***Era noaptea de dupa concert.Euforia imi circula prin vene. Niall a cantat atat de inflacarat, arata atat de sexy pe scena, dar nu vroiam sa recunosc ca simt cv pentru el.Ma strecor in culise si din intamplare ajung exact atunci cand isi da tricoul jos... observ cum parul sau este usor ciufulit..lumina reflectoarelor bate pe capul sau, evidențândui parul blond...raman cu gura cascata cand dintr-o data scap microfonul creeand un zgomot puternic. El se intoarce spre mine surprins. Oh nu!
-Hei...nu vroiam sa te deranjez..eu doar..(nu imi mai gasesc cuvintele)
-Nu ma deranjezi deloc. Chiar vroiam sa vorbesc cu tine( spune in timp ce isi pune bluza...oh ce pacat, imi placea mai mult fara bluza...dar macar acum ma pot concentra pe altceva decat pe abdomenul lui perfect)
-Ce ar fi sa mergem la hotel, vreau sa iti spun ceva.
-Ok..( spun incercand sa nu imi arat emotia din glas)
Ma urc in decapotabila lui si las vantul sa imi umble prin par.
-Stiai ca lui Liam ii place de prietena ta?
-Mady?
-Nu...de Lory McBride-Serios? (Cand îi spun Malinei o sa moara de fericire)
Cand ajungem la hotel sunt uimita. Coloanele mari si broderia din piatra, completata de usa imensa aurita. Ce frumos.. Cand Niall se da jos sa imi deschida usa, aproape il lovesc cu portiera...nu ma asteptam sa fie asa un gentleman. Cand ajungem in lift si asteptam sa ajungem la etajul lui ma cuprinde un impuls salbatic si ma apropri sa il sarut. El imi raspunde la sarut. Intensitatea buzelor sale ma cotropeste... Nu stiam ca Niall e atat de psional, cand iau o gura de aer observ 2 oameni de afaceri care ne privesc. Niall pufneste in ras. Barbatii se uita insistent la noi . Cand insfarsit ajungem la apartamentul sau ne indreptam spre Camera lui de un alb imaculat, cu fotolii negre din piele si tavan inalt de pe care atârna lampi moderne. Niall imi face semn sa ma asez pe canapea.
-Deci hai sa "vorbim". (Spun pe un ton jucaus)
-Stii...am sa fiu direct... Mereu mi.a placut de tine..cand ma uitam cum dansezi pe scena, pur si simplu uitam unde sunt si nu mai aveam emotii. Tu esti atat de sexy, cand iti aud vocea simt focul din ea si nu ma pot abtine, vreau sa te sarut din nou si sa nu ma mai opresc niciodata.
(Pai asta chiar a fost direct, îi poti vedea entuziasmul naiv din ochii sai albastrii. Intensitatea privirii sale ma intimideaza)
-Pai eu...
Niall se opreste din vorbit si se aproprie de mine
(Oh nuuu..nu ma pot abtine si ma aproprii si eu de el din nou. Buzele lui se contopesc cu ale mele, apasandu-se mai tare, tot mai tare. ❤️**El imi musca usor jucaus buza superioara si apoi o suge . Îi simt mana cercetandu-mi piciorul, urcandu-se mai sus si tot mai sus... Ohh nuu. Ar trebui sa il opresc dar sunt incapabila sa misc un deget, am paralizat sub atingerea lui. Cand incerc sa îi prind mana sfarsesc intr-un geamat puternic. Nu mai suport, emotia mă cuprinde si nu mai am putere asupra deciziilor mele. Cu mana tremurandă îi prind parul blond si il sarut mai profund, lasandu-mi buzele sa exploreze, simtind o dulce eliberare. El ma cuprinde, dominandu-ma si impingandu-ma sub el.
-Ohh Katherina esti atat de frumoasa incat ma faci sa îmi pierd mintile, ca in lift. Spune dupa care isi hraneste buzela cu gatul meu, in timp ce imi strange parul cu mainile sale puternice.
-Niall (incep eu) dar vocea imi tremura intre saruturi.
-Da Katy?
-Poate ar trebui sa o luam incet .(ce tot spun eu..am 12 ani? Am 18 sunt gata pentru orice urmeaza)
Niall se opreste. Il prind de camasa si il trag inapoi
-M.am razgandit nu te opri.
Si nu se opreste incepe sa ma simta mai puternic mai flamand . Pun mana pe pieptul lui incercand sa îi deschid nasturii auriti..pana si camasa lui e excitanta..felul cum e calcata la perfectiune... Cand reusesc sa îi scot camasa el ma aproprie mai tare de el, lipindu-ma cu sanii de pieptul tare si fierbinte. Niall imi blocheaza picioarele sub ale lui, fortandu-ma intr-o pozitie orizontala. Imi scoate bluza si descopar ca port sutienul meu preferat care mă face sa arat ca fata din calendarul Playboy.
-Ohh Katherina, daca nu m.ai inebuni...as putea sa ma abtin. E tatal tau brutar pentru ca ai o pereche de chifle delicioase.(spune pe un ton strengar)
Nu ma pot abtine si pufnesc intr-un ras nebun. Ce replica veche. E atat de amuzant cand o spune cu vocea lui cu accent englezesc... Cand e gata sa imi scoata sutienul cu o mana pe el si cu cealalta simtindu-mi fundul... Suna soneria. OHH NUU! VA CONTINUA...
CITEȘTI
sex cu 1 D
Fiksi Penggemar❤️ [18+]Cand Niall Horan se indragosteste de Katherina care este singura dintre toate fetele din scoala care nu il place. Cand un video scandalos este publicat totul se schimba. Cum sa isi mentina balansul intre..dragoste...trupa si....faima