Uykuya doymuş gözlerimin arasına giren gün ışığı ile uyanmıştım. Yatağı elimle yokladığım da Yamaç yoktu. yataktan fırlamış etrafa bakmıştım. Yoksa burağa bir şey mi olmuştu ? Hızlıca çıplak ayaklarımla asansöre doğru koşup alt kata indim.
+ YAMAÇ !
( Ses yoktu yoksa gece o adamlar yeniden gelip yamaça bir şey mi yapmıştı? ) salona göz gezdirip mutfağa girmiştim ki yamaç tezgaha bir kızı oturtturmuş sevişiyor du. Elimi aciz kalbime götürüp acısını dindirmeye çalıştım. Gözlerim kapanıp açıldıkça bu görüntü karşında dayanamıyor yasını yaşıyor du. Kız Yamaçı uyardığında arkasını döndü ve göz göze gelmiştik. Ben ağlarken o donuk donuk bana bakıyordu. Dudaklarım titriyor dizlerim tutmuyor du resmen ayakta zor duruyordum) ku kusura bakma ben dün ki adamlar geldi ( bakışlarımı dikleştirip göz yaşlarımı sildim ) seni gebertti zannettim. Ama görüyorum ki bugün de şanslı günüm de değilim. ( arkamı dönüp odaya doğru yürümeye başlamıştım ki Kolumdan beni tutan el ile yeniden durmuştum. )
- Daisy
+ bırak defol git ( ellerine vuruyordum) bana sakın dokunma. Sen aciz bir adamsın korkaksın Yamaç şimdi odaya çıkıp üzerimi değiştirip siktir olup gidicem bu tımarhane den.
- saçmalama dur
+ çek elini dedim pislik
( belimden sarılıp beni sırtına aldı odaya çıkıyorduk ) seni tanıdığım gördüğüm güne lanet olsun nefret ediyorum senden Yamaç duydun mu yüzünü dahi görmek istemiyorum. ( ben çırpındıkça o daha da sıkı tutuyordu. Nihayet odaya çıkmıştık Yamaç beni yatağa fırlatıp üzerime çıktıktan sonra boğazımdan tutup başımı kaldırdı. Yüzümü inceliyordu. Çene kasları geriliyor bakışları tuhaf bir hal alıyordu. )
- daisy
+ seni dinlemek istemiyorum. Ne bok yersen ye ama beni bırak
- Sen benim evimde tutsak değilsin avukat
+ o zaman çekil üzerimden
- neye sinirlendin ?
(Gözlerine baktım uzun uzun sahi ne diyecektim şimdi? Çenemi daha da sıktı) söyle avukat konuş neye sinirlendin
+ Burak orada o haldeyken sen
-KES ! ( Sesi duvarda yankılanmıştı. Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı yeniden açarken bu sefer daha sessiz bir şekilde sormuştu. ) bana doğruyu söyle
+ duymak istediğin cevap bende yok Yamaç
- biz böyle geberip gideceğiz daisy bunu biliyorsun değil mi. Ne sen verebileceksin o cevabı ne ben. Biz sürünerek öleceğiz .
( ağırlığını daha da üzerime bastırmış tı. Dudakları dudaklarıma neredeyse temas ediyordu. Gözlerimiz kenetlenmiş öylece birbirimizi seyir ediyorduk )
+ korkaksın
- Sen değil misin ?
- haksızlık bu
+ senin yüreğin bu haksızlığı kabul etti daisy. Bırak beni artık.
- Ben seni tutmuyorum Yamaç seni tutan ben değilim
+ bu hayat ikimize de cehennem olacak avukat
- öyle ya da böyle cehennem olacak
+ ihanet edemem
- Bende
( ikimizinde gözleri dolmuştu )
bırak o zaman beni gideyim bu evde bu şekilde olmaz yamaç
( dudaklarını büzüp bütün yüzümü inceledi.)
- son 1 hafta daha yanımdasın sonra sonsuza kadar yoksun yokuz.
+ zavallısın sen başka kadınların koynunda başka bir teni hayal ediyorsun. Şu halimize bak daha açık açık konuşamıyoruz bile. Üstü kapalı hissettiğimiz şeylerin yanlışlığını tartışıyoruz. ( kendini bana bastırıyor du. Bacaklarımı iki yana ayırıp arasına yerleşti. )
+ duymak mı istiyorsun ?
- evet Allahın cezası duymak istiyorum +aslında seni buradan sağ çıkarmak istemiyorum çünkü biliyorum benim olamazsın ama onun da olma istiyorum.
- Ben bir eşya değilim
+ sen burağa aitsin daisy bedenin ona ait
( gözlerim dolmuştu) kardeşime ait olan bir bedene sahip olamam.
- neden buradayım o zaman yamaç
+ çünkü acı çekiyorum seni görmediğim dokunmadığım her dakika acı çekiyorum. Daisy kafama sıkmayı bile düşündüm ben. Bu bile benim için bir yol ama sen o yolda yoksun.
- biz olamayız bende biliyorum ama bu şekilde bende acı çekiyorum.
+ keşke seni başka şartlarda tanısaydım. O zaman tüm dünyayı ateşe verir yine de yanıma alırdım. Ama kardeşim var arada o dünyayı yine yakarım yakmasına da
- kardeşine ihanet edemezsin
+ edemem daisy
(Üzerimden onu itip ayağa kalktım)
- biliyor musun ? Ben dün burağa evlenmek istemediğimi söyleyecektim az kalsın bunu yapacaktım ama görüyorum ki sen buna değmezsin. Burak uyanır uyanmaz beni ona teslim edeceksin. Bir hafta filan yok Yamaç sırf sen acı çekme diye ben ölemem.
