Creste tensiunea

6.9K 179 4
                                    

Dedicatie pt: malinazz
Nu pot sa cred ca e aici..! Ei nici nu îi place fotbalul. Îi simt ochii privindu-ma pe sub parul ei blond. Off..acum tot meciul o sa stau incordata...sperand sa nu trebuieasca sa vorbim.

Pe la jumatatea jocului, doua maini ma cuprind din spate. Eu tresar speriata, intorcandu.ma. CINE să fie?? Lory ma imbratiseaza strans.
-Ce faci aici?? Spun eu surprinsa.
-Ce? Nu te bucuri sa ma vezi?
-Ba da ...sigur ca da, dar nu stiam ca vi.
-Crezi ca numai tu poti sa te uiti la baieti sexy care alearga intr-o zi fierbinte si plictisitoare de vara??
-Pai...
-Raspunsul e NU. Uite, am adus popcorn si aparatul foto...ne putem distra ca in zilele vechi.
*******^^^^************
Ma bucur ca Lory e aici..ea apare in cele mai bune momente...unde e actiune e si ea. Caldura e oribila, cred ca e una din cele mai fierbinti zile de vara.
-Lory, poti sa imi dai popcornul? Lory?? Heei? Ea are privirea pierduta in fata. Ce poate fi atat de uimitor incat si-a pierdut auzul. Urmaresc directia privirii ei care se opreste la...Liam. Acum e clar.

Liam isi varsa sticla cu apa pe par si corp pentru a se racori si isi scutura parul care straluceste in lumina soarelui... tricoul sau devine transparent, aratand atat de sexy cand incepe sa alerge pe teren. Gura lui Lory se deschide in surprindere. Dintr-o data el isi intoarce capul si îi face cu ochiul. Ea se inroseste iar eu rup tacerea:

-Arata bine nu? Ea se intoarce spre mine ca trezita dintr-un vis.
-Cine ??
-O haide....sunt prietena ta..nu trebuie sa te prefaci iar eu sa arat de parca te cred... Liam..
-A..da ...presupun ca arata bine.
-Presupui ..nu? Spun pe o voce disperata. Vrei sa afli un secret despre el?
-Da, da!
-Prima data accepta ca il placi.
-Off ..cu tine mereu e o capcana..da..bine..il plac. Spune zambind dulce.
-Asta vroiam sa aud..Si el te place.
-Seeerios ?? E atat de fericuta incat aproape scapa popcornul din mana.
-Da..te-as minti eu ??
-Pai...cam da.
-Am sa ma prefac ca nu am auzit asta ! Se termina meciul...dute sa il inviti in oras.
-Ohh bine..dar daca nu merge nu mai vorbesc cu tine o luna.
**********
-E un risc pe care mi-l asum, dar daca merge, o sa imi spui tot ce se intampla la intalnire..inclusiv dupa. (Spun cu un ranjet)
-Bine.

Se duce la Liam si dupa cateva minute îi vad pe amandoi razand...Se intoarce chicotind.
-Deci?
-Mergem la un suc, chiar acum..nu e super?
-Ohh..iubire tanara..sunt mandra de tine .
Dupa ce ea pleaca, o vad pe Lara uitandu.se la mine cu o privire incruntata...atat de rautacioasa incat sprincenele ei au devenit drepte. Cineva ma striga.
-Katherina. Striga Niall fericit.
-Da?
-Haide...mergem la o intalnire in 4...Liam insfarsit a avut curaj sa vorbeasca cu Lory. Va continua :)) Ms mult pt. Citit:) VOTATI ;))

sex cu 1 DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum