4

138 3 0
                                    

(Gün ışığı ile açmıştım gözlerimi. Saat kaç olmuştu acaba. Huzursuzca doğruldum yatağımdan başım inanılmaz ağrıyordu dün çok içmiştim. Alkol oldum olası çok  etkilemiştir beni zaten. Ayağa kalkıp üstümü düzelttim. Elbisemi yamaç abinin odasında unutmuştum. Onu oradan alıp giyinmeliydim tüm gün evde böyle gezemezdim.  saçlarımı da havalandırıp odadan çıktım. Yamaç abi uyanmışmıydı acaba. Uyanmadı ise  de sessizce alıp çıkardım ne de olsa. Asansöre geçip 4 e bastım. Tek kat olduğu için nihayetinde asansör direkt odaya açılmıştı. Parmak uçlarım da yürüyerek yatağın karşısında durmuştum. Bu ne heybet ! Yüz üstü yatmış kollarını yastığının altına sokmuştu. Sırtında ki tüm kaslar en şiş haliyle karşımda seyir edilmek için sergineliyordu. Odada çalan sabit telefon ile ne yapacağımı şaşırmış halde öylece kala kalmıştım. Yamaç abi biraz hareketlendikten sonra yataktan doğruluğu an göz göze gelmiştik. Açıklama arıyordu yüzümde ama bende bir açıklama yoktu. Gözlerini gözlerimden ayırmadan telefonu açtı kısacık dinleyip yeniden kapattı. )
+ günaydın
- Gü ( boğazımı temizledim ) günaydın abi ben bak yanlış anlama lütfen Elbisemi şey
( geveliyordum. Oda bundan keyif alarak beni izliyordu ) neden gülüyorsun? ( tatlı bir sinir harbi gelmişti bana da  )
+ yoo gülmedim
- gülüyorsun hala gülüyorsun
+ saçmalama dinliyorum seni anlat
- Elbisemi almak için geldim
+ kadınlar on dakika önce odana girmişler ve tüm evde seni aramışlar on dakikadır neden alamadın elbiseni ?
( yüzüm yanıyordu. )
- be ben ben ayılamadım çok içmişim dün tam kusacaktım sakinleşmek için biraz bekledim. ( mükemmel yalan kusursuz bir senaryo harikasın daisy )
+ anladım git giy elbiseni nişanlın gelmek üzeredir. Belki de gelmiştir
- gelmiş olsaydı evde olması gerekmiyor muydu ?
+ hayır öyle bir emir vermedim geldiyse de kapıda bekliyordur nişanlını bekletme hadi giyin
- bence de beklemesin bende çok özledim onu
( gereksiz bir çıkıştı bu ne gerek vardı şimdi bu detaya !)
+ iyi ya kavuşun hızlıca git hazırlan dikilme karşımda
( öfkelenmiş miydi o şimdi?)
- dikilmiyorum ki sözünün bitmesini bekliyorum
( yorganı üzerinden fırlatıp ayağa kalktı iyice yaklaştı  karşısında küçücük kalmıştım dudak kenarları seğiriyordu) sen niye sinirlendin ki şimdi ( aşağıdan yukarıya beni kısa bir süzüp başını sağa doğru  çekti)
+ sinirli değilim
- sinirlisin 
+ değilim dedim sana
- bunu seğiren dudak kenarlarına anlat. ( tam yanından geçecektim ki kolumdan tutup beni yeniden önüne çekti iyice yaklaşıp kısılan gözleri ile bana baktı)
+ her şeyi üstüne alma ufaklık kendini bu kadar önemseme. Dakikalardır ben uyuyorken Odam da durmana sinirlendim.
- odan da ne yaptığımı düşündün ki
+ bunu bilmek istemezsin
( nefeslerimiz birbirine karışıyor du. Uzun uzun baktı inceledi. Boğazımı temizleyip başımı çevirdim)
- ha haklısın bilmek istemiyorum
( başını sağ sola sallayıp gülümsedi)
+ git giyin ben aşağı iniyorum
- böyle mi ?
( üstüne bakıp dudaklarını yukarı doğru büzdü)
+ ne var ?
- üstün çıplak
+ ee yani ?
- neyse tamam sen bilirsin
+ git elbiseni giy ufaklık hadi
( giyinme odasına girip üzerimde ki pijama dan kurtuldum yeniden elbiseyi giydiğim de fermuarı zor da olsa çektim. Giyinme odasında isim bittiğinde asansöre geçip 0 a bastım. Burak gelmiş miydi acaba ? Diye düşünürken duran asansör ile bir terslik olduğunu inince anlamıştım. Burası dün ki giriş değildi? Bir kaç adım atıp karşıma çıkan devasa kapı ile şaşkınca baka kalmıştım. En alt katta idim sanırım. Bu kapının ardında ne vardı acaba ?  yaklaşıp kapıyı açtığım an yüzüme sıcak kan kokusu çarpmıştı. Karanlığında ötesinde idi hiç bir şey göremiyordum.  Allah'ımmm kusacaktım. Elimi ağzıma götürüp Öğürme mi durdurmaya çalışırken merakıma yenik düşüp ellerimle ışık aramaya başladım. Keşke aramasaydım loş ışık yandığı an karşım da  ellerinden tavana asılmış ağzı bağlı dayaktan yüzü gözü görünmeyen bir adam belirmişti. Yerler de kurumuş kan lekeleri duvarlar da envayi çeşit işkence aletleri ...

KARŞILIKSIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin