daisy ve burak nikah günü ( düzenlendi)

84 4 0
                                    

(Kaç gün geçmişti bilmiyordum. Sadece uyuyor uyanıyor ve tuvalete gidiyordum. Bu odadan tuvalet dışında hiç çıkmamış yamaçı hiç görmemiştim. Burak ta  günde bir kez yarım saat yanıma uğruyor benimle uyuyor ve  gidiyordu.

Ama mühim olan yamaçtı ve o hiç
Gelmemişti ... bir kez olsun merak etmemiş özlememişi. Aynı evdeydik ama sesini bile duymamıştım. Karşısına dikilip bağıra bağıra ağlamak istiyordum ancak ne yazık ki yapamazdım. O bu aşkı inkar etmeyi seçmiş ve sessizliğe gömülmüştü. Sancı çekiyordu ruhum. Azap içinde inliyordu. Göz yaşlarımın durmayacağını anladığım da kendime gelmek için Yataktan kalkıp duşa attım yorgun bedenimi  buz gibi su yu açtıktan sonra altına girip gözlerimi sıkı sıkı kapattım ve sadece suyun sesine kulak verdim . Sanırım yarım saatten fazla kalmıştım su da. Titreyen bedenim bana alarm verdiğinde gözlerimi açıp sudan çıktım. Bornozumu üzerime geçirdikten sonra odaya girip tek parca kırmızı kısa bir gecelik bulup üzerime geçirdim. Giyinme faslı bittiğinde kapı Tıklanmıştı derin bir nefes verip girmesini söyledim.  Beyimiz bu süreçte en azından vicdan yapıp her gün düzenli yemek gönderir olmuştu. Gelen yine yardımcılar dan biri diye düşünmüştüm yorgundum yaşanmamış yarım dahi kalmaya layık görülmemiş bu aşkın gölgesinde eriyordum. Kapı usulca açılıp içeri tok ayakkabı sesleri dağıldığında o yöne bakmıştım. ) yamaç ( diyebildim sessizce. Gelmişti. Gözleri şiş perişan haldeydi. Allahım demek oda bu aşk için acı çekmişti. dolan gözlerimle gözlerine baktım. Onun da gözleri kızarmıştı. Burnunu işaret parmağı ile kaşıyıp boğazını temizledi)
- bu ( tekrar temizledi. Ağlamaklı idi sesi. Bunu gizlemeye çalışıyor ama daha da boğuk bir hal alıyordu) bugün Burak seni alacak ( gelmişti demek o kara gün. Kendi ellerinle teslim mi edeceksin yani beni sevgili ? Bak gözlerime yamaç yalvarırım bir şey söyle gitme de iç sesim susmuyordu)
+ an anladım
( dudaklarını bir birine bastırıp başını olumlu anlamda salladıktan sonra odadan çıkmak için bir adım atmıştı ki bu defa ben yapıştım koluna gözlerinde acı ve  matem vardı ) yamaç
- abi yine rafa kalkmış avukat ( sessizce çıkmıştı bu sözler dudaklarından )
+ yalvarırım dinle
- neyi dinleyim? Sen söyleyeceğin her şeyi söyledin. Sana dedim benim hareketlerime anlam mana yükleme dedim
+ sen bana aşıksın yamaç görüyorum hissediyorum
- daisy ne istiyorsun
+ neden kaçıyorsun duygularından
- çünkü yok böyle bir şey
+ var
- daisy bak belki fazla samimi davrandım ( dudakları titriyor gözleri doluyordu  Ağlayacaktı neredeyse ) sen buna farklı anlamlar yüklemişsin. Hepsi bu
+ hayır hayır yalan söylüyorsun ( bir anda gözlerinde ki acı silindi ve yerini öfke aldı. Çatık Kaşları ile bana bakıyordu. )
- neden sana aşık olmamı istiyorsun daisy !  Benim için burağın nişanlısı dışında hiç bir şey ifade etmiyorsun. Bak gözlerime ! Günde kaç tane kadın sikiyorum ben haberin var mı? Hepsi de tapıyor bana o kadar kadının arasında neden seni seçeyim ? Neden burağa kardeşim dediğim adama ihanet edeyim  
( acıtmıştı beni. Canımı yakmış yerle bir etmişti kalbimi )
+ ha haklısın belki de.( bakışlarımla öldürmek istiyordum onu ) Aşık olsan geçer karşıma söylerdin dimi o kadar da KORKAK olamazsın! Sen ki yer altının tek sahibi YAMAC BAYKAM bu kadar çapsız olamazsın haklısın benim hatam özür dilerim. ( cümlemi titreyen sesimin arkasına saklayıp göz yaşlarımın şahitliğin de kurmuştum. )
- aynen öyle ayrıca git tedavi ol bence megolamansın kızım sen tüm Dünya sana aşık sanıyorsun.
+ korkak ( diyebildim sessizce artık dayanamıyordum)
- Ne? ( gözlerinden yaslar süzülüyor küçük bir çocuk gibi burnunu çekiyordu) bir kez daha söyle ( üzerime yürürken bende geri kalmadım ve ona doğru bir adım atıp kalbine işaret parmağım ile ard arda vurmaya başladım)
-  korkaksın sen. Aşk senin tüm bedenini ele geçirdi ama sen  sadece inkar edebiliyorsun çünkü alışmışsın böyle yaşamaya. Sevmemeye yemin etmiş gibisin. Ama bak sende sevdin aşık oldun. Asıl sen bana tapıyorsun  bugün bu evden gidicem burağın koynunda uyuyacağım. Belki de ilk ve  son  kez hadi ( yalvarıyordum resmen) bir kez bir kez ya söyle ben de aşık oldum de !
( artık göz yaşları yerini resmen ağıta bırakmıştı hıçkıra hıçkıra ağlarken eli ile ağzını kapatıp sakinleşmek için uğraşıyordu.  Önce elini ağzından çekti daha sonra işaret parmağını hayır anlamında sallayıp durdurdu )
+ ben de derken? Sen aşık mı oldun bana? ( bir gülüyor bir ağlıyordu şu an ikimizinde dengesi şaşmış daha da dibe batmıştık)
-  hayır
+ dürüst ol korkak olma daisy korkma
- ha hayır ben sana hiç bir şey hissetmiyorum
+ yalancısın
- Sen de korkaksın
( ikimizde inkar etmeye and içmiştik anlaşılan. Birimiz bir adım atsa diğeri koşacaktı görüyordum. Ama burak vardı. İkimiz için de değerliydi. Sanki ilk adımı atan ilk ihanet edecek olandı. Arkadan yardımcı kadın boğazını temizleyerek müsade isteyip elinde gelinlik ile girdi. )
+ yamaç bey Burak bey aşağıda daisy hanımın hazırlanmasını istiyor.
( yamaç ile sadece birbirimize bakıyorduk. Başı ile kadını onaylayıp odadan çıktı. ) efendim biraz dan da saçınız ve makyajınız için gelecekler. Size gelinlik  için yardımcı olayım. )
- Olur
( kadın elindeki gelinliği yatağa bıraktıktan sonra kolunda ki poşetleri görmüştüm. İçinden jartiyer ve südyeni çıkardı. Bende Üzerimdeki gecelikten  kurtulup kadının uzattığı südyen ve jartiyeri giydim. Gelinliği de büyük bir dikkat  ile giyinmeme yardım etmişti. Çok güzeldi hatta Rüya gibiydi

Gelinliği giydikten sonra içeri saç ve makyaj için girmişlerdi. Kadın hiç vakit kaybetmeden )
- efendim tercihiniz var mı (diye sordu )
+ hayır yap gitsin işte
( kadın anlamsızca suratıma baktı. Mutlu değilim işte rol de yapmayacaktım)
- peki efendim.
+ kısa sürsün
- emredersiniz.
( getirmiş oldukları koltuğa oturup gözlerimi kapattım. Biri saçım   diğeri makyajım ile ilgileniyordu. Gözlerimin dolmasına mani olamıyordum. Böyle yaşanmadan bitmeyi  haketmemiştik. Korkak yamaç Baykam. Gözlerim den yaslar süzülmeye başladığında makgöz yüzüme bakıp  )
+ efendim iyi misiniz ?
- evet devam et
+ gözleriniz çok şiş üstelik ağlıyorsunuz bu şekilde makyajı tamamlayamam
- olduğu kadar yap lütfen
( beni başı ile onaylayıp devam etti. 2 saat geri de kalmıştı bu koltukta Nihayet usul usul sakinleşmiş saçım makyajım da ufaktan tamamlanmıştı. Aynaya baktığım da saçlarım dağınık bir topuz makyajım olabildiğine doğaldı. Ayağa kalkıp teşekkür ettim. )

