(Nefes nefese odama gelmiştim nihayet. Kapımı kilitleyip ardından Yatağıma girdim ve gözlerimi kapattım. Hiç bir şey duymak bilmek istemiyordum artık. Kapı nın kulpu aşağı yukarı çekiştirilince yamaçın geldiğini anlamam çok ta zor olmadı. )
- daisy kapıyı açar mısın?
( sessizce gitmesini bekleyecektim. İşleri sarpa sarmıştım işte. Ama sizden olmaz bunu ne zaman anlayacaksın daisy. Bu imkansızın ötesinde bir aşk) beni duyuyorsun biliyorum sana kızgın değilim. Bu aşk bizim daisy yaşayamasakta bizim. Artık sesimiz daha yüksek çıkıyor çünkü biz de ipler koptu. Bu aşk bizi esir aldı. ( yatakta doğrulmuş bacaklarımı kendime çekip ağlamaya başlamıştım ) nişanlın yani kardeşim uyandı durumu gayet iyi. Bir kaç güne çıkacak. Ait olduğun yere döneceksin. Bense burada senin hayalin ile çürüyüp gideceğim. Gel yapma aç kapıyı son günlerimiz de huzur içinde uyumama izin ver.
( usulca ayaklanıp kapının kilidini açtım. Yamaç Karşımda dizlerinin üzerine çökmüş elinde viski hem içiyor ağlıyordu. Bende yanına oturup elinde ki viski sinden koca bir yudum aldım. Etrafa bakıp başımı önüme eğdim. )
+ daha önce hiç aşık olmadın mı? ( ona baktığım da başını olumsuz yönde salladı)
- oldum. Hemde köpek gibi aşık oldum
+ kime ne oldu kıza
- sanane daisy ( dudak kenarı seğirirken bu tutumu beni ürkütmüştü)
+ be ben özür dilerim
- dileme bir daha da sorma.
+ hıhı
- Sen peki sen oldun mu( hem içiyor hem konuşuyorduk. zoraki bir tebessüm edip Kaşımın tekini kaldırdım) +hayatıma daha önce kimse girmedi. İlk sevgilim Burak.
- Burak çok yorucu bir adam küçükken de öyleydi.
+ fazlasıyla
- onda seni çeken ne olmuştu
+ çok düşünceli olması sanırım. Aşk değildi bende ki zaten
- dur bak ( cebinden telefonunu çıkarıp birini aradı) Tuana Daisy nin odasına içki ve fotoğraf albümünü getir. ( yeniden kapatmıştı)
+ kız her şeyi biliyor
( büyük kahkahalar eşiğinde gülmüştük)
- evet
+ çalışmaya devam edecek mi
- benim evim de olan biteni kimseye anlatamazlar.
( Tuana yanımıza elinde iki tane büyük viski ve koca bir albümle gelmişti. Yanımıza içkileri ve albümü bırakıp gitti. Yamaç ve ben Bir yandan içmeye devam ederken diğer yandan da albümü incelemeye başlamıştık çok tatlı esmer çekik gözlü küçücük bir çocuk gösterdi önce)
+ bak bu Burak inanılmaz haylaz dı. Yengem her gün isyan bayrakları açar ona bir şey olacak diye gözünün önün den ayırmaz dı.
- bu kim ? ( dedim yanında duran kıza parmağımı koyarak )
+ ha bu yengemin yeğeni burakla çok iyi arkadaşlardı.
- çok tatlılar
( sayfayı çevirdiğinde sarışın yeşil gözlü keskin bakışlı bir çocuk görmüştüm. Bu yamac tı. O zaman bile duruşunda asalet varmış doğrusu )
+ bu da ben burdayım 8 yaşında filanım. Babam ilk elime silah verdiğinde de 13 yaşındaydım. İlk cinayeti mi 15 yaşında işledim.
- 15 mi
+ hıhı
- kaç yıl ceza aldın ?
+ cezalar sıradan insanlar için dir daisy. Ben ifade bile vermedim.
( sayfa sayfa geçiyor yamaç anlatıyor o Anlattıkça sarhoş oluyorduk. Fotoğraf albümü bitmişti. Uzunca gözlerine bakıp derin bir iç çektim. )
- biz ? ( sözümü yarı da kesmiş gözleri dolmuştu)
+ biz diye bir şey yok avukat
- biliyorum
+ aşkımız büyük çok büyük hemde , öyle ki uğruna dökülecek her damla kan helal bana. Ama biz diye bir şey yok olamaz daisy.
- biz bir olamadıktan sonra aşkın ne önemi var
+daisy bu aşkın laneti ( boğazını temizledi ağlamaklı olurken ) yani bize kesilen ceza bu biz seninle yan yana gelemeyiz. Bu Aşk kafama sıktırır bir köşe de belki ama
- ama ( derin derin bakıyordum gözlerine. Başını bir kez olumsuz anlamda sallayıp yutkun du )
+ ama bizden olmaz gülüm
- korkuyorsun sadece
+ önümde uzun kor alev yolu. Sen sanıyorsun ki ateşin yüksekliğin den dir korkum ama çıplak ayağımı görmüyorsun daisy kucağımda taşıdığım dibi delik benzin bidonu nu görmüyorsun.
- Sana karşıdan baktığımı düşünüyorsun yamaç ama ben de yanında o ateşe yürüyorum , sen sadece dibi delik olan benzin bidonu taşırken benim üstüm başım ıslak ben bastığım an alev alacağım bunu görüyorum ama bak korkmuyorum elimde değil anlamıyorsun korkamıyorum. Sen varsın çünkü yamaç buradasın. Gerçek bu lütfen gör. bir aşk acısı ki kalbimi söküyor azap çekiyorum Arafta kalmış bir ruh. Tanrısına kavuşmak için çırpınıyor yalvarıyor ama karanlıkta en dipte .
( yamaç yorgun bakışlarını gözlerim den asla ayırmadan dinliyordu beni. Yutkun du derin bir nefes alırken)
+ söyleyeceklerimi bir kez daha tekrar etmeyeceğim. Sana aşığım ( gözlerini kapattı derin bir nefes alıp yeniden açtığın da bir damla yaş süzülmüştü yanağından) köpek gibi aşığım daisy. İlk gördüğüm an dan itibaren gecem sen gündüzüm sensin deliriyorum sana tapıyorum hatta. ( gözleri kanlanmıştı. Ama Umutlanıyordum işte her sözü her kelimesine bin ümit tohumu ekiyor dum . ) ama olmaz ( duruşu dikleşmiş bakışları keskinleşmişti)
- Ne demek olmaz yamaç
+ tekrar ettirme
- yamaç neden olmasın ayrılırım buraktan çıkarım hayatından sıfırdan bir hayat kurarız sen ben ve ilerde olacak çocuklarımız
+ daisy yeter
- susamam yamaç ben sussam beynim susmuyor hayaller kuruyorum senin yanında senin evinde senin koynunda
( yamacın gözleri parlarken bakışları parmağım da ki yüzüğe indi. Hayal kuruyordu belli ki yüzünde bir tebessüm yeşerirken göz yaşlarına savunmasızca teslim oldu. )
+ bir kızımız olur du sana benzerdi. Küçücük elleriyle boynuma sarılırdı. Ama Ben en çok seni severdim daisy.
- belki de bir oğlumuz
+ e evet belki de
- senin kadar güçlü ve yakışıklı keskin bakışlı ama bende en çok seni severdim yamaç yalvarırım gidelim yamaç sana yalvarıyorum gidelim
( kızaran gözleri ile etrafa bakarken avcunun alnına götürdü )
+ daisy benden uzak dur
- yamaç
+ daisy kendimi vururum. Sana dokunduğum gün kafama sıkarım benden uzak dur beni kendime düşman etme
( düşen omuzlarım ile anlamıştım artık umudum bitmişti. Gözlerinde görmüştüm burağı. O burağa ihanet edemezdi.
Ama ben saniyeler içinde silip atmıştım bile onu aklım dan ve kalbim den ...
Yamaç fotoğraf albümüne bir tekme atıp kendi odasına çıkmak için asansöre geçti. Üstelememin de bir anlamı kalmamıştı kızaran gözlerim ile odama geçip kendimi Yatağıma bıraktım. Bugünün bitmesini istiyordum. )Saat ; 09: 15
( beni izleyen bir bakış hissi ile gözlerimi açmıştım karşımda yamaç elinde Telefon vardı. Telefonu bana uzatıp)
- Burak hatta.
( yataktan doğrulup telefonu aldım. Yamaçın gözlerinden alamıyordum gözlerimi )
+ ca ( boğuk sesimi düzeltmek için boğazımı temizledim ) canım
- gülüm çok korktun mu
( sesi yorgundu ama aklı hala bendeydi )
+ iyi misin önemli olan bu
- korkma ben kolay kolay ölmem
+ ne O seninde mi azrail ile anlaşman var?
- o ne demek daisy ?
( bir anda çıkmıştı işte ağzımdan artık ipin ucu kaçmıştı korkum yoktu hiç bir şeyden)
+ kusura bakma ben biraz gerginim senin vurulma olayından sonra toparlayamadım kendimi
- bugün geleceğim eve
+ neden ?
- daisy sen kendin de değil misin ne demek neden lan
+ te tedavin bitmedi yani
- bitti amına koyim
( öfkelenmişti ama umurumda değildi doğrusu)
+ anladım canım
- abime ver telefonu yoksa sikicem dengesiz tavrını
( yamaça telefonu uzatıp yeniden yattıktan sonra yorganı kafamdan aşırdım)
+ ben alırım seni koçum sorun yapma. Tamam hadi Allah'a emanet
( yamaç sertçe yorganı tutup üzerimden aldı. )
- ne ?
+ ne yapıyorsun sen kızım?
- Ne yapıyormuşum?
+ daisy ( gözleri olağan dışı açılmıştı. Ama aynı zamanda adım yeni bir anlam kazanmıştı dudaklarını da)
- uykum var yamaç
+ ABİ
- Ne?
+ abi diyeceksin daisy yamaç abi
- yapma bunu artık benden isteyemezsin
+ bugün Burak gelecek bu eve daisy
- yamaç yalvarırım bu kadar şeyin üzerine sana nasıl abi derim ?
+ daisy mecbursun neden anlamak istemiyorsun neden direniyorsun kızım
( yataktan doğrulup yağa kalktım usulca , yaklaştım ona )
- Sen bana şu an gel gidelim desen ben Tek bir soru dahi sormam. Sök şu aciz kalbini bana ver desen bir dakika düşünmem. Anamı Babamı bile senin için gözümü kırpmadan siler atarım. Elime bir silah ver dilediğine sıkarım ama bunu benden isteme.
( yamaç dudaklarım ve gözlerim arasında mekik dokuyor ard arda yutkunuyor du. )
+ tek isteğim daisy tek isteğim Burak incinmesin. Bu aşka böyle ayak direr ken ona ihanet ettiğimizi düşünmesin
- sana söz veriyorum kalbim ( titreyen elim ile yanağını sevmiştim) sana söz senden uzak duracağım. Sen kalbimin içinde ben ölene kadar var olacaksın. Burak sana düşman olmayacak. Gerekirse bu kalbimi yerinden söküp atacağım ama sana korkularını yaşatmayacağım...
( avucumun içini öptü. Gözleri yeniden dolmuştu...)
+ seni sevdiğime çok memnun oldum daisy
- seni sevdiğime memnun oldum yamaç.