Dependenta de sex?

8.6K 147 5
                                    

*****^
Ies in inima noptii. Frigul imi brazdeste obrajii, cu un mangaiat aspru..intens si rece, felul in care tata obisnuia sa o faca.
---------------******----------------
Nu imi pot sorta gandurile am nevoie de aer curat...cel din camera e toxic, ma simt claustrofobă... ma simt blocata intr-un tunel...unul care nu are iesire. Eu trebuie sa scriu piesele pentru 1 D 😲😱dar parca dintr-o data nu mai am nici-o idee. Ma apropri de fantana arteziana...picaturile ei de cristal sclipesc in intunericul deplin.
********************^^^^*^^
CUM AR FI daca chiar aici si acum m-as scufunda in ea si as ramane acolo...fara sa respir, fara sa ma zbat..iar mintea mea...vocile din capul meu s-ar opri ...doar pt un minut nu m-as gandi la nimic, as fi libera de mine.

Sexul imi da un val de eliberare, cand nu ma pot concentra pe nimic, Niall e acolo ca sa ma detensioneze dar cand el nu e... simt ca explodez. De acea ma pot numi dependenta de sex.

Ma intorc in camera mea si privesc hartia goala...alba si mototolurile de hartie din jurul ei. Imi plimb mana nervoasa pe stilou. Imi amintesc cum strigau fanii dupa baieti cand erau pe scena...sunetul multimii care îi adora...dar ei nu stiu de persoana din spatele cortinei, fata din umbra, artistul din spatele reflectoarelor...

Dar urasc atentia si nu as rezista in fata atator persoane. Dar cateodata....as vrea sa pot si eu sa ma dezlantui ca ei...sa arat ca pot fi si altcineva decat "fata visatoare". Atunci...in acel minut imi vine ideea cantecului: "Lose control". Dupa ce o termin de scris ma duc in fata oglinzii si ma privesc.

Vad o fata subtire, cu pielea alba si buzele rosii de la sangele fierbinte care curge prin mine, par lug, negru si ondulat... ochii mari si usor umezi, profunzi ca a unei caprioare. Ma aproprii de aceasta fata si lovesc cu pimnul in ea. Oglinda se soarge in o mie de bucatele lucioase, intrand in mana mea care e acoperita in sange.

Niall alearga spre mine speriat.
-Ohh mana ta..ce s-a intamplat?!
-Nu stiu. Raspund tremurand ca fantoma propriei fantezii nebune. Ochii mei se reflecta intr-o bucata de sticla...atat de duri, dar neajutorati...atat de puri, dar pustiiti. Artistii...nu sunt intelesi ...dar nici nu vor ...
VA URMA :*...

sex cu 1 DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum