Lory Pov.
Apa din jacuzzi e fierbinte dar ma scufund in ea, lasandu-mi corpul sa arda sub jeturile puternice.
Liam pune mana pe gatul meu si si.o plimba incet in timp ce eu mi-l indoi, lasandui un acces mai usor la el. Se apropie si isi lipeste buzele pe pielea mea înfierbantata. Eu suspin, dorindu-mi sa nu se opreste si el continua, lasandu-ma sa vreau tot mai mult.
Katherine POV.
-Deci, acum ca suntem doar noi...vrei sa vii in dormitorul meu?
-Niall, poate ar trebui sa o luam mai incet.
-Te-am suparat cu ceva?
-Nu, doar ca...ar trebui sa facem si altceva decat sex.
-Clar te.am suparat .-Nu! De ce nu poti sa intelegi ca as vrea sa facem si altceva...Nu e totul despre sex.
-Bine, te ascult.
-Vreau sa mergem la un suc sau la o petrecere sau la un film.....-Film....ce idee buna!! Hai la fifty shades of Grey... E filmul perfect pentru o vineri seara.
-Ugh....stiam ca nu o scot departe cu tine....Bine..
-Yey...apoi poate iti schimbi parerea despre sex.
-Niall !
-Scuze ca imi fortez norocul... Spune cu un ras.
**************
Ajungem la cinema si Niall ma conduce la locuri. Dupa reclame se lasa un intuneric deplin. Si Niall isi pune mana pe piciorul meu, continuand sa urce tot mai sus. Ma intind dupa popcorn, eliberandu-ma din stransoare.Incerc sa imi amintesc cand a fost ultima data cand am stat impreuna fara sa conduca la dormitorul lui...nu ca asta nu ar fi placut dar....as vrea si altceva...o scanteie .
Suntem la jumatatea filmului, cand Christian o leaga pe Anastasia de pat. Îl simt pe Niall cum se tensioneaza langa mine.Si îi soptesc senzual cum stiu ca ii place, la ureche:
-E adevarat ca 24\7 din timp, baietii se gandesc numai la sex?
-Nu, cred ca fetele se gandesc mai mult.
-Hmmm, poate e adevarat.
El isi deschide ochii mari si se holbeaza la mine dintr-o data foarte atent, ca un catelus. Cand filmul se termina, îi spun:
-In noaptea asta te las sa fi Grey.
El zambeste si ma conduce spre masina. Dedicatie pt: malinazz :))
CITEȘTI
sex cu 1 D
Fanfic❤️ [18+]Cand Niall Horan se indragosteste de Katherina care este singura dintre toate fetele din scoala care nu il place. Cand un video scandalos este publicat totul se schimba. Cum sa isi mentina balansul intre..dragoste...trupa si....faima