( başı ile onayladı beni. )
+ sen yaşa daisy ben ikimiz yerine de ölürüm. ( ayağa kalkıp odadan çıkmıştı. Ağlamaya başlamıştım bende ikimiz de acı çekiyorduk ama o mantıklı taraftı. Kardeşine bunu yapamayacağını biliyordu. Asansöre binip odama geçtim. Üzerimi değiştirip saçlarımı tepeden topladık tan sonra yeniden salona inmiştim. Gözlerimi ağlamaktan şişmiş artık açamaz hale gelmiştim. Yamaç koltukta oturmuş viski içerken karşısına dikildim)
- burağa götür beni
+ çok alkol aldım olmaz
- adamlarına söyle onlar götürsün
( yamaç ayağa kalkıp viski bardağını fırlatınca duvarda bin parçaya bölünmüstü. Boğazımdan tutup beni kendine çekti)
+ zorlama
- bırak beni
+ beni kışkırtma daisy
- Ben bir şey yapmıyorum. Sadece burağı görmek istiyorum.
+ göremezsin
- izin istediğimi hatırlamıyorum
+ daisy hayatını sikerim senin yaparım bunu ne bana yar olursun ne de ona bundan çok zevk alırım ayrıca.
- yap o zaman seni tutan ne ?
( dudaklarını dudaklarıma bastırdı bu defa , çok yumuşaktı konuşmaya başladığı an dudaklarım onun tarafından okşanıyordu)
+ benim ânım ânımı tutmaz. Aşkıma çok güvenme. Seni öldürmem anlık kıskançlık krizime bakar. Ve ben çok kıskanç bir adamım daisy. Ben bir şey bana ait diyorsam o şey bana aittir. Kimse ona dokunamaz.
- ne mutlu ki senin de söylediğin gibi Ben burağa aitim. ( çenemden son gücüyle sıkıp kendine daha da fazla bastırmış tı )
+ beni sınama
- Sen söyledin bunu
+ sen tekrar edemezsin
- ederim beni bastırabildiğin o ucubeler ile karıştırma öleceğimi bilsem yapacağım dan geri kalmam.
- aferin sana ölünce dik gömerim seni artık
+ zahmet olacak
( beni kendinden itip başıyla onayladı )
- benim gibi bir adama basit korkak bir kadın yakışmazdı zaten uğraştır beni kendine daha çok aşık et etki burağı karşıma aldığım zaman elim titremesin.
+ senin şu an bile titremez elin sen kendini kandırıyorsun. Bu acının sebebi korku yamaç. Burağın tamamen bana sahip olmasından korkuyorsun. Kendine hakim olmaya çalışıyor olamayacağını anladığın da da hırçınlaşıyorsun
- daisy
+ sen de biliyorsun ki artık benim için yapabileceklerinin sınırı yok sen bana kör kütük aşıksın yamaç
- Sen değil misin ?
+ benim korkak adamlarla işim olmaz
- Ben mi korkağım
+ evet sen korkaksın
- burağı dün ben vurdur dum.
+ ne ?
- duydun işte , ayrıca vuran adam talimatımı yanlış uyguladığı için dün gece sen mışıl mışıl uyurken onu da öldür düm.
+ hayır yapmadın
- evet yaptım. Ama plan da senin o arabadan inmiş olman vardı. Yanlış zaman yanlış hamle hayatına mâl oldu.
+ sen sen korkunç bir adamsın
- öncelikle anlaman gereken ben korkak değilim sadece sabırlıyım. Bir ülke ayağımın altında daisy ben buraya cahil cesaretiyle gelmedim. Sabır plan bekleyiş. Ben hep böyleydim. Sen sadece buz dağının görünen tarafı ile ilgileniyorsun. Sözlerime çok güveniyor beni sınadıkça sınıyorsun. Ama sana kötü haber avukat seni şu an içimde öldürmeye çalışıyorum. eğer bunu yapamazsam ve sensizliğe tahammül edemeyecek olursam çok kan akar. Kendimi bildiğim için olabildiğine durduruyorum bu durmuş halim tabi. Beni sınama yanıma gelmen için bir kurşun yeterli olacak her zaman. Bunu o küçük beynine sok. Ve benden nefret et daisy nefret et ki gözümde bu kadar ulaşılmaz hale gelme. Çünkü bu durum beni oldukça azdırıyor. Şimdi acı çekme sırası sende. Seni içim de öldürebilirsem eğer benim için sıradan bir heves olarak kalacaksın bunun korkusu ile yaşa daisy.
+ ben senin damarın da akan kanım yamaç benden asla vazgeçemeyeceksin ama dur Burak kalksın beni koynuna al-( sözüm boğazım da ki el ve sırtımın çarptığı duvar ile kesilmişti)
- siiiiiii hayır hayır o kadar uzun boylu değil kelimelerine dikkat et senin geçmişini sikerim duydun mu beni
(Ellerini boğazımdan çekip ona tokat attım. İşaret parmağım havalanırken titreyen sesimi kontrol altına almaya çalışıyordum.)
+ sen beni ittin ama bil ben de sana asla tutunmayacağım. Paçana yapışıp aşk dilenmeyeceğim bende seni unutacağım yamaç Baykam hodri meydan önce kim unutursa o mutlu olur geriye kalana yazık olacak ama hakeden bu hayatı yaşayacak!