Yardımcı kadının uzattığı ayakkabıları da giydikten sonra asansöre doğru yürümeye başladım. Eve son bir kez bakıp dolan gözlerimi yere eğdim. HAYIR DAISY SAKIN ! SAKIN BAK HAYIR KENDINE GEL ! Nihayet asansöre bindiĝim de artık son damla göz yaşımı da dökmüştüm yamaç için. Asansör durdu hadi daisy vedalaş aşkınla. Başımı dikip salona doğru yürüdüm. Karşımda Burak ve yamaç son derece şık smokinleri ile beni karşıladılar. Yamaç gözlerimden gözlerini asla çekmiyordu. Burak önüme gelip yüzüme baktı. )
+ Rüya gibisin
( başımla onaylamak ile yetindim. ) içki ister misin heyecanını yatıştırır
- Olur
( acımı yatıştırsın yeter ! Burak mutfağa doğru gittiğinde yamaç yavaş yavaş bana doğru yürüdü yürüdü yürüdü ...

Bir karış kalmıştı bir adım...
Ama atmadı ...
Dudaklarını ıslatıp gözlerime daha derin bakmaya başladı. )
+ çok çok güzelsin
- gidiyorum
+ hıhı
+ her şey için teşekkür ederim bir daha göremeyeceğim seni.
- neden ? Evlendiğin kişi benim kuzenim farkında değil misin ? Her gün göreceksin beni daisy kendini kandırma
+ ne istiyorsun benden ? Neden bunu yapıyorsun bana yamaç
- ABİ ! ( Diye bastırdı dişlerini sıkarak)
+ aramızda abi kardeşlik kalmadı. Yüz göz olduk
- Sen benimle yüz göz oldun. Benim sana aşık olduğumu diretip durdun ben bunu kabul etmediğim için de beni suçladın. ( daha da yakınlaşmıştı bana kalbim ritmini şaşırmış göğsümü zorlamaya başlamıştı )
+ uzak dur benden
- neden ? Seni öperim diye mi korkuyorsun ?
+ saçmalama
- o zaman beni öpmekten korkuyorsun ?
( dudakları o kadar güzeldi ki şu an gerçekten Tek bir dilek hakkım olsaydı sanırım onu öpmeyi dilerdim ama kendime gelmem lazım dı bu yüzden bir iki adım geriye atıp )
+ Burak ( diye seslendim sonra da sessizce tekrar ona yaklaşıp gözlerinin içine en derinene baktım öyle ki 4 farklı rengi hafızama çoktan kazıdım) senin yüzünü bir daha asla görmek istemiyorum.  ( bakışları  dudaklarıma inerken sertçe yutkundu. )
- Bende sana bunun mümkün olmadığını söylüyorum avukat ( usulca yaklaşıp burnumun ucundan öptü. Daha sonra da koltuğa geçip kendini resmen bıraktı. Gözlerim dolmuştu. Öyle dalmıştım ki uzaklara burağın geldiğini bile bana seslendiğinde farketmiştim)
+ daisy
- hı? Ne oldu ?
+ hadi gidiyoruz sevgilim
( acı acı yutkundum  ve  son kez Yamaça  baktım. Gözleri dolmuş kaşları çatılmış tı onunda. Görüyorum işte aptallık etme be adam  görüyorum sende bana aşıksın ! Burak elimden tutup yamaçın önünde durdu. )
- teşekkür ederim abi sen olmasan altından kalkamazdım Ona benim için sahip çıktın.
( yamaçın gözleri dolmuştu. Derin bir nefes alıp dudaklarını yukarı doğru büzdü. Zoraki bir tebessümle burağa sarılıp tekrar ayrıldı. Şimdi sıra bendeydi. Nasıl yapacaktım ki. Burağ'ın elinden kurtulup bende önüne zar zor attığım adımlarla yamaçın önün de durdum. Yamaç dudaklarını yiyor dolan gözlerini sağa sola savurduğu bakışları ile saklamaya çalışıyordu. Boğazımı temizledikten sonra ellerimle oynamaya başladım. )
+ be Ben nazik ev sahipliğin için çok teşekkür ederim. Çok güzel vakit geçirdim.
( kaşları havalanmış düşünceli düşünceli gözlerime bakıyordu. Kollarını açtığı an sım sıkı sarılmıştım bende ona. Kalbi resmen benim göğsümde atıyordu. Geriye çekilip son kez gözlerine baktıktan sonra burağın açtıgı koluna girip evden çıktım. )

KARŞILIKSIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin