******Este ora 19:00... OHHH mai sunt *3 ore pana cand pot sa ma culc cu *Niall. Asteptarea asta este insuportabila, pentru ca daca ar fi dupa mine, as sari pe Niall chiar acum pentru ca arata atat de bine, iar zambetul lui e atat de fierbinte cu stralucirea aproape orbitoare a dintilor lui...dar bineinteles ca nu pot. Paparazzi sunt peste tot si nu pot sa fac nici o miscare catre El. Bine..daca eu nu pot sa ma apropri de el pentru 3 ore extenuante atunci nici el nu poate...si o sa îl fac sa îi fie tot mai greu sa se abtina...sa vada si el cum e. Ochii imi sclipesc diabolic cand ma gandesc cum o sa îl torturez pe Niall. Ma uit in dulap si caut cele mai stramte si transparente haine, ca sa poata vedea dar fara sa poata sa faca numic. Imi aleg sutienul meu negru ca sa se vada partea superioara care este din dantela si sa iasa din decolteul rochiei.
***Imi leg funda din matase la spate si am grija sa fac un dublu nod...asta o sa îl exaspereze pe Niall cand o sa vree sa o dea jos... Îl si vad ofticat. Imi strecor niste jartiere rosii pe sub rochie si incep sa imi fac bucle, incercand sa îi dau volum extrem parului meu..(Ah ce o sa îi mai placa sa teaga de el) Cand termin, mi-l dau pe spate si incep cu machiajul.Buze mari, gene lungi si un pic de bronz pentru a imi evidenta pometii. Cand termin imi iau tocurile si ma indrept spre hol unde il vad pe Harry care asteapta pe canapea. El se ridiaca usor surprins si spune:
-Woow..Kathy....ce sexy te-ai imbracat.
-Merci...
-Dar cine este norocosul?
-Nu exista. Spun rosind usor.
-Pai i sa existe in scurt timp cand o sa te vada asa. Eu singur ma simt excitat.
-Tu te exciti din orice.
-Adevarat...Haide, baietii ne asteapta la restaurant.
Cand ajungem îi vad cum ciocnesc pahare, iar Niall se uita la ceas.
-Katherina!! Ai ajuns! ('Îi pot auzi entuziasmul din ton cand ma vede asa)
-Hei. Spun eu dandu-mi parul pe spate, lasandu-mi decolteul in fata.
-Stai langa mine. Zice Niall.
-Baietii vorbesc si vorbesc despre aventurile lor si despre fetele pe care le-au agatat iar eu ma plictisesc cand****... Cand îi pot simti mana dreapta a lui Niall pe sub masa urcand pe piciorul meu. Off nu din nou...trebuie sa ma abtin sa nu scot niciun sunet pt suntem in public..dar el continua sa inajnteze si sa inainteze, ajungand tot mai sus si mai sus, lasand urme de placere in urma sa, pe piciorul meu stang.Cand mana sa ajunge la linia chilotiilir iar apoi face un ocol spre nord nu mai rezist, pentru ca risc sa ma dau de gol asa ca îi iau mana si i-o dau jos, eliberandu-ma de stransoare.
El se intoarce spre mine cu un ranjet.
-Ma duc pana la baie. Spune facandu-mi cu ochiul. Ce este? Oare asta inseamna sa vin si eu? Dupa 3 minute ma ridic de la masa si il vad cum ma asteapta in fata bailor.
-Da? Il intreb eu.
-Nu mai pot, hai să o facem acum.
-Intr-o baie?
-Nu, asteptam pana la hotel dar vreau sa pun mana pe tine...doar o secunda. Nu ma pot abtine.
Acum este momentul meu sa il fac sa plateasca. (Ma gandesc eu)
Intram intr-o cabina si ma lipeste de peretii cabinei stramte. Isi misca mainile spre fundul meu dar exact cand sa ajunga sa il stranga, ma intorc si il sarut. El nu se lasa si incearca sa imi dezlege funda rochiei dar nu reuseste. Se chinuie si se chinuie, trantindu-ma usor de usă.
-Offf Katherina !!!
Ma intorc din nou spre el si incep sa îi traversez cu mana pantalonii, oprindu-ma la destinatie.El exclama puternic scotabd un geamat ascutit. Exact atunci intra cineva in baie. Continui sa il sarut pasional si il simt cum încearca sa îsi linsteasca respiratia...neavand succes. Imediat dupa ce omul pleaca din baie, plec si eu, lasandul pe Niall singur sa isi revina. Stiu ca o sa ma pedepseasca pentru tortura asteptarii la hotel, dar pt un moment sunt sarisfacuta de mine. Multumesc, continuarea in scurt timp!!!
CITEȘTI
sex cu 1 D
Fanfic❤️ [18+]Cand Niall Horan se indragosteste de Katherina care este singura dintre toate fetele din scoala care nu il place. Cand un video scandalos este publicat totul se schimba. Cum sa isi mentina balansul intre..dragoste...trupa si....faima