*Triunghiul iubirii*

2.2K 61 32
                                    

Ms pt mesaje!! 😘😘 Am ales primii falloweri care mi-au trimis un mesaj pt concurs. Cititile cartile, eu le.-am citit si sunt super:** Va pwp!
>>>>  SoniaYtt  Dynk19978
XxLuaa_TomlinsonxX  <<<<

**************************************
   Niall's POV:

    Am stat toata ziua in avion, nerăbdător sa ajung acasa la Kathy. Mi-a fost foarte dor de ea si i-am luat un cadou cand am fost in turneu.O brățara din argint care are gravat pe spate:
"Cu dragoste -N "

    Sunt entuziasmat sa îi dau brățara pentru ca mereu refuza sa îi dau cadouri scumpe si caut de mult ceva special ca sa îi arat ce mult tin la ea chiar daca sunt plecat mult timp. Ma uit pe geamul minuscul al avionului, văzând orașul nostru apărând din ceata, simbolizând apropierea aterizării.

    Este o mare diferența intre marile orașe in care am concerte si micul nostru oras din Romania, unde toata lumea pare nefericita mereu, dar ma simt acasa aici, in comparație cu străzile aglomerate ale Londrei.
        Ma  dau jos din avion si un sentiment ciudat, de neliniște ma cuprinde cand o sun pe Kathy si nu raspunde. O sun din nou si intră căsuța vocala.  Ma indrept spre șofer si îi spun sa ma ducă la casa ei dupa ce imi pune bagajele in portbagaj.

  ****Dupa un drum in care nu am putut sa ma concentrez decât pe faptul ca Kath nu imi raspunde la apeluri si mesaje, incerc sa ma calmez....poate nu mai are baterie, poate si.a uitat telefonul undeva, este cu prietenele ei... Niciodata nu am crezut ca am sa ma comport ca un iubit gelos si agitat dar azi nu ma pot comporta altfel.
     Cand ajung la adresa ei o gasesc stand pe trepte, imbujorata si cu o privire pierduta.

    -Kathy, ce ai pățit?! Spun grăbit si speriat.
  -Niall! Spune ea, usor alarmata, cand ma vede.
-Esti bine? Arati agitata.
-Da...Sunt bine! Zice repede
-Kathy.. Cine e acolo?  Spune o voce familiară....
-Harry, e Niall

   Harry......ce face Harry aici? Ma intreb, confuz in timp ce o furie puternica incepe sa crească in pieptul meu.. Ce face aici?

  Ms pt citire!!:**Lasati comentarii si am sa va raspund ! Va pwp :**

sex cu 1 DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum