün değildi. Asansöre koşup düğmeye bastım geldiğinde hemen binip yamaçın odasına bastım. Kapı yeniden açıldığında karşımda gömleğini çıkarıyordu. Boğazımı temizleyip)
+ gelebilir miyim ? ( diye sordum. Gülümsemişti )
- hadi dişlerimizi fırçalayalım. ( elimden tutup beni banyoya sürükledikten sonra diş fırçalarımızıda çıkarmıştı. Macunları sürüp fırçalamaya başladık. ) hala çok sert fırçalıyorsun yavaş yavaş avukat
+ tamam
( aynadan kaçamak bakışlar ata ata nihayet bunu da bitirmiştik. Ağzımızı yıkayıp kuruladıktan sonra yatağı açtı) şey
- ney
+ eğer geceliğim seni rahatsız ediyorsa değiştireyim
- nasıl rahatsız ( büyük bir kahkaha attı) bunu düşünmüş olamazsın
+ yo yok öyle değil sonuçta hani ben
- her şey doğru da Tek yanlış bu mu kaldı daisy ( yatağa yatıp kolunu açtı) korkma sadece güvende hissetmeni istiyorum
( onu başımla onaylayıp açtığı koluna yatmıştım iyice sokulmuştuk birbirimize. Bir yandan bana sarılır ken diğer yandan saçlarımı oksuyordu. ) hadi uyu ben buradayım ( gözlerim usul usul kapanırken tanrıya binlerce kez şükret miştim. )