(Gözlerimi devirip odama çıkmak için yanından geçiyordum ki bir adım ile önüme geçmişti. Gömleğinin yakasını düzeltirken karşı duvara bakıyor benimle göz göze asla gelmiyordu. )
- çekil
( gözleri gözlerim ile nihayet buluştuğunda uzun uzun baktı bana. Her geçen saniye daha da yumuşuyordu bakışları. )
+ birazdan abim gelecek iş konuşacağız. Merhaba demek istersen haberin olsun. ( halbuki ben onu tek çocuk sanıyordum)
-abin de mafya mı
+ evet
- istemem sağol
+ tamam çık odana dinlen o zaman
( arkadan gelen Tuana ile konuşmamız bitmişti)
- efendim babanız geldi
( yamaç kızın yanağından bir makas alıp )
+ teşekkür ederim güzellik
( dedi. Kızın gözlerinde umut tohumları yeşermişti. Mutluluktan ölecekti resmen . Çok sinirlenmiştim. Sakin ol daisy inat savaşına döndü bu unutma ve Sakin ol. Yamaç kapıya doğru ilerlerken ) ha Tuana
- e emredin yamaç bey
+ akşam boş musun ?
( nee ? Ne demek boş musun? Yamaçı şu an öldürebilir dim. Sinirim bozulmuş gülmeye başlamıştım. Tuana önce bana baktı sonra yamaça döndü )
- emriniz deyim efendim.
+ güzel dışarı çıkacağız ona göre hazırlan
( yamaç kapıya abisini karşılamaya gitmişti. Tuana bana uzunca bakıp gözlerine bir acı yerleştirdi. )
- daisy hanım yamaç beyi bana layık görmemenizi anlıyorum
( kendimi çok kötü hissetmiştim. Onun kalbini kırmıştı bakışlarım ama konu o değildi. Yamaç tı)
+ Tuana hayır
- özür dilerim burada yardımcı olarak çalışıyorum evet ama ben 3 üniversite bitirdim. Ana mesleğim Genel cerrahi . Yamaç bey yanında aşağısını çalıştırmaz. Kapıda gördüğünüz adamların hepsi hatrı sayılır üniversitelerden mezun kimseler ayrıca bir çoğu ile de meslektaşsınız. Rica ediyorum konuma göre değerlendirme yapmayın.
+ hayır Tuana ben özür dilerim sana böyle hissettirmek değildi amacım. Sen çok güzel bir kadınsın ayrıca. Benim yamaç ile başka bir meselem var. Senden çok bağımsız olaylar dönüyor. Şu an bu kararı vermesine sinirlendim sadece. Aklına yanlış bir durum da gelmesin konu Burak.
- anladım efendim
+ be ben sizin Olmanızı isterim neden olmasın ( kalbim bu iki yüzlülüğümü inkar etmek için sancılanmıştı)
- Ben yamaç beye aşığım daisy hanım. Olmamız yada olmamamız mühim değil. Burada onun nefesinin altında olmak bile benim için yaşam kaynağı.
+ anladım tekrar özür dilerim Tuana
- rica ederim efendim
( kız yanımdan gittiğin de şoka girmiştim. Bir çırpıda söylemişti yamaça olan aşkını. Benden daha cesurdu doğrusu. Ama yamaç ile bugün çıkamayacaktı çünkü Ben bugün burağı sırf o istedi diye Görememiştim. Misilleme yapma zamanı! Hızlıca odama çıkıp suyu açtım. Duş işini halledip odaya döndükten sonra üzerime bordo kısa dar ve dekolteli bir gecelik giymiştim. Saçlarımı havalandırıp aşağı indim evde ses seda yoktu abisi gitmişti sanırım. Yamaç Bir elinde Telefon diğerinde elma hem yiyor hem konuşarak mutfaktan çıkıyordu ki bana bakması ile telefonu yere düşürmüştü. Öksürük ler içinde bana bakıyor göz damarları şişiyor du. Ellerimi bağdaş yapıp başımı yana yatırdım)
- hadi inşallah bu defa ölüyorsun
( yamaç daha da şiddetli öksürürken siniri yüzünden kendini bir türlü toparlayamıyordu. İçeriden Tuana koşarak ona bir bardak su getirip içirdi. Bardağı yamaç tan alıp onu ayağa kaldırmış tı ki oda Beni gördüğün de gözleri yuvalarını zorladı. Hiç kimseden korkum yoktu şu an yamaç bu kızla dışarı çıkamayacaktı. Tuanayı kenara itip üzerime doğru ağır ağır yürümeye başladı. )
+ Ne lan bu halin yine
- hiç film izliyecektim yamaç ABİ siz gidince odam da sıkılırım.
+ bununla mı izleyeceksin
- neyle izleyeyim ?
( dişlerini gıcırdatmaya başlamıştı )
+ böyle gezemez sin
- neden ?
+ kapıda binlerce adam var burası avukat babanın huzur dolu evi değil baskın olur çatışma çıkar evi adamlar basar
- sorun burada gecelik mi olur yani ?
+ bu gecelik ile seni tek Allahın kulu görürse ölüm sana kurtuluş olur
- söyle girmesinler o zaman
+ daisy siktir git üzerini değiştir
- yapamam rahatım böyle
+ daisy beni zorlama
- Tuana sen neden hazır değilsin dışarı çıkacaksınız ya yamaç abimle
( yamaç sinsice gülümsemişti başını tuanaya çevirip )