kilencedik fejezet

2.3K 183 7
                                    

V i o l e t

"Violet, mi a baj?" Kérdezte Jake aggódva, újra. Nem válaszoltam. Harryt figyeltem, tudom, nem az én dolgom, de azon elmélkedtem, vajon honnan ismerik egymást? Azt hittem csak minket ismer. Jake felé fordultam és hamisan rámosolyogtam.

"Mennem kell. Nem késhetek el. Um... Kösz mindent." Mondtam neki. Bólintott.

"Nem probléma, én is köszönöm." Hátat fordítottam és épp indulni készültem, de elkapta a karom. "Látlak még?"

"Talán? Tényleg nem tudo-"

"Violet?" Valaki félbeszakított, és valaki alatt Harryre gondolok. Tehát, miután megszegte az ígéretét mégis visszajön. Jake szemei mögém tévedtek és én Harry felé fordultam.

"Hé, um, ő itt Harry az egyik barátom. És ő itt Jake." Mutattam be őket egymásnak. Kezet ráztak, majd Jake felém fordult. 

"Szóval, meg kéne keresnem a barátaim." Mondta, és Harry mellém állt. "Örülök, hogy megismertelek, Harry. Szia, Violet!" Integetett. 

"Szia Jake!" Visszaintegettem. Újra Harry felé fordultam, olyan csendesnek tűnt, alig szólalt meg, mióta visszajött. "Szóval, merre voltál?

"A-a mosdóba mentem, mondtam." Hazudik?  "Nagy volt a tömeg." Bólintottam, nem túl meggyőzötten.

"Indulni szeretnék, keressük meg Elle-t és Jay-t." Biccentett, majd bementünk. Épp ivás közben találtunk rájuk.

"Srácok gyertek, menjünk!" Üvöltötte túl a hangos zenét Harry.

"Miért?! A buli még csak most kezdődik!" Elle úgy nyafogott, mint egy kisgyerek, tudtam, nehéz lenne őket meggyőzni az indulásról. És most meg kell birkóznom Elle buta szőke változatával. 

 Hosszú estének ígérkezik. 

"Köszönöm, hogy hazakísértél." Mondtam Harrynek, miután hazavittük két részeg barátunkat és már az ajtóm elé értünk. 

"Nem probléma."

"Kérdezhetek valamit?" Nem tudtam leállítani magam. Bólintva biztatott, hogy folytassam. "Ki volt az a lány, akivel beszélgettél?" Tudom, hogy láttam már valahol, annyira ismerős volt. Szemei kicsit tágra nyíltak, de nem túl döbbenten. 

"Úgy érted, Sa-"

"Violet? Édesem?" Anya hangja szakította félbe, amint kinyitotta az ajtót. "Szia Harry!" Mosolygott rá, amit Harry tisztelettudóan viszonzott. 

"Helló Mrs James. Mennem kéne, késő van. Holnap találkozunk." Bólintottam. Ennek a beszélgetésnek még nincs vége, biztos vagyok benne. Hála az anyámnak. 

___

"Nagyon nagyon részeg voltam?" Kérdezte Elle, miközben a cuccaimat mélyesztettem a szekrényembe.  Nevetve ráztam a fejem. 

"Igen, de ne aggód. Vigyáztam rád."

"Aw, köszönöm kedvesem!" Szorosan ölelt át, utána valahova el kellett sietnie. Épp  következő órámra indultam, de Harry jött oda hozzám.

"Szia Vio!" E azt jelenti, hogy a kis beszélgetésünk folytatódhat. Habár, nem értem miért érdekel ennyire.

"Szia Harry!"

"O-oké, szóval ott volt az a Sarah nevű lány, részeg volt és segítettem neki, ezért késtem. E-ennyi. 

"De azt mondtad, a mosdó volt zsúfolt."

"Az v-volt az egyik ok. És tényleg sajnálom, amiért m-megszegtem az ígéretem." Ráncolta a homlokát. "Nem kellet volna egyedül hagyjalak."

"Harry, nem probléma." Elhittem minden egyes szavát és megbocsájtottam neki. Ezért kérdezem most magamtól, 

 Mi a fene történt velem, hogy változhatott meg a véleményem egyik percről a másikra? 


 Tripla frissítés, huhh. Hát igen. Eléggé unatkozom.:D

xoxo

A

Violet |H. S. Hun|Where stories live. Discover now