2

202 5 0
                                    

Gece çok güzel geçiyor.  Burak ile çok mutluyum ...
Tebrikleri kabul ettikten sonra yeniden oturduk. Burak tek elini bacağına koyup sakalı ile oynamaya başladı. Boğazını temizleyip yeniden dikkatleri üzerine çektikten sonra söze girdi.
+ efendim müsaade ederseniz bu hafta düğünü yapmak istiyorum.
( babam başını bana çevirip  sorgularcasına gözlerime baktı daha sonra tekrar burağa bakıp )
- çok hızlı olmaz oğlum ?
+ araya giren zaman sadece vakit kaybı ben çok uzun zamandır bekliyorum kızınızı
- hazırlık işleri yetişmez o açıdan söyledim
+ hazırlıkları dert etmeyin bunun için size yardımcılar göndereceğim
( tamam çok mutluyum ama bu kadar hızlı evlenme fikri aklımda yok ki havalanan kaşlarım ile burağa baka kaldım)
- canım biraz gelir misin ?
+ otur ( gözleri benimle bulustuğunda  sert bir şekilde uyardı beni )  sözümü kesme ( diye eklerken babama yeniden döndü) bu hafta sonu düğünü yapalım
- peki madem öyle  uzatmanın manası yok haklısın
( gözlerimi kapatmıştım hüzünle iyi de ben şu an bunun için hazır değilim ki. Nişanlanmaya bile zor ikna olmuşken alelacele evlenmek istemiyorum. Ama Burak kararı verdi. Artık ne söylesem tesiri olmaz. Aileler düğün hakkında heyecan için de konuşmalara başladı. Usulca yerimden kalkıp boş bardakları topladım ve mutfağa geçtim. Bardakları tezgaha bırakıp uzun uzun düşünmeye başladım. Burak ile ilgili söylemediğim bir şey daha var sizlere ciddi bir alkol probleminin yanı sıra madde kullanıyor. İçinde ki canavar sürekli tetiklenmeyi beklerken can alması ani bir sinir harbine bakıyor arkamdan belime dolanan ellerle kendime gelip başımı burağa döndüm )
+ çok acele ediyorsun
- hayır sadece artık seninle uyanmak istiyorum. Yıllardır hayalini kurduğum kadına sahip olmanın nesi kötü
+ Burak korkularım var
- hımm mesela neyden korkuyorsun ( gözleri baygın baygın bakıyordu şu an )
+ saçmalama dur
- hafta sonu Baykam olacak soyadın artık benden kaçamazsın ( elleri ile Elbisemin altından kalçama ulaşmıştı )
+ Burak yalvarırım biri görecek
- benim için sorun yok
( belimden kavrayıp tezgaha yaslamıştı bedenimi. Tüm sertliğini hissediyordum kadınlığımın üzerinde)
+ Burakkk ( inliyordum  her ne kadar biri görecek diye korksamda kendimi durduramıyordum)
- adımı zikret küçük kızım  sana yaşamadığın her zevki dibine kadar yaşatacağım seni kendim için büyüteceğim
( parmakları kilodumun üzerinden içine doğru yaklaşıyor du. Dur demek istiyordum ama bu zevk tüm bedenimi ele geçirmişti. Uzun uzun keşif yaptı başımı zevkle geriye atarken boynundan tuttum bu hareketim onun için son damlaydı. Saçımdan tutup gözlerime baktı. Acı ile karışık zevk vermişti bu bana. ) benim olma vaktin geldi.
+ ne ?
( tuttuğu kolumdan odama doğru  çekiştirmeye başlamıştı beni.) Burak dur burada  olmaz  ( merdivenlerde durup uzun uzun öfke ile gözlerime bakarken dudaklarını yaladı)
- biliyor musun zerre sikimde değil ben nerede istersem orada olacak. ( yeniden çekiştiriliyordum şu an Nihayet odama geldiğimizde beni kapıya yaslayıp en sert haliyle sevismeye başladık ellerimi nereye koyacağımı bilemez halde sadece karşılık veriyordum kavradığı çenemi kendine doğru çekip kızaran göz damarları ile uzunca süzdü beni ) senin dudaklarından içeceğim içkimi öyle şeyler yapacağım ki sana benimle  evlendiğin güne lanet edeceksin. ( bu sözleri beni azdırıyor du bu defa ben yapıştım dudaklarına. Düğmelerinin hepsini kopararak gömleğinden kurtuldum aynı sertlik ile Elbisemi çıkarmıştı oda. Buradan dönüşü yoktu. Aileler aşağıda bizi beklerken biz tutkuyu dibine kadar yaşıyorduk. Pantolonundan kurtulduğunda çıplak bedenini uzun uzun izledim. Sen nesin be adam. Bu vücut bir insana ait olamazdı. Diğer tüm insanlara haksızlıktı senin var oluşun. ) içine nasıl alacağını mı düşünüyorsun çıplak bedenimi kendine çekip birleştirdi) korkma tecrübesiz bir adam değilim sana zevkten başka hiç bir duygu yaşatmam. Kendini bana bırak ( tüm bedenimde gezinen elleri ve dudakları ile beni usulca yatağa yatırdı. Sadece zevk almamı sağlıyordu şu an. Altında kıvranırken yorgun sesimle )
+ içime gir ! ( diyebildim  eline tükürüp penisine sürdü bu hareketi benim için son raddey di. ) hızlı ol Burak
- sakin ol yoksa canını yakarım ben sakin sevişmeye alışkın bir adam değilim
( tuttuğum boynu ile kendime çekip dudaklarına yapıştım. Isırıyor canını
yakıyordum. ) bunu sen istedin ( içime köklemiş beynimde şimşekler çaktırmıştı tam bu esnada da bağırmamam için elleri ile de ağzımı kapatmıştı. Şu an zevkten ölüyordum ) çok bekledim seni çok kıvran altımda daisy acı çek
+ dur yalvarırım ( git gelleri başlamıştı hareketleri öyle sertti ki artık dayanamıyordum) Burak dur
- yalvar bana
+ yalvarırım dur ( acı yerini zevke bırakmıştı sırtına tırnaklarım ile kendi haritamı çiziyordum. Zevkin en doruk noktasında gezerken merdivenlerden yükselen sesler ile onu üzerim den itmiştim. Öfkeden çıldırmak üzereydi)
- Ne yapıyorsun lan sen ! ( öyle bağırmıştı ki duvarlar da  sesi  yankılanmıştı elimle ağzını kapatıp sesleri ona da duyurmaya çalıştım)
+ Yukarı çıkıyorlar
( Burak apar topar üzerimden kalkıp yerden Elbisemi bana uzattı. O bu esnada  pantolonunu giyerken bende Elbisemi giymiştim. Ani bir kapı açılması ile dağınık saçlarımız ve üzeri tamamen çıplak bir Burak  ile karşı karşıya kalmıştı ailelerimiz. Babamın yüzüne bakamıyordum gözlerimi sım sıkı kapatıp burağın arkasına saklandım. Burağın tüm bedeni öfke içinde titremeye başladı. )
- destursuz odaya niye giriyorsunuz siz ? ( babam burağı duymazdan gelerek sinirli bir ses tonuyla )
+ bu ne hal  daisy
- baba ben ( Burağın kükreyen sesi kesmişti sözümü)
+ size bir şey sordum ziya bey!
- kusura bakma Burak kızımın tanışma günınde seninle sevişeceğini  düşünemedim
+ destur An lan sen ne biçim konuşuyorsun.
- Burak ( yalvarışla bakıyordum ona )
+ ne oluyor hayırdır? ( sorgulayan sesi ile yamaç abi gelmişti bizi görünce boyun damarları gerilmisti.) Siz ne yapıyorsunuz bura da lan ( Burak derin bir nefes alıp gözlerini kapattı )
- abi biz
+ siz ne oğlum ne bu saçmalık! Kızı istemeye geldiğimiz evde ne bu rezalet ( öyle bağırıyordu ki bu adamın sesi kaç desibel di merak etmiştim doğrusu.  Sus daisy konu şu an bu mu gerçekten. İç sesim  beni uyardığında gözlerimi tekrar kapattım)
+ abi yanlış anladınız
- Burak saçmalama sikerim belanı. ( gözlerimi yeniden açtığımda yamaç abiyle göz göze gelmiştim. En tepeden bakıyordu bana gözlerinde ki nefret bile bizi burada öldürmeye yeterdi. ) 
+ bu bozuldu yamaç bey oğlunuza bunu anlatırsınız. ( babam dı bunu söyleyen burağa korkudan bakamıyordum)
- Ulan sen kimsin bana ait olanı benden alıyorsun it ( Burak öfke ile babama doğru yürümeye başlamıştı ki kolundan tutup önüne geçtim. )
+ Burak Burak yalvarırım dur Burak nolur korkuyorum
- ulan senin gelmişini geçmişini sikerim bunu söylemeye nasıl cesaret edersin
( babama utançtan bakamaz hale gelmiştim. Yamaç abi burağın yanına gelip  . )
+ sakin ol oğlum ( diyebildi. Burak yamaç abiye çok saygı duyuyordu. Ama o çizgi onda geçildiği zaman gözü hiç bir şey görmezdi bunu yamac abi de biliyordu )
- Bana bak lan gerekirse  değil seni yedi sülaleni gebertirim
+ oğlum kimse biz den biz istemedikçe bir şey alamaz. Öfken yersiz bırak konuşsun oda bir baba sonuçta.
- Beni kimse benimle sınayamaz abi !
Daisy benim ne kadar sabrettim ne kadar çok bekledim uğruna nelerden vazgeçtim hala da geçiyorum biliyorsun. Evet o artık hem ruhen hem bedenen sadece bana ait ama ben bunun için çok bedel ödedim.
+ siz kimsiniz benim evimde bana böyle konuşuyorsunuz ( babam öfkelenmişti)
- ulan avukat biraz beyin yorsan soyadımız dan kim olduğumuzu çoktan anlamış olurdun. ( babam kıstığı gözleri ile hafızasını yokladı. Bulamıyordu belli ki )
+ BAYKAM ? ( Sesli bir şekilde sormuştu kendine bunu ) Baykam? ( göz bebekleri büyüdüğü an hatırladığını anladım. Allah'ımmm her şey boka sardı. ) hayır hayır siz o aileden olamazsınız ( sağa sola bakarak öfke ile gülümsemeye başladı ) benim kızımın asla böyle adamlarla işi olmaz
- bence sen artık konuşma amca hatırladın artık bizi uzatma
+ yamaç Baykam sen kaç avukatın ölümüne sebep oldun
- heh tamam hatırladığına şimdi emin oldum evet o benim
+ daisy buraya gel yanıma gel kızım. Bu adamlar mafya. Bu yamaç dediğin adam yer altının tek varisi. Benim yaşım kadar bu adamın mahkeme görmüşlüğü var. Kızım kendine gel sende bir avukatsın.
- daisy buradan bir adım sana gelemez
+ yamaç bey çekilin polis çağırmak zorunda kalırım bakın bunu istemiyorum
( yamaç abi cebinden telefonunu çıkarıp babama doğru attı. )
- emniyet müdürünün numarası içinde direkt onu ara ( tekrar bize dönüp) toparlanın gidiyoruz ( dedi. Başımı yerden kaldırıp yamaç abiye baktım. )
+ be ben gelemem abi
( Burak sertçe bana dönüp çenemi kavradı  gözlerinde ki damarlar çatlamış morarmıştı)
- Ne demek lan gelemem ( burun kenarları seğiriyordu )
+ Burak sakin ol. Böyle olmaz anlamıyorsunuz
( yamaç abi burağın elini çenemden çekip bana daha yakından baktı. )
- hazırlan dedim sana ( hecelemişti korkuyordum. )
+ lütfen
- Burak herkesi dışarı çıkar sen sakinleş Gelin hanım anlamadı beni bende ona durumu anlatayım
( Burak yamaç abinin dediğini yapıp herkesi odadan zorla çıkardı ) babanı öldürmemi ister misin daisy ?
( dolan gözlerim ve titreyen dudaklarımla ona bakıyordum)
+ yamaç abi
- daisy zor bir gün geçiriyorum. Eğer bugün bizimle gelmezsen ki böyle bir ihtimal asla yok Burak zaten yedi sülaleni aynı mezara koyacak tabi bende  kardeşimin elini kana bulamasını istemediğim için de bugün ben buradan seni çıkarmak için babanı öldürürüm yaparım daisy başka bir konu için zaten yeterince gerginim bu benim ilk cinayetim de son cinayetim de olmaz biliyorsun. Artık burada kalamazsın mümkün değil bu.
+ neden gözünüz dönüyor babam haksız değil ki yamaç abi bir kaç gün belki öfkesi gecer ( daha da daha da girmişti dibime.
Nazikçe çenemden tutup dudaklarıma doğru eğildi. Nefeslerimiz birbirine karışıyor du. )
- babanın çok arkadaşını gömdüm ben daisy. Çok avukatın hakimin kanı elimde. Senin baban benim yaptığım çoğu işi biliyor. Yani gelmek zorundasın. Anlamıyorsun ufaklık kan akar 
+ bir daha yüzüme bakmaz babam
- ölünce de yüzüne bakamaz en azından nefes alsın bunu bil. Hadi ( kaşının tekini havalandırıp kapıyı gösterdi bana başımla onaylayıp kapıdan çıkmıştım. Burak hariç herkes karşımdaydı ) Burak nerede amca ?
+ aşağı gönderdim herkes gerildi yamaç. Kızımızın babası da haksız değil. ( babası babama dönüp uzunca baktı. ) bakın ziya bey çocuklar hafta sonu için evlenme kararı almıştı zaten bu bir hata evet ama onlar yetişkin insanlar gel yokuşa sürme seninde rızan olsun gelinin de başı eğilmesin.
( babam geri adım attıklarını düşünüp daha da yükselmişti )
- bu kızın size ölüsünü bile vermem uzatmanın manası nedir celal bey
+ anlatamadım sanırım bakın benim oğlum ruh hastası ziya bey bu evi başınıza yıkar yedi göbeğinizi bir gece de aynı mezara sokar yine de bu gece bu kızı alır ben isterim ki güzellikle olsun.
( babam boğazını temizleyip bana baktı )
- gidersen bir daha yüzümüzü göremezsin daisy kalmak istersen de canım pahasına korurum seni
+ daisy yürü ( yamaç abiydi bu gözlerimi kapatıp başımla onayladım. Tek kelime edemezdim artık. Yamaç abi arkada ben önde yürümeye başlamıştık)

KARŞILIKSIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin