Sex online*

9.6K 167 6
                                    

Cand ma aproprii de patul lui, imi bazaie telefonul. Vreau sa il ignor dar continua sa sune.
Niall ofteaza, dar îi spun:
-Ai rabdare o secunda..vin acum. Imi verific telefonul si vad ca Lory mi-a trimis 3 mesaje: "OMG AI VAZUT??" "TE SIMTI OK?" "SUNA-MA IMEDIAT!!" Ii trimit:
"CE ??"
Lory: "Un anonim a postat un filmulet cu tine si Niall facand sex, pe instagram" POOFTIM?
****************************
Cand imi deschid instagramul, am o multime de notificari. Anonimul asta mi-a dat si tag.
Cand ma uit, raman statuie. NU SE POATE? Filmarea e facuta dintr-un unghi ciudat, din dulap sau baie ...Ohhh nu!! Gemetele mele din video suna in toata camera, lucru ce il face pe Niall sa vina spre mine.
-La ce te uiti ?
-Niall!!
-Ce ? Sa nu imi spui ca te uiti la pornografii fara mine. glumeste el.
Cand ii dau telefonul ramane uimit.
-Cine a facut asta??!
-Nu stiu! Sunt gata sa plang cand Niall imi ia mana si imi spune:
-Te rog nu plange, o sa il gasesc pe cel care a facut asta si il omor, totul va fi bine.
-Cum poti sa fi atat de calm? Are 1000 de vizualizari deja, ce o sa facem?
-Nu sunt calm, dar o sa rezolv.
-Cum?
-O sa gasesc ceva. Spune in timp ce isi ia haina si se indreapta spre usa.
-Te rog Katy, iti promit ca filmuletul o sa fie sters pana maine, nu plange, nu pot sa te vad plangand stii asta.
-Nu o sa plang dar e oribil!
-Stiu! Ma intorc repede.
-Bine, repede..!
Cand ma uit la filmulet din nou vad doar o fata care sta in poalele unui baiat si isi pune piciparele in jurul baiatului si il saruta si se intoarce si e clar ca eu sunt.E scandalos! Ce o sa creada fanii despre Niall? Sunt gata sa intru in pamant...la scoala o sa fie un chin. A fost atat de frumos, cred ca cel mai pasional si intim moment din viata mea...iar acum..este luat...Totul, absolut totul este in acel video care e pe cale sa imi termine viata.
********
Vreau sa ma duc intr-o groapa de hobbit si sa stau acolo o vesnicie...mor de rusine. Cine ar putea sa faca asta? Cand nu ma intalneam cu Niall eram invizibila si era mai bine pentru ca nu era atata atentie asupra mea...iar acum?

Cine ar putea face asa ceva? Cine ar fi atat de josnic? Pai....Sunt o multime de fani disperati care ar face asa ceva.. Inima imi bate atat de tare, mi se face rau, sangele imi urca la cap si sunt gata sa lesin...cel mai fierbinte moment din viata mea poate fi vazut printr-un singur click .
Dar cine a facut asta? ...CINE?

Dintr-o data imi vine in minte o singura persoana. Da....normal...de ce nu m-am gandit la asta din primul moment cand am vazut numele utilizatorului: "A" Fosta mea prietena e obsedata cu serialul "Pretty little liars"...iubeam sa il urmarim impreuna dar ea era pasionata de "A" criminalul.
Eram cele mai bune prietene pana cand am inceput sa ma intalnesc cu Niall.
Ea e fosta lui iubita. VA URMA :)

sex cu 1 DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum