Lory POV.
Liam ramane si ma ajuta sa strâng totul, apoi imi ia mana si ma conduce spre masina.
-Unde mergem?
-Vei vedea.Scoate din buzunarul lui o bucata de catifea rosie si ma leaga la ochi. Mă ia ia in brate si ma duce la masina lui.
Cand ajungem ma dezleaga lăsându.ma sa ma uit împrejur......o masa cu sticle de vin si mancare este împrejurata de luminițe ...Suntem in pădure ...ultimul loc la care ma asteptam.
-La mulți ani iubito! Șoptește Liam in timp ce ma imbratiseaza.
***************
Dupa ce mâncam Liam se aproprie de mine si ma saruta pasional in timp ce cu o mana imi mangaie parul si cu cealalta imi deschide fermuarul rochiei.
-Vrei sa facem sex aici...in pădure? Spun usor uimita-Vreau sa o facem pe canapea, pe pat, in jacuzzi, pe plaja, sa te lipesc de perete si sa fi a mea din nou si din nou, mă vreau langa, cu si în tine, ai inteles?
Simt cum corpul meu se infierbanta in brațele lui si incep sa respir tot mai repede in timp ce el ma lipeste de pielea sa . Isi scoate centura si o lasa pe pamant. Cand ramane in boxeri se arunca pe mine si imi musca senzual gatul apoi imi spune incet, pe o voce provocatoare.-Stii Lory, fetele obișnuiau sa se arunce la mine sa ma implore sa fac ce vreau cu ele dar tu nu esti asa...esti diferită...si ma exciți, ma inebunesti.
-Mai tare ca toate?
-Mai tare ca oricine. Spune si se înroșește usor.
Cand aud asta, rad usor si il dezbrac iar el imi face acelasi lucru, apoi ma intind si il las sa se puna deasupra mea.
LIAM POV.💋
Rup plicul si scot prezervativul din el apoi mi.l pun ..Ma joc cu sanul ei drept in timp ce il tin strans in mana pe celălalt apoi ii musc mugure simțind cum i se întăresc sanii in mainile mele apoi îi sarut si îi sug făcândo pe Lory sa geama.
-Ohhhh..iubire spun mangaindui obrazul.
Genetele ei ma fac sa rânjesc satisfăcut.
Lory POV.
-Ahh , nu te misca vreau sa vezi ce gust ai... Spune si apoi ma saruta, mișcândusi buzele in toate pozitiile, făcându.ma sa tremur de placere si ma penetrează cu 2 degete, in timp ce eu tip tare si înfierbantata iar el se misca incet si excitant, făcându-ma sa vreau tot mai mult. Imi simt picioarele cum se înmoaie si le indepartez mai tare , lăsându-i un acces mai usor la feminitatea mea fierbinte. Isi scoate mana din mine si mă lasa cateva momente sa astept nerăbdătoare,respirând zgomotos, apoi se pozitioneaza si intra puternic in interiorul meu, lăsându-si membrul mare si dur sa ma exploreze, făcându-ma sa raman fara cuvinte.-Uhhh printeso ! Esti asa delicioasa iar pielea ta ma face sa imi pierd controlul.
-Atunci fă-o !Liam se misca tot mai repede, mai salbatic făcându-ma sa urlu, întrerupând liniștea nopții. Incerc sa ma opresc din gemut dar nu pot asa ca il las pe Liam sa intre mai tare in mine, arcuindu-mi spatele si lăsându-mi capul si parul sa cada in jos , in timp ce el se misca inainte si inapoi in mine, făcându.ma sa il simt atat de aproape de profund in mine de parca am fi aceiași ființa. Raman fara puteri dar Liam continua, pana ajung la al doilea orgasm si se îndepărtează căzând langa mine, spunând greu, incercand sa îsi stăpânească respiratia.
-Ai fost minunata .
Ma trage mai aproape de el, plantând un sarut pe tâmpla mea iar apoi isi inchide ochii, iar eu la fel pentru ca sunt extenuata dar fericita .Dedicație pt malinazz :**
CITEȘTI
sex cu 1 D
Fanfic❤️ [18+]Cand Niall Horan se indragosteste de Katherina care este singura dintre toate fetele din scoala care nu il place. Cand un video scandalos este publicat totul se schimba. Cum sa isi mentina balansul intre..dragoste...trupa si....faima