huszadik fejezet

2.1K 157 12
                                    

V i o l e t 

 Boldog vagyok, hogy melletted lehetek, én vagyok a legszerencsésebb lány a suliban, amiért ilyen közel állok hozzád. De peches is egyúttal, amiért nem hívhatlak az enyémnek. Harry, rajtad jár az agyam egész nap. Gyűlölöm és imádom, egyszerre.

"Vio?"

"Hmm?" Visszatértem a saját világomból, mostanában elég sokat agyalok, ami elég idegesítő.

"M-mi a baj? Az utóbbi napokban, olyan csendes vagy." Hamisan mosolyogva ráztam a fejem. "Bármit elmondhatsz nekem."

"Tudom, de nincs mit elmondanom, Harry." A homlokát ráncolta. "Jól vagyok, tényleg. Semmi baj sincs."

"Biztos va-"

"Igen. Ha lenne, elmondanám." Mondtam mosolyogva. Egy kisebb csend után, ő tett fel egy kérdést, ami lesokkolt.

"Szóval... Jól szórakoztatok tegnap?" A vigyora pánikba ejtett.

Hogy érti ezt?

"M-mi?" Fenébe. Dadogtam. Idegesnek látszom. Vagy úgy nézek ki, mint egy bűnöző.

"Tegnap? Te és Elle?"

"Honnan tudod?" Látott? Oh Istenem, remélem nem.

"E-elmondta." Megkönnyebbülve sóhajtottam. Köszönöm, Istenem. 

"Nos, nem csináltunk semmit." Bólintott. "Csak a szokásos." Megszólalt a csengő és a következő óránk sajnos nem együtt lesz, ami azt jelenti, hogy most mennie kell. Nem akarom, hogy elmenjen. Inkább beszélgetnék még vele.

 Mi történt velem? Ez nem Violet.

"És a szokásos kémkedés. O-oké, Vio." Mondta egy rövid csend után, szemeim tágra nyíltak. Megfordult egy vigyorral az arcán és a következő órájára indult. Talált! "Később látlak!" Mondta, meg sem fordulva.

 Biztos vagyok benne, hogy lángba borult az arcom. Annyira kínos, meg fogom ölni Ellet. Ő az oka ennek, Harry most biztos azt hiszi, hogy egy furcsa kukkoló vagyok vagy egy ijesztő, megszállott szomszéd. Elsiettem a következő órámra, a teremben ülve folyamatosan az ajtó felé pillantgattam, várva, hogy Elle betoppanjon. Hirtelen megjelent, szúrós szemekkel meredtem rá.

"Miért nézel rám ilyen csúnyán, kedvesem?"

"Látott minket!" Mondtam - illetve kiáltottam, mire az egész osztály felénk fordította a figyelmét, de nem érdekel abban a pillanatban. 

"Hogy mi?" Kérdezte zavarodottan. "Várj egy percet, kiről is beszélünk?"

"Harry, látott minket tegnap és ez mind neked köszönhető!"

"Nekem? Nem én kértelek, hogy nyáladdz rá!" Horkantottam.

"Nem tudom, mi történik." Mondtam neki, de leginkább magamnak. Igaz, hogy megváltoztam és össze vagyok zavarodva. Miért kötődöm hozzá ennyire?

"Ezt hívják úgy, hogy SZE-RE-LEM, kedvesem!" Elnevettem magam, majd a tanár belépett a terembe. Egész idő alatt azon gondolkoztam, amit Elle mondott. Nem lehetek szerelmes belé. Mármint, szerelembe esni valakivel ilyen rövid idő alatt?

 Ráadásul, beismertem magamnak, hogy kedvelem, de nem vagyok szerelmes belé, ez olyan erős kifejezés. Ezúttal nincs igaza Ellenek.

 A csengő újra megszólalt, kisétáltunk a teremből. "Most először, értettem az anyagot."

"Jó neked." Sóhajtottam. Én éppen egy másik bolygón jártam. "Valaki legalább figyelt."

 Megláttam Harryt a folyosó végén és majdhogynem futni kezdtem felé, de megálltam mikor észrevettem a mosolygó Saraht közeledni. Egy percig ott álltam, azon gondolkozva, megzavarjam-e a beszélgetésüket.

 El akartam menni onnan, de végül ellene döntöttem. Mély levegőt vettem és odasétáltam hozzájuk. "Oh, szia Violet!" Mondta mosolyogva. Egy mosolyra kényszerítettem magam és visszaintettem. 

"Szia Sarah." Harryre pillantottam, majd vissza rá. "Bocs, hogy megzavarom a beszélgetéseteket-"

"Oh dehogy, épp menni készültem úgyis." Bólintottam hatalmas boldogságot érezve. "Akkor, majd elküldöm a címem, oké?" Várj, hogy mi van?

"O-oké."

"Később látjuk egymást, viszlát!" Viszlát?! Mi folyik itt? "Jó volt újra látni, Violet!"

"Ja, téged is." Oh, téged mindig jó látni - érezd a szarkazmust. Mikor elment, vártam, hogy Harry mondjon valamit, de csak a földet bámulta. Csak szólaljon már meg.

"Ez egy randi?" Törtem meg a kínzó csendet, nagyon akarva a választ. Gyorsan felkapta a fejét, majd megrázta azt.

"Nem, dehogy! Csak a segítségemet kérte néhány f-feladattal kapcsolatban."

"Feladat?"

"Házi feladat, matek." Bólintottam.

"Oh, oké." Idegesnek tűnt. "Amúgy sem az én dolgom."

"Violet, én-" A telefonom rezgése vágott közbe. Kivettem a táskámból és feloldottam. Egy üzenet, Jaketől. Mikor Harryre pillantottam, ő a telefonom kijelzőjét bámulta és a homlokát ráncolta.

 Ez nem jó jel.

"B-bocsi, Jake az." Bólintott. "Emlékszel rá? A buliról-"

"Ja, igen. Még mindig beszélsz vele?"

"Néha, igen."

"Bízol benne?" Ez furcsa. Mi ez a sok kérdés?

 Harry féltékeny lenne? Biztos nem... ugye? Mármint miért lenne az? Ez mind csak a képzeletem szüleménye. Ő csak jó barát. Törődik velem és a biztonságomat akarja, semmi több vagy kevesebb.

"Igen, nagyon kedves és aranyos." Mondtam. "Igazából, ma találkozom vele este, egy kávézóban."

"Ez a terved ma estére?" Kérdezte.

"Igen. De ez nem egy randi, vagy valami ilyesmi, ő csak egy barát." Biztosítani akartam afelől, hogy én nem nézek úgy Jakere. Csak barátként. "És neked Sarah a terved ma estére? Találkozol vele?"

"Ja." Mosolygott. "Gyere, keressük meg Jayt és Ellet."

"Oké."

 Annyira féltékeny vagyok Sarahra, olyan szerencsés. Szerencsés, mert Harryvel töltheti az estét. De nem leszek többé féltékeny, mert eldöntöttem, hogy tovább lépek. Úgy teszek, mint akit nem érdekel. Nem lesz olyan nehéz, ugye?

 Ő csak egy szeszély.

 Éppen a találkámra készülök Jakevel. Kiválasztottam a szettet, amit viselni fogok, és zuhanyozni készültem, amikor rezgett a telefonom. Jake üzent.

 Szia Violet! Ne haragudj, ma nem érek rá, mert el kell mennem a tesómért. x

Sóhajtottam, most nincs mit csinálnom, Jake legalább elterelhette volna a figyelmem Harryről. Ez nehezebb lesz, mint gondoltam. 

 Semmi baj, majd máskor

 Az ágyamra dobtam a telefonom és lementem a konyhába, valami kajáért. Anya ma későn ér haza. Felkaptam egy almát és a nappaliban kezdtem TV-t nézni. Annyira unatkozom.

 Fogadni mernék, hogy Harry épp Sarah-hoz készülődik, vagy már ott is van nála. És aztán, itt vagyok én, semmit téve, csak egy idióta valóságshowt bambulva. 

 Majdnem elaludtam a kanapén, de megszólalt a csengő. Felálltam és az ajtóhoz cammogtam. Kinyitottam és egyszerre zavarodtam össze és lettem izgatott.

"Harry?"


Tripla frissítés, huhh? De csak mert annyira szeretlek titeket! <3

xoxo

A

Violet |H. S. Hun|Where stories live. Discover now