Adevar sau provocare?

5.8K 138 6
                                    

-Wow.. Suspin
-Asta e replica mea.
   Imi intorc capul spre el si ma saruta, trăgând usor de buza mea superioară si sugând.o fierbinte. Si ma gandesc... Off as putea sa il 💋sarut pe baiatul asta intruna ....saruta atat de bine..
  
     Cand ne oprim, imi ia mana si si-o plimba de alungul buzelor lui  apoi o presează de gură si o saruta. Îl privesc fascinata de faptul ca dupa o partida lunga de sex, inca ma excita prin cele mai mici lucruri. As vrea sa imi petrec toata ziua cu el...in pat...dar nu pot pentru ca trebuie sa mergem la ziua lui Lory. Ma indepartez de el si imi pun sutienul apoi iau 2 rochii din dulap si le ridic in fata lui Niall.

-Care iti place mai mult?
-Nici una...dezbracata arati cel mai bine.  Spune jucaus
-Hai ...fi serios
-Cea rosie.
-Nu crezi ca e cam scurta ?
-E o întrebare capcana?
-Bine atunci o iau .
   Cand Niall termina de imbracat, raman uimita. Prin camasa alba se vad pătrățele perfecte..corpul lui arata ca sculptat.
-Arati foarte bine.
-Pari surprinsa.
Eu rad usor si ies pe usa.
*********
Cand ajungem toata lumea e deja acolo. Harry si Louis beau sampanie iar Liam îi șoptește ceva in urechea lui Lory.
-Hei a.ti ajuns! Striga ea.
-La mulți ani! Spun inacelasi timp cu Niall.
-Merci, haideți jucam adevăr sau provocare.
Ne așezăm jos...Niall ma înconjoara cu brațul si învârte sticla care se opreste la el si Liam
-Provocare. Spune Liam.
-Perfect! Te provoc sa îi scoti bluza lui Lory..daca nu vrei, de fiecare data cand nu accepți o provocare trebuie sa.ti scoti o haina.
-Nu pot sa o dezbrac in fata tuturor, imi scot eu bluza si gata.
-Măi măi ce gentleman ...
O vad pe Lory cum se holbează la abdomenul lui Liam... inteleg de ce..
Liam învârte sticla si ajunge la Harry si mine.
-Ohh nu! Oftez eu.. la cat de pervers e asta nu am nici o sansa.
-Ohh da. Spune entuziasmat.
-Adevăr.
-Care e cea mai buna partida de sex care ai avut-o...nu trebuie sa fie neaparat cu Niall.
-Foarte amuzant Harry! Spune Niall inrosindu.se.
-Cea de acum 30 de minute.
-Ooooo!!! Tipa toti .
Niall ma strange mai tare langa el si mă pupa pe obraz ca un copil.
Harry învârte sticla si se opreste la  
el si Lory.
-Scoateți boerii si fluturai pe pervarz. Spune Lory
-Si cica eu sunt ciudat.
 
   Face ce i s.a spus si îi flutura inafara ferestrei dar Liam îl împinge si Harry îi scapa de la etajul 8...
Toata lumea rade.
-Răzbunare.
*****
Pana la sfârșitul jocului, eu si Lory ramanem in lenjerie iar baietii doar in boxeri.  Cand plecam acasa, răcoarea nopții ma face sa tremur asa ca Niall imi da haina lui. Cerul e înstelat iar in aer se simte miros de trandafiri... Viata mea e măsurată in nopți ca astea.
Dedicație: malinazz :)))))

sex cu 1 DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum